Lieneekö mistään enää mahdollisuutta kerätä taskukirjat 1-100 vähintäänkin kohtuukuntoisina itselleen?
Olen huomannu, että taskukirjasta 100 eteenpäin taso on ruvennut olemaan niin kamalaa filthiä, ettei siihen tohdi edes koskea...
Löperöt fantasia-scifiviritykset ja slapstick-huumori joita italiaanot nykyisin rustaavat taskareihin, ovat maagisia.
Meinaan, pakko olla, koska tuntuu että niitä lukiessa aivot hyytyy kuin munakas pannulla.
Vanhoissa taskareissa oli munaa, jos sallitaan sanoa :)
Kivan "realistisia" ja vähän kovempiotteisia kuin nykyinen taso.Olen kuullut, että kyllä noita vielä saisi jostain.
Onko Helsingissä yhtään hyvää sarjakuviin erikoistunutta liikettä Kanta-Hesan (Kallio-Hakaniemi-Asema-akselilla?)Tai jossain päin Hesaa?
Aku Ankan taskukirjat 1-100
ankkisfani
2
611
Vastaukset
- sieltä täältä
Vanhoista taskareista on otettu aina silloin tällöin uusintapainoksia joita löytää ihan priimakunnossa.
Paitti jos etsit nimenomaan ekoja painoksia niin sitten on huonompi homma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708