onko raippaluodosto tullut jo isoa ahventa? minkälaisia määriä pilkkijöitä on björkbyyn satamassa näkynyt? entä onko jäällä paljon lunta? ois tarkoitus vkl:na mennä kokeileen.....
Raippaluoto meriahven
4
5678
Vastaukset
- jussi
Oltiin nyt sitten lauantaina raippaluodossa saatiin kahteen pekkaan 26kg 200-600g ahventa:)
- raippaluotoa
sait kalas? oliko vielä kalat kaukana sisälahdista vai joko se on matalassa?
- jussi
raippaluotoa kirjoitti:
sait kalas? oliko vielä kalat kaukana sisälahdista vai joko se on matalassa?
satamasta n.2,5km käveltiin(silloin ajettiin autolla) yhdestä karikosta tuli muutamista reijistä aivan hulluna....vettä oli n. 1,5m
- sohjoa
jussi kirjoitti:
satamasta n.2,5km käveltiin(silloin ajettiin autolla) yhdestä karikosta tuli muutamista reijistä aivan hulluna....vettä oli n. 1,5m
vielä paljon? entä muita pilkkijöitä? itte ajattelin ajella sinne kiirastorstaina . jäitä varmaan piisaa likelle vappua jos ei tule helle-aaltoa eikä sada kusikuumaa vettä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948509
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603827- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866