Pimppi haisee...

Marika

Moi. Oon 16wee tyttö ja mun pimpsa haisee aika voimakkaalle. Riippuu vähän kierrosta, mutta pääosan ajasta haju on todella voimakas ja paha ja tulee vaatteidenkin läpi, jos aukoo haaroja. Menkat on ollu 3 vuotta ja alusta asti säänölliset.
Onko tämä tavallista? Haiseeks teillä muilla pahalle?

11

3475

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varmaa harrastaa sellasta kun "alapään pesua"
      se vois auttaa vähän asiaa...

      • ~M~

        Sen peseminen helpottaisi kummasti..(?)

        - - - - - - - -
        Pese alapääsi
        vähintään 1-2 kertaa
        vuorokaudessa
        - - - - - - - -

        ..tulosta ja leikkaa katko viivoja pitkin ja pistä talteen ;)..


      • anonyymi likka

        olla kommentoimatta sellaisista asioista joista et tiedä mitään kuten naisten sukupuolielimiin liittyvistä asioista.Paha haju johtuu luultavammin jostain sairaudesta kuten hiivatulehduksesta.Kaikki varmaan tajuaa pestä "paikkansa".


      • M21
        anonyymi likka kirjoitti:

        olla kommentoimatta sellaisista asioista joista et tiedä mitään kuten naisten sukupuolielimiin liittyvistä asioista.Paha haju johtuu luultavammin jostain sairaudesta kuten hiivatulehduksesta.Kaikki varmaan tajuaa pestä "paikkansa".

        Mulla on ollu useampi kumppani ja suurimmalla osalla haisee helvetin pahalle ja taas joillain ei haise millekään!


      • ---
        M21 kirjoitti:

        Mulla on ollu useampi kumppani ja suurimmalla osalla haisee helvetin pahalle ja taas joillain ei haise millekään!

        Kylläpä se miehenkin värkki haisee ihan samalla tavalla...joskus ei millekkään ja joskus helvetin pahalle.


    • *****

      TYHMÄ!

    • Miuku

      Kyl mullaki haisee usein, mut ei aina. Emmä kyl kauheesti peseydy, mitä nyt just enne suusexii yleensä pesen sen hyvin!

    • Molla-maija

      Kuulostaa aika varmalta hiivasieneltä. Onko vielä pientä kutinaa ja punaisuutta?
      ...Syötkö paljon makeisia? ja vaaleeta leipää? Onko sulla ollut antibioottikuuri? Mikä tahansa näistä voi esim aiheuttaa sienitulehduksen, joka valitettavasti myös haisee.
      osta apteekista ilman reseptiä gyno-daktriinia tai vastaavaa. Se auttaa heti!

      • Terhi

        Mulla on tutkittu; Ei hiivasientä mutta haju on tosiaan aika vahva ja pistävä. Täytyy nyt koittaa silti houkutella poikaystävää suusexiin.


      • silakan hajua
        Terhi kirjoitti:

        Mulla on tutkittu; Ei hiivasientä mutta haju on tosiaan aika vahva ja pistävä. Täytyy nyt koittaa silti houkutella poikaystävää suusexiin.

        Hytönen haastattelussa: "Tosimies nuolee pannun kuin pannun"


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika. Olen mies
      Tuoksukaa naisen tuoksulle
      Ihanaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe