Sain sähköpostissa kuvan, joka on nimeltään IMG_xxx.dat. Suoraan ei aukea vaan on pelkkää kirjoitusta sekaisin. Photoshopissa yritin mutta ei löydä edes tiedostoa eli ei tunne formaattia. Millähän ohjelmalla sais avattua ja mistä moinen formaatti on peräisin?
- Kiitos -
Millä saa auki
9
4962
Vastaukset
- sama juttu
Kiitoksia kovasti...Kävin jo itsekkin tuolla sivulla. Mutta, kun en oikein tajua kuinka sen WMDecode nyt sitten toimii. Kun purin sen Zip:n ja sen jälkeen klikkasin sitä kuvaketta niin näyttööntuli vain sellainen "DOS-tyyppinen" kenttä josta pääsi sitten pois painamalla jotain näppäintä. Itse tekstistä en tajunnut mitään. Eli jatko-ohjeita edelleen kaivataan.
- Kiitos -
- Appleboy
Yleensä toimii. Eli .eps, .tif, .bmp tai .jpg...
- uutta tietoa
Eli suomeksi...Eihän kuvan uudelleen nimeäminen muuta tilannetta miksikään jollet saa kuvaa ensiksi avattua ja sitä sitten tallennettua toisella formaatilla. Esim. jos sulla on vaikka kuva kuva.jpg niin ei sen kuvan formaatti muutu miksikään vaikka nimeät sen uudelleen kuva.pdf. Näin ainakin olen itse asian ymmärtänyt...
- tiedosto uusiksi
uutta tietoa kirjoitti:
Eli suomeksi...Eihän kuvan uudelleen nimeäminen muuta tilannetta miksikään jollet saa kuvaa ensiksi avattua ja sitä sitten tallennettua toisella formaatilla. Esim. jos sulla on vaikka kuva kuva.jpg niin ei sen kuvan formaatti muutu miksikään vaikka nimeät sen uudelleen kuva.pdf. Näin ainakin olen itse asian ymmärtänyt...
vaikkapa resurssin hallinnassa, ei sitä tarvitse avata erikseen. Paras olisi ottaa alpuperäisestä copy/paste ja kokeilla sillä että ei men alkuperäinen tiedosto hukkaan jos tulee sählinkiä.
- sittenkin
Löysin sellaisen keinon, että Photoplus6.0-ohjelma näköjään näyttää ne kuvat noin vain. Ainut siinä tuli taas ongelmaksi se, että se tallentaa kuvat vain *.Spp muodossa, joka on se jonkin oma tsydeemi.
Noh, nyt ainakin tiedän miltä se kuva näyttää, joten rupean mietiskelemään keinoa kuinka saan sen sitten muotoon esim. *.jpg
Kiitoksia nyt kumminkin- vae nii
Kyllä muute saat tallennettuu haluamaas muotoo
- tiedosto
Mulle tuli myös tollanen dat-tiedosto. Tallensin levylle ja avasin Wordissa. Ainkin ton postin avaaminen onnistui, sisälsi kuvan ja textiä.
- Xnview
Terve !
Niin sitten lopulta kävi, että kun asensin Xnview ohjelman niin sillähän se aukesi...ja pystyi tallentamaan *.jpg:ksi....
mutta kiitos kuitenkin kaikille mielenkiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418