Niin mikä kone se on tuo Vectrassa oleva 3.2 onko moottori ollut jossakin muussa autossa?
Miten jakopää hihnalla vai ketjulla ja löytyykö kokemusta yhdistettynä farmari koppaan.
Samoin nuo varustetasot miten eroavat toisistaan sport,elegance,cosmo.Ei näy olevan enää tässä uudessa mallissa samat varustetasot mitä Opelin sivuilla.
V6 kone ?
6
3192
Vastaukset
- Topi
todellakaan kellään ole täällä tuota 3.2 moottoria ja minkäänlaista kokemusta?
- JJJ
Minulla on 3.2 v6 farmari automaatilla. Kun ostin auton vuosi sitten varustelutasot olivat cosmo ja elegance. Sport oli silloin poistunut mallistosta jostakin syystä. cosmon varustelutaso olisi nostanut hinnan liian korkeaksi (nahkaverhoilu) ja tyydyin eleganceen. Varustelutaso on hyvä (istuimien pintamateriaaleissa olisi toivomista) ja kaikki tarpeellinen löytyy (aut. ilmastointi, ajotietokone, napit ratissa jne). Lisävarusteeksi (200e) otin tehdastummennetut lasit taakse. Toimii kesällä ja ulkonäköseikka myös. Auto on hyvä ajaa, laatikko toimii suhteellisen hyvin, tilava. Liikaa pyörämeteliä, sähköisen takaluukun lukko joskus raivostuttaa ja etupyörien pidossa ongelmia voimakkaasti kiihdyttäessä (samat ongelmat uudessa 2.8 v6 mallissa). Loistava perheauto.
- Topi
JJJ kirjoitti:
Minulla on 3.2 v6 farmari automaatilla. Kun ostin auton vuosi sitten varustelutasot olivat cosmo ja elegance. Sport oli silloin poistunut mallistosta jostakin syystä. cosmon varustelutaso olisi nostanut hinnan liian korkeaksi (nahkaverhoilu) ja tyydyin eleganceen. Varustelutaso on hyvä (istuimien pintamateriaaleissa olisi toivomista) ja kaikki tarpeellinen löytyy (aut. ilmastointi, ajotietokone, napit ratissa jne). Lisävarusteeksi (200e) otin tehdastummennetut lasit taakse. Toimii kesällä ja ulkonäköseikka myös. Auto on hyvä ajaa, laatikko toimii suhteellisen hyvin, tilava. Liikaa pyörämeteliä, sähköisen takaluukun lukko joskus raivostuttaa ja etupyörien pidossa ongelmia voimakkaasti kiihdyttäessä (samat ongelmat uudessa 2.8 v6 mallissa). Loistava perheauto.
Niin onko jakopää hihnalla vai ketjulla ja onko tuota konetta käytetty jossakin muissakin malleissa.
- Omegoissa
Topi kirjoitti:
Niin onko jakopää hihnalla vai ketjulla ja onko tuota konetta käytetty jossakin muissakin malleissa.
Viimeisissä omegoissa taisi olla myös tuo moottori?
- JJJ
Topi kirjoitti:
Niin onko jakopää hihnalla vai ketjulla ja onko tuota konetta käytetty jossakin muissakin malleissa.
Hihnalla on. aihtoväliä en edes tiedä, mutta pitäisi lähipäivinä varata ensimmäinen huolto joten eiköhän se sieltä kysymällä selviä. Infoan asiasta myöhemmin.
- ooppeeellli
JJJ kirjoitti:
Hihnalla on. aihtoväliä en edes tiedä, mutta pitäisi lähipäivinä varata ensimmäinen huolto joten eiköhän se sieltä kysymällä selviä. Infoan asiasta myöhemmin.
- On tuo moottori tosiaan hihnalla, ja 60tkm / 4 vuotta vaihtovälillä.
- Jakopään huoltaminen maksaa merkkiliikkeissä yleensä 500-600 eur
- Moottori kehitetty vanhasta 3.0 v6 moottorista, jota oli omegassa, erittäin kestävä mekaanisesti. Tietenkin perus anturi yms. vikoja kuten muissakin.
- 3.0 erona suurempi tilavuus, teräs kanget ja vahvistettu kampiakseli.
- Ei mitään lastentauteja.
- automaatin jatkeena varma perusratkaisu, ei mikään urheilullinen vaikka numeroista voisi niin päätellä. Enemmän mukavuus ja matkamoottori joka ei vaadi poletusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086