Onko muita tulossa,ois kiva tietää kun ite oon yksin menossa ja vähän jännitää...
Protu leiri Vaaruvuori 6-13.8
8
2295
Vastaukset
- Aivan varmasti
Kyllä sinne muita tulee. Ei ne sulle yksin pidä.
- Ei enää niin pieni Protu
Moi! Olen ensi viikkona menossa Protun apuohjaaja-koulutukseen samaiseen paikkaan... Mikä sattuma! Vielä ei ole selvinnyt, pääsenkö itse appariksi ja jos pääsen, niin minne, mutta Vaaruvuoreen varmasti tulee paljon mukavaa porukkaa, luultavasti enimmäkseen Jyväskylästä ja sen lähistöltä, mutta mitä todennäköisemmin sinne on saattanut eksyä myös joku Tamperelainen/Hämeenlinnalainen/Helsinkiläinen tms.
Äläkä huoli; kun menin Protulle, en ollut koskaan tavannut ketään protua, saati sitten muita leiriläisiä tai tiimiä, mutta tämän lähes vuoden aikana, kun olen ollut Protun toiminnassa mukana, olen tutustunut hirveän moneen ihmiseen ja saanut useita uusia, läheisiä ystäviä. Ja leirilläkin oli hauskaa, vaikken tuntenutkaan ketään. Varmasti sinullakin :). Ja Protulla tutustuu yllättävän nopeasti, ihan vaan tiedoksi. - nipsu
Joo oon ite tulossa sinne Helsingistä :D No enköhän mä nopeasti tutustu muuhun porukkaan siellä sitten.Odotan jo ihan innolla.
- Eienääniinpieni protu
Vaaruvuori on muuten tosi ihana paikka, vaikka vielä tämän viikonlopun Protu-koulutuksessa se olikin osittain remontissa. Paikkana se kyllä antaa mahtavat edellyytkset kaikenlaiseen toimintaan... Varjopuolena tosin on aivan vastapäätä köllöttävä asuttu talo sekä ohikulkeva autotie, mutta sisällä talossa tuosta ei ole tietoakaan. Saunakin oli mukava -toisin kuin monissa protusaunoissa, siellä oli jopa suihkut -oooo..
Onnea leirille, meikäläinen täällä jännittelee ja odottaa peukut pystyssä kirjettä, joka kertoo pääsenkä appariksi vai en- sen kun pitäisi tulla tässä parin viikon päästä. Iik.- sinne
Onkos se protuleiri siellä Oittilan kylässä siinä leirikeskuksessa? Tarkalleenhan se ei Vaaruvuoressa ole mutta itse vuorella ei sellaista paikkaa ole, missä voisi sisätilaleiriä pitää. Me lähellä asuvat muuten sanoimme ennen vuorta joko Vaaruksi tai Vaarunvuoreksi, mutta näkyypä tuo muoto Vaaruvuori olevan tieopasteessakin.
Itse vuori mm. sieltä jyrkän Päijänteeseen laskevan kallion päältä on tutustumisen arvoinen. Toivon että retkeilette myös siellä. Vaarussahan on myöskin vanha historiallinen jo käytöstä poistettu maantie jyrkkinen mäkineen (uusikin tie on aika jyrkkä). - Eienääniinpieniprotu
sinne kirjoitti:
Onkos se protuleiri siellä Oittilan kylässä siinä leirikeskuksessa? Tarkalleenhan se ei Vaaruvuoressa ole mutta itse vuorella ei sellaista paikkaa ole, missä voisi sisätilaleiriä pitää. Me lähellä asuvat muuten sanoimme ennen vuorta joko Vaaruksi tai Vaarunvuoreksi, mutta näkyypä tuo muoto Vaaruvuori olevan tieopasteessakin.
Itse vuori mm. sieltä jyrkän Päijänteeseen laskevan kallion päältä on tutustumisen arvoinen. Toivon että retkeilette myös siellä. Vaarussahan on myöskin vanha historiallinen jo käytöstä poistettu maantie jyrkkinen mäkineen (uusikin tie on aika jyrkkä).Itse en "Vaaruvuoreen" tai mikä sen tarkka nimi sitten onkaan, ole menossa -kävinhän leirini jo viime kesänä... Olin siellä apuohjaajakoulutuksessa, kuten jo kerroinkin.
Tavallisella protulla ei tarkalleen ottaen retkeillä, jos saan korjata. Lapissa järjestettävä vaellusleiri on poikkeus.
Luultavasti leirikeskus, josta puhut, on se sama, jonka minä tunnen "Vaaruvuorena" - puhuthan sinäkin varmasti Korpilahden Vaaruvuoresta? -Vaaruvuoria kun tuntuu olevan useampi kuin yksi. - sinne
Eienääniinpieniprotu kirjoitti:
Itse en "Vaaruvuoreen" tai mikä sen tarkka nimi sitten onkaan, ole menossa -kävinhän leirini jo viime kesänä... Olin siellä apuohjaajakoulutuksessa, kuten jo kerroinkin.
Tavallisella protulla ei tarkalleen ottaen retkeillä, jos saan korjata. Lapissa järjestettävä vaellusleiri on poikkeus.
Luultavasti leirikeskus, josta puhut, on se sama, jonka minä tunnen "Vaaruvuorena" - puhuthan sinäkin varmasti Korpilahden Vaaruvuoresta? -Vaaruvuoria kun tuntuu olevan useampi kuin yksi.Kyllä puhun Korpilahden Vaaruvuoresta. Harmi jos ei tuollaista muutaman kilometrin lenkkiä Vaarun ainutlaatuiseen luontoon tehdä. Sielläkin voisi kokea pyhyyttä ja kunnioitusta.
En ole itse syntyisin Oittilasta vaan sieltä Vaarun toisella puolella sijaitsevasta Putkilahdesta.
No komea paikka se leirikeskuskin on ja sama Päijänne on siinäkin tuntumassa, vaikka onkin eri lahti kuin Vaarunjyrkän puolella.
Vaarun tulevaisuuttahan varjosti vuosikymmeniä pumppuvoimalahanke, josta on nyt luovuttu.
- protu vuodelta jotain
Heps
Äläpä huoli...itsekin menin protulle tuntematta ketään :) ja tutustuin useaan uuteen ja ihanaan ihmiseen :) Kyllä se tiimi siellä vaaruvuorella yrittävät mahdollisimman hyvän leirin teille tehdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707