Onko kenelläkääm kokemusta Korat kissoista.. Miten esimerkiksi korat ja venäjänsininen eroavat toisistaa?? olisin kiinnostunut kysesistä kissoista.. Paljon pennun hinta normaalisti on?
Korat
1
2676
Vastaukset
- sheri
Meille on tulossa pian korat-pentu, kunhan se ensin saavuttaa luovutusiän. Kävin katsomassa pentuja noin 8.viikkoisena, ja aivan ihastuttavia olivat:) Todella seurallisia ja leikkisiä kisuja. Siinä ehkä suurin ero venäjänsinisiin, koratit ovat paljon touhukkaampia ja rohkeampia kissoja, ja venäjänsiniset puolestaan vähän rauhallisempia. Korat on sellainen rotu jota ei ehkä kannata ottaa ainoaksi kissaksi vaan toisen kaveriksi, juuri sosiaalisuutensa vuoksi.
Koratien ominaispiirteisiin kuuluu myös huomiota herättävän isot ja kauniit silmät, sekä lyhyt, silkkinen turkki, josta ei lähde juurikaan karvaa! Itse voin sanoa että olen aivan rakastunut tähän rotuun, enkä malta millään odottaa pikkuisen saapumista meille:)
Kalliitahan ne ovat, koska ovat suhteellisen harvinainen rotu. Itse maksan kissastani 600€, ja luulisin että se on aika normaali hinta koska rotukissat yleensäkin maksavat aika paljon (jos ovat hyvin hoidettuja).
Kannattaa käydä korat-yhdistyksen netti-sivuilla, sieltä löydät lisää tietoa ja kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752