ekaa kertaa

jape

Olen pitkään halunnut kokeilla miltä se seksi tuntuisi miehen kanssa. Lähinnä runkkaaminen ja suuseksi. Etsinnät ovat lähinnä olleet netin seuranhakupalstoilta. Kunnes erään kerran eräällä hakusivustolla oli ilmoitus että nuori kaveri hakee miestä joka runkkaisi häntä. Ajattelin että nyt on se tilaisuus johon minä tartun ja laitoin hänelle vastauksen. Sain sitten parin päivän jälkeen Timolta vastauksen joka kyseli että olenko joku feikki vai aivan oikeasti asiasta kiinnostunut. Vastasin tälle hiukan arantuntuiselle kaverille että kiinostus on aitoa ja kerroin lisää itsestäni sekä kerroin mistä olen haavaillut lisäksi laitoin mailiin liitteeksi oman runkku kuvani. Tässä vaiheessa minua kiihotti asia jo niin paljon että oli pakko runkata ja mietiskellä että miltä se kaverin kalu tuntuisi kädessäni sekä mahdollisesti suussani. Yllätykseksi sain vastauksen heti seuraavana päivän jossa timo toivoi että pääsisin käymään hänen luonaan seuraavana päivänä töiden jälkeen, koska hän olisi silloin yksin kotona. Samassa viestissä timo kertoi että hän haluaa että minä ainaskin annan runkkaamalla hänelle orkun ja myös toisin päin sekä mahdollisesti voisi kokeilla suihinottoa. Minä tietenkin järjestelin kiireisesti kaiken kuntoon että pääsen timon luo sovittuna päivänä sovittuun aikaan. Vastauksen naputeltuani oli pakon omainen tunne päästä äkkiä vessaan runkulle. Vessassa sitten vetelin mällit kouraani ja maistoin omia nesteitäni, joka ei kyllä onnistu läheskään ainakun haluan.

Olin sitten saamani osoitteen parusteella oven takana ja painoin ovi kelloa ja oven tuli avaamaan nuori aika hintelä kaveri joka kysyi punastuen että oletko sinä se kaveri jonka kanssa on vaihtanut mailia. Vastattuani myöntävästi pääsin sisälle. Sisällä paljastui minulle että kaveri on kihloissa nuoruuden rakastetun tytön kanssa joka on työmatkalla toisella puolen suomea. Sitten aloimme päästä juttelussa siihen asiaan jonka vuoksi olin siellä. Puhuimme kumpikin hiukan punastellen asiasta. Lopulta sain rohkaistuksi itseäni sen verran että kysyin että ruvetaanko sitä hommiin. Siirryimme makuuhuoneeseen jossa riisuimme itsemme ja kävimme parisängylle vierekkäin makaamaan ja juttelimme siitä että mistä tämä tämmöinen kokeilun halu johtuu.

Sitten minä käännyin kyljelleni ja kurotin käteni timon kalulle suoraan joka oli jo puoli tanassa. Nyt minulla oli kädessäni ensimmäistä kertaa toisen miehen kalu, mikä tunne tunne oli vähintäänkin samanlainen tai jopa voimakkaampi kuin teini poikana pääsi ekaa kertaa kokeilemaan pillun ihanuutta. Timo värähti ja päästi kiihkeän huokaisun. Siirryin alammas ja otin kalusta kiinni vetäen esinahan alas paljastaen punaisena sykkivän terskan. Timo otti minua kiinni käsivarrasta sanoen ääni väristen "voisitko runkata oikein hitaasti ja jatkaa niin pitkään että kalua alkaa uudelleen jäykistyä orgasmin jälkeen" Minä aloin vedellä toiveen mukaan oikein hitaasti, timo alkoi väristä kauttaaltaan ja sopersi että tuija ei malta olla koskaan kiihyttämästä vauhtia tässä vaiheessa. Minä jatkoin hitaasti esinahan liuuttelua terskan yli ja takaisin, lopulta kun tunsin että kalu alkoi sykähdellä kädessäni hidastin lisää. Timo huohotti vieressäni silmät ummistettuina. Minä vain hidastin tahtia ja tuijotin aivan 10 sentin päästä tätä lumoavaa näkyä ja odotin kiihkoissani että sieltä ruiskastaisi. Lopulta ruiskahti ensimmäinen ruiskaus spermaa ja minä hidastin vielä minkä pystyin ja joka kerta kun vedin esinahan terskan yli pois ruiskahti spermaryöppy. Ekasta sperma ryöpystä lensi aika annos spermaa kasvoilleni joka valui kasvojani pitkin alas joka päätyi huulilleni ja nuolaisin vaistomaisesti tipat suuhuni. Näin tapahtui myös muilla ruiskauksilla ja niitä oli monia. Näin suuhun otettuna sperma ei maistunut ollenkaan pahalta päin vastoin. Käteni oli aivan sperman tahmaama ja tunsin kuinka kalu alkoi veltostua mutta minä jatkoin veltostuvan kalun runkkaamista kunnes se alkoi uudelleen osoittaa elon merkkejä. Lopulta timo otti kädestäni kiinni ja pyysi lopettamaan. Lopetin runkkaamisen mutta en päästänyt kalusta heti irti. Kalu jäykistyi edelleen kädessäni, lopulta päästin irti ja siirryin levittelemään timon vatsalla olevia spermoja.

