Mitä tehdä kun siinä Haades kohassa missä pitää hyppii latialla avautuvien laava ansojen yli se eka on helppo mut toka tuotta pään vaivaa pitääkö siinä vaan koettaa hypätä oikeeseenaikaan vai onko siihen joku näppärä kikka. APUJA KIITOS
God OF War
2
385
Vastaukset
On kyllä varsin rasittava kohta pelistä. Itse taisin kämmästä sen jotain kolme kertaa ennenkuin pääsin siitä ja vielä kun jatkopaikka on niin kaukaa. Ei siinä mtään kikkaa taida olla. Pitää vaan hypätä oikeaan aikaan. Itse käytin siinä kohdassa muistaakseni sitä että Kratos syöksyy nopeammin maahan. Pitikö se nyt ilmassa L1 painaa.
- mr. black
ne laatat sulkee kolme kertaa itsensä nopeasti ja sitten pitää pienen paussin. Kun toinen sulkeutuminen on tapahtunut hyppää tuplahyppy sulkeutumis kohtaan. Jos laskeudut oikealla hetkellä kiinteälle kivelle, hyppää välittömästi uudestaan eteenpäin niin pääset turvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734