Sana helinää vain
Kipu vain on.
[Siinä mihin se aina on tullut,
missä se aina on ollut.]
En minä ikinä täydellinen ollut.
Enkä minä ollut itseeni pettynyt.
va(i/a)n sinuun.
Ei sanoilla voi muuttaa aikaa.
Haukkuja
5
416
Vastaukset
- superwanker
Keisari Wanker kirjoitti aikoinaan kaksi runoa;"haukkujuttu" ja "painukaa vittuun koko haukkujaväki".raakaa tekstiä jossa kerrottiin suorat mielipiteet.
- Fuzzball
runot on hyviä=)..ja sp:stä ei kannata välittää,
se vaan on joku idiootti joka roikkuu täällä.. - Fuzzball
runot on hyviä=)..ja sw:stä ei kannata välittää,
se vaan on joku idiootti joka roikkuu täällä.. - Linda
Ei sanoilla voi muuttaa aikaa ei. Mutta hei, menneisyys jokaisella ja tulevaisuus kaikilla. Niin täytyy olla. Sullekin. miksi on niin pahaa, miksi miksi miksi?
Eihän sun tarvi olla täydellinen. Ei tietenkään tarvii. Oot vaan mitä oot, olla möllötät niinkun muutkin ja se riittää. Tai teet mitä tykkäät, mikä sua kiinnostaa, mitä haluut, ja sitä mitä et haluu, niin jätät tekemättä. Sanot vaan, että en tee, mulla on oma tahto, olen oman itseni herra.
Tuu vaikka meille möllöttämään, lusmuilemaan (=yhteiskunnallisesti hyödytöntä tekemistä, pelleilemistä, pöhköilyä, hassuttelua, naaautiskelua, laiskottelua, hymyilemistä pienen pienille asioille, sellaista kaikkea), luuhaamaan!!!!! katteleen vaikka videoita, kuuntelemaan musiikkia, lukemaan kirjoja, istuksimaan puutarhassa, käymään lenkillä, jos tykkää.
Voi ei, pieni, ei saa olla näin!!! tässähän ihminen ihan repee ja pakahtuu tollaseen ikävään tai tuskaan, haukkumisiin.- Darkest
Ei, kyllähän minä uskon myötätuntoon - ystävällisyyteen - välittämiseen.
mutta se että joku jaksaa välittää ihmisestä
jota ei ole ikinä nähnyt, jonka kanssa
ei ole ikinä puhut, luulen että sinulla itselläsi on tosi paha olla jos välität meistä kaikista.
Jos minulla joskus menee huonosti, se on
jotain minkä kanssa minun täytyy tulla toimeen.
Se että minä kirjoitan sen tunteen ylös ja unohdan
osan siitä näin, on apukeino.
En minä keksi mitä sanoa, olen ihminen, omine vastoinkäymiseni ja onnistumiseni, ja vaikka
osaan kirjoittaa vastoinkäymiset ylös ei tarkoita sitä että elämäni olisi pelkästään sitä, kait sinullakin joskus menee huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865