Sitten timo huomasi että spermaa oli lentänyt kasvoillenikin ja punastui ruveten sopertelemaan anteeksi pyyntöjä. Sanoin että ei haittaa yhtään että tunne oli kiihottava. Sitten timo tunnusti että kukaan ei ole koskaan ottanut häneltä suihin ei edes tuija, avovaimonsa ja nyt timo pyysi että minä tekisin sen hänelle. Lupasin muitta mutkitta, mutta ensin timo halusi runkata minulle orkun mutta kertoi että hän harkitsee suihin ottoa.

Timo siirtyi alemmas ja otti varovaisesti kiinni kalustani joka jämähti puoliveltosta kovaksi hetkessä. Pyysin timolta saman mitä hänkin oli pyytänyt, runkkaa hitaasti ja pitkään. Timon käsi alkoi vedellä hitaasti, tuskastuttavan hitaasti mutta samalla todella ihanan tuntuisesti sykkivää kaluani. Tunne oli todella mahtava kun ajattelin että kaluni oli toisen miehen kädessä eikä omassa tai jonkun naisen kädessä joka vain tekee pakon omaista lypsyä. Kyllä vaan toinen mies tietää kuinka miestä runkataan parhaiten. Minun teki mieli huutaa ja pyytää että lisää jo vauhtia, mutta maltoin mieleni. Sitten tunsin kuuman hengityksen kalullani ja kuumat huulet puristuivat kaluni ympärille, jotka vetäytyivät heti pois kun kaluni sykähti ihanasta tunteesta. Timo ei päästänyt kaluani hetkeäkään liian aikaisin kun sisälläni räjähti ja tunsin kuinka kuuma aalto meni lävitseni annos spermaa lähti kuin tykin piipusta. Timo hytkähti samalla kun spermat lähti, osuikohan mällit vai oliko pelkkä säikähdys. Timo jatkoi runkkaamistani samoin hitain ja varmoin vedoin. Tunsin kuinka spermani lensivät vatsalleni. Lopulta tuli tunne että lähtee taju mutta timo vain jatkoi runkkaamista ja lopulta kaluni antautui ja rupesi velttonemaan mutta timon näppärät sormet jatkoivat runkkaamistani ja lopulta kaluni alkoi hiukan koveta. Sitten huomasin että timon kasvoille oli lentänyt spermaa. Huh mikä fiilis.

Makasimme timon kanssa vierekkäin sägyllä jutellen fiiliksistä tapahtuneesta. Lopulta timo pyysi että voisinko minä ottaa suihin häneltä. Tottakait minä halusin ottaa suihin ja kysyin että millaisessa asennossa hän tykkäisi antaa imä kaluaan. Timo halusi että hän seisoo ja minä olen edessä polvillaan. Siirryimme lattialle ja otin timon velton kalun käteeni ja vedin esinahan terskan päältä pois. Kosketin varovasti kielelläni ryppyistä terskaa ja vavahti kosketuksestani. Kosketin uudelleen ja taas kalu vavahti sekä se alkoi jäykistyä. Upotin terskan varovaisesti suuhuni ja suljin huulet terskan ympärille. Tunsin kuin kalu koveni hetkessä huulieni sisällä ja imuni vaikutuksesta. Kalu alkoi olla kokonaan jäykistynyt kun ajattelin kalun makua, se oli vieläkin spreman tahrima joten myös sen makuinen, kiihotuin asiasta lisää. Aloin upottaa kalua hiljalleen syvemmälle suuhuni. Upotin kalun puoliksi suuhuni ja rupesin perääntymään jolloin tunsin kuinka timo laski kätensä pääni päälle. Terska oli enää hiukan huulillani kun timo alkoi painaa kaluaan suuhuni uudelleen. Nyt kalu upposi pohjaani saakka, tuntui hiukan oksettavalta mutta samalla timo veti kaluaan ulos. Menetin otteeni koko hommaan, timo alkoi naida minua suuhun hullun lailla. Minä yritin pysyä rytmissä mukana kun olin päättänyt että teen tämän haaveni loppuun saakka. Yhdenäkin tunsin kun lämmintä nestettä tuli suuhuni ja samalla tunsin kuinka timo puristi pääni aivan itseään vasten ruiskuttaen spermata kurkkuuni. Spermaa tuli paljon vaikka olin hetkeä aiemmin tai no en osaa sanoa kuinka paljon aiemmin runkannut hänet. Spermaa tuli suuhuni niin paljon että sitä valui suupielistäni vaikka yritin niellä mahdollisimman pajon ja välillä terska tökkäsi kurkkuuni tehden hiukan yököttävän tunteen. Lopulta timo yritti vetää kalunsa pois suusta mutta minä halusin vielä imeskellä tätä ihanaa kalua. Kalu alkoi veltostua mutta minä imin ja imin. Timo pyysi lopettamaan kun hänen polvensa kuulemma pettää alla, kippasin timon sängylle selälleen ja otin kalun suuhuni uudelleen. Timo tärisi kauttaaltaan ja veltto kalu veltostui lisää suussani mutta vielä minä sain loputkin tipat imettyä timosta.

