No tälläinen kysymys..Onko jollain rekkamiehellä käynyt vimpan päälle vauriota kulkupeliin samalla, kun kytkintä on nostanut:
- kardaani mennyt rikki?
- lohkon läpi on tullut tavaraa (mäntä)?
- voimalinja / moottori irronnut kiinikkeistä?
-utelijas-
Pahin vaurio
13
3984
Vastaukset
- sen
kummempaa kun että auto sammuu!!!
- Lähti
Auto liikkelle kun nostin kytkintä...
- lähtö
tavoitteena, joskus jopa onnistuu.
- rekkamies34567
lähtö kirjoitti:
tavoitteena, joskus jopa onnistuu.
välikardaani meni poikki tasaisella asfaltilla. ja yhdestä puikkoperästä meni vetoakseli kerran
Edellinen ajokki oli kolmos sarjan scania ja kerran tuli lähdettyä vähä liika vihasesti liikkeelle. Tuli jotenkin outo tunne että mitähän kävi, noh liike kuitenkin jatkui annoin sen asian olla.
Mutta jumantsuikka illalla kymppi uutisissa sanottiin että maapallo oli muuttanut hetkellisesti pyörimisnopeutta aiemmin
päivällä =)- lopetti
liikkeensä kun vetari meni siitä poikki
- vetoakseli
lopetti kirjoitti:
liikkeensä kun vetari meni siitä poikki
tasaisella pihalla,ja normaali lähtö kytkimellä.
- pittäkin kehua joka
vetoakseli kirjoitti:
tasaisella pihalla,ja normaali lähtö kytkimellä.
palstalla
- joku vaan
lopetti kirjoitti:
liikkeensä kun vetari meni siitä poikki
Parempi vetoakseli(Scania) kuin koko perämurikan sisältö säleinä(Volvo)!
Taitaa kuitenkin sen peräremontin hinnalla ostaa aika monta paria vetoakseleita, ja taitaa saada vielä asennuksenkin siihen samaan hintaan!
- näitä sattuu
Yks pien juttu sattu perjantaina viikon viimestä hiekkakuormaa viedessä:
Olin just käyny tyhjentämässä nupin ja olin vetämässä täyttä perälavaa etulavan sisään. Homma jäi kesken kun puhelin soi. Pomo hoputti jo hallille, että pääsevät muutkin viikonlopun viettoon. Unohdin mihin vaiheeseen jäin ja lähdin puhelun jälkeen suoraan ajamaan.
Seurauksena oli, että täysi perälava rysähti aisan päälle ja kierähti parkissa olleen henkilöauton kylkeen. Aisakin siinä vääntyi. Henkilöautoilija oli hyvän näköinen kun tuli kaivamaan toyotansa jäänteitä. Lava kyljessä ja toistakymmentä tonnia hiekkaa. - akseli
aamulla tyhjänä,asfaltilta lähtiessä. Scania-Vabis LS 76,joskus -70 luvun lopulla.
- mmmmmmmmm
143H -93 meni laatikosta aurinkoratas aivan pirstaleiksi :D
- vaivaa
mmmmmmmmm kirjoitti:
143H -93 meni laatikosta aurinkoratas aivan pirstaleiksi :D
oo mélkein järjestään ollut jos laatikkoon tullut jotain häikkää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241863- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111753
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92649- 22637