makseta.
Tämän päivän Länsiväylä-lehdessä juttua, kuinka maksajia on enää 7000 (muistaakseni pari vuotta sitten niitä oli 8500). Espoon taloushallintokeskuksen johtaja arvioi koiria kuitenkin olevan Espoossa 30.000 (oma arvio ainakin 70.000). Espoossa koiravero on 50 euroa.
Ko. johtaja kertoo lehdessä, että naapurit voivat soittaa koirista ja epäilevät maksun laiminlyöntiä, mutta jos omistaja vastaa kysyttäessä, ettei hänellä ole koiraa, on kunta voimaton.
Jutussa vielä ne samat Kennelliton mielipiteet, jotka on monessa muussakin yhteydessä olleet esillä.
Minusta Kennelliitto voisi olla napakampi toimissaan. Ei pelkkä toivominen muutoksia tuo. Pitää vaatia, niin ovat hiihtäjätkin tehneet, kun ovat saaneet koirat lainsuojattomiksi.
Espoossa ei
koiraveroa
2
491
Vastaukset
- eppulainen
kertoi että espoo harkitsee koiraveron poistoa!
- pois vaan
kohtuullista.
Maksetaanko hevosista jotain hevosveroa?
Kissoista kissaveroa?
Jos koiravero rahoilla,edes rakennettaisiin kunnollisia koirapuistoja,niin voisin harkita sen maksamista.
Jos olisi koirapuistoja,niin eipä olisi tätä joka keväistä paska keskusteluakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.30111336- 2174843
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112528- 1611871
- 1271871
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81127Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon341004- 83917