Haluaisin laittaa kaappeihini vedettävät lankakorit. Ongelmani vaan on, että kaappejeni syvyys on 51cm. Kaikki korimallit mihin olen törmännyt (mm. elfa) ovat syvyydeltään 54cm.
Onko kenelläkään tiedossa merkkiä jonka saisi mahtumaan 51cm. syvään kaappiin. Itse en ole etsinnöistä huolimatta löytänyt.
lankakorit
4
4624
Vastaukset
- löytyy
lanka & muovin säilytyskoreja, joissa syvyys 50 cm http://www.netrauta.fi/portal/keittio__sailytys/sailytyskorit
- jn64
Tuo Netrauta linkki näyttää katkenneen, ja samaa tuoteryhmää ei oikein löydy ollenkaan.
Tähän liittyen, mistä löytyisi 55cm korkeita koreja? Leveys 45cm, kaapin syvyys 55cm. Vanha kori on mäsänä emmekä ole keksineet mistä näitä vastaavia malleja voisi vielä löytää. Alkuperäisestä valmistajasta ei ole tietoa.
- allu
elfalla on myös mini syvyyttä 43 cm.
muista huomioida että saranat mahtuvat vielä liikkumaan - tavarat järjestykseen
Kiitti tiedoista... Nyt ei muuta ku ostoksille ja kaapit kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690