Kysely: The Sims 2 "Lemmikit"

Tume :-)

Heip. Eli mua vaan kiinnostaa että mikä teitä kaikkia oikein viehättäisi tuossa mahdollisessa lisäosassa? Meinaan JOS Lemmikit -lisäosa jonain päivänä ilmestyisikin, niin.. Mitä te siltä odotatte? Mitä lemmikkien kanssa voisi ylipäätään tehdä, vai voisiko lemmikkiä itse ohjata? Mitä esineitä toivoisitte lemmikkejä varten, saisivatko ne poikasia(olisiko niillä sama geeniperimäsysteemi kuin simeilläkin)? Ja mistä lemmikkejä voisi ostaa, kaupungilta vai katalogista? Olisiko niitä mahdollista kouluttaa vai katsella vain kun ne hyppivät ympäri asuntoa? Millaisia lemmikkejä TE haluaisitte(kissoja/koiria, kaloja/marsuja, lehmiä/heppoja, jos käsitätte.. O_o) Kertokaapa nyt kaikki oma mielikuvanne, millainen kyseisen lisäosan TEISTÄ tulisi olla? :)

6

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläinhullu.^

      Semmosen kuin ykkösessä mutta tietty parempi grafiikka, enemmän eläimiä, rotuja ja tietenkin eläinten vanheneminen. =D Niitä vois kouluttaa, ei ehkä tarviis pystyä pelaamaan niillä...

    • Sossutäti

      Ja sitten vois tulla joku eläintensuojelijatäti,jos niitä lemmikkejä ei hoitas!!

    • Minniel

      Moikka. Tässä teille "mun" ihannepeli.

      Pelissä viehättäisi juuri se, että on eläimiä.
      Lemmikkien kanssa voisi leikkiä. Niitä voisi kävelyttää [riippuu elukasta] ja syöttää. Niille voisi mahdollisesti ostaa myös tavaroita, esim. leluja, kaulapantoja, hihnoja ym.
      Pidän ehkä enemmän tästä Sims 1:sen tyylistä, jossa lemmikkejä ei ohjattu itse.
      Paljon erilaisia tavaroita, leluja, nukkumakoreja/koppeja. Ja lemmikit saisivat pentuja/poikasia!!! Ja niillä olisi juuri tämä geeniperiytymä, niin kuin simeilläin.

      Lemmikkejä voisi ostaa kaupungilta TAI kasvattajilta.
      Mahdollisuus kouluttaa itse tai palkata kouluttaja.
      Haluaisin koiria, kissoja, lintuja, kaneja, marsuja.. Ehkä en ns. maatilaneläimiä

      Siinäpä niitä. :P

    • melliex

      Miennielillä; tavallaanhan niitä lemmikkejä sims1:ssä pystyi ohjaamaan itse, siis koirilla ja kissoilla pystyi "kävelemään" klikkaamaansa kohtaan. Mutta eipä niitä lemmikejä muuten voinut ohjailla... :)


      Lemmikitlisäosa olisi aivan ihana lisäys sims2:n. Lemmeikkejä voisi ostaa sen lisäosan myötä tulleessa uudesta "pikku kylästä". Simit voisivat opettaa ainakin koira lemmikeille ne perus käskyt, mitä oikeastikin koirille opetetaan, istu, paikka jne. Mutta ei lemmikejä silti itse voisi ohjata, sittenhän se olisi aivan mielenkiinnotonta. Minusta idea on juuri siinä, että simien elämään saadaan jotain arvaamatonta, kuten itsenäinen lemmikki, jolla on oma luonteensa. Esimerkiksi hyvin vilkas lemmikki jouksisi ympäri taloa, kun taas kiltti lemmikki hakeutuisi koko ajan isäntänsä syliin jne.

      Kaikki lemmikit voisivat saada poikasia, ja pennuilla olisi se sama geeniperimäsysteemi kuin simeillä, niin kuin jo ehdotitkin. Lemmikeille voisi ostaa kaikkea, mitä nykyäänkin eläinkaupoista löytyy. Lisäksi muita aktiviteetteja niille, esimerkiksi temppuvälineitä. Ja koirilla ja kissoilla olisi myös acility mahdollisuus siellä "pikku kylässä". Ja lemmikin rotuja olisi paljon, ja niilläkin olisi vaikutusta lemmikin luonteeseen ja hyvä isäntä voisi muuttaa hurjapäisimmänkin rodun koiran kiltiksi hauvaksi hyvällä koulutuksella ja suhteella lemmikkiin. :)

      Hankkia voisi koiria ja kissoja, sekä lisäksi kaikkia muitakin kotieläimiksi soveltuvia lemmikkejä, kuten maatilan assukit. Näin olisi simeillä mahdollisuus ryhtyä farmariksi. ;)

      Eli tiivistettynä tuo erittäin sekava teksti:

      -Siinä tulisi oma "pikku kylänsä", josta näitä lemmikkejä ostaa ja kilpauluttaa.

      -Voisi hankkia kaikkia kotieläimiksi soveltuvia eläimiä.

      -Lemmikeillä olisi oma luonne ja sitä ei voisi itse ohjata, ja niitä voisi kouluttaa.

      -Simit voisivat perustaa myös maatilan ja elättää niin halutessaan sillä itsensä.

      Ja olennaisestikin paljon tavaroita

      • § Simeleon §

        Tulis sellanen uusi naapurusto jossa voisi ostaa itselle ratsastus tallin ja hevosia pystyis ostaan pystyis tekeen karsinan ja raviradan pystyis lyömään vetoa hevosista
        sitten samat mitkä sims 1 mutta parempi krafiikka ja enemmän rotuja.

        Anteeksi kirjoitus virheet koska on kiire.


      • § Simeleon § kirjoitti:

        Tulis sellanen uusi naapurusto jossa voisi ostaa itselle ratsastus tallin ja hevosia pystyis ostaan pystyis tekeen karsinan ja raviradan pystyis lyömään vetoa hevosista
        sitten samat mitkä sims 1 mutta parempi krafiikka ja enemmän rotuja.

        Anteeksi kirjoitus virheet koska on kiire.

        Joo toi hevosideo kuulostaa hyvältä mutta, luulen että niillä lemmikeillä täytyy myös olla tarvikepalkit että näkee mitä se tahtoo, mutta en sitten tiiä noista että pystiskö noita ohjaamaan =/ heh mutta tosi hyvä idea että esim kissoja ja kaneja voisi viedä näyttelyihin ja saada niistä rahaa ym. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      255
      3917
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      2893
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      9
      2184
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      135
      1927
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      53
      1899
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1330
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1265
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1237
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1213
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1119
    Aihe