oletteko huomanneet, että kun yrittää ajaa Fabialla suoraan, niin rattia saa jatkuvasti väännellä puolelta toiselle - liekkö klappia vai ominaisuus?
Fabian ohjauksessa klappia
6
882
Vastaukset
- Fabiaaanin
ominaisuuksiin, joten jotenkin on kyseistä autoa onnistuttu satuttamaan. Sanoisin pikemminkin että Fabiassa on todella hyvä ohjaus. Kuten kaikissa folkkarikonsernin tuotteissa yleensäkin.
- AUTO VIE JA KUSKI VIKISEE
Tämän olen havainnut itsie myös monien muiden lailla.Johtuuko ohjauksen kulmista vai mistä?Vaivaa poloa ja fabiaa sama ilmiö
- tehostettu
Ja liian nopeaksi välitetty ohjaus löytyy ainakin VW Passatista. Tuohon kun vielä lisätään ko mallin tuuli- ja uraherkkyys niin kyllä siinä saa ajaa ihan tosissaan....
- Mahdollisuus!
tehostettu kirjoitti:
Ja liian nopeaksi välitetty ohjaus löytyy ainakin VW Passatista. Tuohon kun vielä lisätään ko mallin tuuli- ja uraherkkyys niin kyllä siinä saa ajaa ihan tosissaan....
9 erilaiseen tehostusvaihtoehtoon!
Kylä mun keksintö kulkee suoraan kääntelemäti.
Liekö sulla ohjauskulmat hiukka harituksen puolella.- juba
Omaan vaihdettiin eteen alatukivarren taaemmat kumihelat 90 tkm huollossa ja sen jälkeen kulkí jonkin aikaa erinomaisen vakaasti, mutta nyt on ratti vinossa ja auto levoton. Jotakin on muuttunut yht'äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643