Timo huohotti jä värisi sängyllä orgasmin vaikutuksesta ja alkoi katkonaisesti kertoa että ei voinut mitään siitä että oli pakko ollut panna väkisin minua suuhun kun oli tuntunut liian hyvältä. Minä puolestani kerroin että olin ensin säikähtänyt mutta sitten oli ylivallan ottanut se ihana tunne että saa annettua jotain toiselle mistä hän tykkää. Sitten timo pyysi minua käymään selälleen sägylle että hänkin voi yrittää suihin ottamista. Timo otti kaluni käteensä ja alkoi vedellä veltostuneeseen kaluuni eloa. Sitten tunsin huulet kaluni varren ympärillä jotka lähtivät lipumaan alaspäin. Ah, mikä tunne kuumat huulet kalun ympärillä. Timo ei saanut koko kalua upotettua suuhunsa. Sitten timo alkoi nuoleskella terskaani kiduttavan ihanasti. Timo jatkoi terskani hyväilyä kun yhden äkin otti ja imaisi kaluni suuhunsa. Imu oli todella kova ja ihana. Minulla ei ollut koskaan ollut orgasmi näin herkässä. Tunsin kuinka spermat lähtivät liikkeelle ja ruiskahtivat timon suuhun jolloin hän vetäytyi säikähtäen pois kalustani. Timo päästi kalustani kokonaan irti jolloin otin kalustani itse kiinni ja jatkoin runkkaamista loppuun saakka. Ruiskuttelin spermat päälleni. Timo katsoi minua anteeksi pyytävästi ja pyysi anteeksi kun ei ollut pystynyt ottamaan loppuun saakka. Lohdutin että ei se mitään orgasmi oli aivan huippu hieno.

Kävimme suihkussa pikaisella pesulla ja sovimme seuraavalle päivällä uuden tapaamisen josta kerron toisella kertaa. Homma oli niin mukavaa että ei tätä voi jättää yhteen kertaan

18

13504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias22

      Minä luin eilen sinun juttusi, ja olin aivan himosta sekaisin. Toivoin olevani Timo. En ole varma olenko bi vai en, mutta kiihotuin valtavasti lukiessani tarinaasi.

      • Bi kundi

        Luin juttusi ja voin kertoa että sain ihanimman orgasmin ikinä. Mistä päin olet?, tahtoisin kokeilla kanssasi tätä?


    • mies71gt

      Nousi erektio!

      Pilkkuja vois käyttää enemmän, mutta hyvä tarina joka tapauksessa.

    • Alus hämmrntynyt

      Mun setä tuli sänkyyni ja rupes kähmii, saatuaan multa housut pois tunsin kun sillä oli kovana ja tuli sisääni kysymättä.mitään. Sitten sain kunnolla opetusta anaali seksistä.Kyllä välillä kiinostuu muidenkin setäni hoidossa.

    • Kiva tarina, on ihanaa imeä ja ottaa spermat suuhun nieltäväksi

    • Anonyymi

      Hyvä tarina. Kunnon suihin ottoa nam

    • Todella kiihottava tarina, lisää tämmöistä

      • Anonyymi

        Lisää Aku ankkoja pilipali pojat kjäh kjäh 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää Aku ankkoja pilipali pojat kjäh kjäh 🤣 😂

        minkä takia luet näitä runkkari jos ei kullis seiso


    • Anonyymi

      Näinpä se vähän meni tosielämässäkin. Minä olin tuossa Timon asemassa. Olihan tuota kokeiltava. Ei kyllä ollut oikein mun juttu mutta jotenkin jäänyt polttelemaan se pyyteettömyys ja oma-aloitteisuus millä me miehet kohdellaan toisiamme verrattuna miten naiset meitä kohtelee.

    • Anonyymi

      Haluisin myös kokea ekaa kertaa itseäni nuoremman kanssa vastaava salaa t.60ukm tuusulasta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      hienoa touhua

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a stream. Sisäänkäynti k­­­aiki­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://3422111.com/H/r6Rsm 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­tsum­­me sinu­­t käym­­ään u­­­ude­­­ss­­­a chatissa! Mei­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://2733444.com/H/k3XV 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­tsum­­me sinu­­t käym­­ään u­­­ude­­­ss­­­a chatissa! Mei­tä on yl­­­i yheksä miljo­­ona! 👉 http://27633444.com/H/k3XV 👈

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe