Mitä tehdä kun siinä Haades kohassa missä pitää hyppii latialla avautuvien laava ansojen yli se eka on helppo mut toka tuotta pään vaivaa pitääkö siinä vaan koettaa hypätä oikeeseenaikaan vai onko siihen joku näppärä kikka. APUJA KIITOS
Vastaukset 2
On kyllä varsin rasittava kohta pelistä. Itse taisin kämmästä sen jotain kolme kertaa ennenkuin pääsin siitä ja vielä kun jatkopaikka on niin kaukaa. Ei siinä mtään kikkaa taida olla. Pitää vaan hypätä oikeaan aikaan. Itse käytin siinä kohdassa muistaakseni sitä että Kratos syöksyy nopeammin maahan. Pitikö se nyt ilmassa L1 painaa.
- mr. black
ne laatat sulkee kolme kertaa itsensä nopeasti ja sitten pitää pienen paussin. Kun toinen sulkeutuminen on tapahtunut hyppää tuplahyppy sulkeutumis kohtaan. Jos laskeudut oikealla hetkellä kiinteälle kivelle, hyppää välittömästi uudestaan eteenpäin niin pääset turvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581646Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 136938
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14764Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45529
- 45498
- 47475