Sanna 2

Shalice

Vaihdoin isomman vaihteen ja vilkaisin pelkääjän paikalla istuvaa tyttöä. Sanna oli hiljainen ja katseli ikkunasta ohi vilahtelevia maisemia. Vasta viisitoista minuuttia sitten olimme maanneet autoni takapenkillä toisiimme kietoutuneina ja nyt en tiennyt mitä sanoa. Tunsin oloni vieläkin hieman huteraksi orgasmin jäljiltä ja tuohon äskettäiseen muistoon liittyi paljon sekavia tunteita. Olin onnellinen, hämmentynyt, epävarma ja nolo samaan aikaan. En ollut kovinkaan kokenut ihmissuhde asioissa ja pelkäsin jo pilanneeni kaiken turhalla hätäilyllä. Vilkaisin taas Sannaa. Hän oli niin kaunis.

- Kadutko sä sitä? Sanna rikkoi hiljaisuuden yllättäen.
- Mitä? kysyin lähinnä koska yllätyin, tajusin kyllä mitä hän tarkoitti. Sanna tavoitti silmillään omani ja vastasin:
- En. En tietenkään, se oli...ihanaa, vastasin punastuen lievästi. Sanna hymyili.
- Kadutko sä sitten? kysyin ja pidätin hengitystäni vastauksen pelossa.
- En, sä olit ihana, Sanna vastasi naurahtaen. Punastuin entisestään.
- Mä ajattelin vaan jos mä pilasin kaiken kiirehtimällä liikaa, Sanna vastasi hieman hiljaisemmalla äänellä.
- Et sä mua pois säikäytä, sanoin hänelle hymyillen ja katsoen häntä silmiin. Sanna vastasi hymyyn. Hän kurkotti suukottamaan poskeani ja laski kätensä reiteni päälle.

Olimme pian Sannan asunnon luona ja aloin taas hermostua. En tiennyt mitä minun pitäisi tehdä. Toivottaisimmeko hyvät yöt vai kutsuisiko hän minut vielä sisään? Pysäytin auton ja Sanna nousi pois. Sitten hän katsoi minuun ja kysyi:
- Tuletko sä?
Tietenkin seurasin häntä sisään. Sanna oli vasta äskettäin muuttanut omaan asuntoon asumaan ja näinkin vielä eteisen nurkassa tyhjiä muuttolaatikoita. Hän esitteli minulle pikaisesti pienen asuntonsa ja nielaisin hermostuneena makuuhuoneen kohdalla. Sanna huomasi sen, tietenkin. Hän nauroi lämpimästi ja suuteli minua pehmeästi.
- Sä olet sitten suloinen, hän sanoi. Punastumisesta alkoi tulla minulle harrastus. Hän kehotti minua istumaan olohuoneeseen ja sanoi tuovansa jotain juotavaa. Istahdin pehmeän sohvan nurkkaan ja katselin ympärilleni odottaessani. Hänellä näytti olevan varsin suuri kokoelma elokuvia, kuten itsellänikin. Hän palasi kaksi lasia ja limsapullo mukanaan ja huomasi minun tarkastelevan elokuvia.
- Haluaisitko sä katsoa jotain? hän kysyi ja vastasin myöntävästi. Hän kertoi juuri ostamastaan filmistä, joka kuulosti hyvältä, joten hän laittoi sen pyörimään. Hän istahti myös sohvalle kun elokuva alkoi. Tunsin oloni taas kovin nuoreksi ja hölmöksi, kun en tiennyt mitä tehdä. Katselin Sannaa ja halusin hänet lähemmäs. Sanna huomasi katseeni ja kysyi hieman hymyillen:
- Mitä?
- Ajattelin vaan, että mä voisin nauttia tästä elokuvasta enemmän jos sä olisit ihan mun vieressä, vastasin. Sanna hymyili paljastaen hymykuoppansa ja siirtyi lähelleni, oikeastaan kiinni minuun. Muutin hieman asentoani ja kiedoin toisen käsivarteni hänen ympärilleen.
- Mä jo luulin ettet sä pyytäisikään, hän sanoi hiljaa painaen päänsä rintaani vasten.

En pystynyt täysin keskittymään elokuvaan. Tunsin Sannan tuoksun ja hänen lämpönsä vartaloani vasten. Asentomme oli puolimakaava ja hyvin mukava. Huomasin menettäväni elokuvista pätkiä, kun unohduin katselemaan Sannaa. Olin onnellinen. Kun taas kerran keskityin enemmän häneen kuin elokuvaan, Sanna katsahti minuun. Hän hymyili tavatessaan katseeni. Hänen hymynsä sai minutkin hymyilemään. Painoin hellän suudelman hänen huulilleen. Vatsanpohjaani kutitti kun hän vastasi suudelmaan. Huulemme erkaantuivat hetkeksi, vain jotta sain taas tuijotettua hetken hänen silmiinsä. Silitin hänen poskeaan ja hän suuteli minua taas. Suudelma oli täynnä hellyyttä. Se oli rauhallinen ja pitkä, nautimme vain pehmeästä kosketuksesta. Elokuva unohtui ja sormeni katosivat hänen hiuksiinsa. Sormeni liukuivat hänen niskaansa, hänen kätensä hyväilivät selkääni. Meillä ei ollut kiirettä. Kiihkeä välikohtaus autossa antoi meille tilaisuuden olla maltillisia. Se ei kuitenkaan tarkoittanut, että olisin halunnut häntä yhtään sen vähempää.

Sanna vetäytyi suudelmasta. En tiedä kuinka pitkän ajan jälkeen. Hän kohottautui istumaan kunnolla ja tarttui käteeni. Hän nousi sohvalta ja veti minut mukanaan. Sanomatta mitään hän johdatti minut makuuhuoneeseen. Hän suuteli minua vielä ja astui sitten hieman taaksepäin. Hän nosti kätensä ylös ja hymyili minulle kehottavasti. Laitoin käteni hänen vyötärölleen ja aloin hitaasti kohottaa hänen paitaansa. Hivelin sormillani pehmeää ihoa ja paljastin hänen vatsansa, sitten rintaliivien peittämät rinnat. Vedin paidan hänen päänsä yli ja annoin sen pudota lattialle. Katselin häntä hetken ja sitten kehotin myöskin sanattomasti häntä riisumaan oman paitani. Sannan kädet hipoivat kylkiäni ja värähdin jokaisesta kosketuksesta. Paitojen jälkeen lähtivät Sannan hame ja minun farkkuni. Kun sitten seisoimme hämärässä makuuhuoneessa pelkissä alusvaatteissa, en voinut olla painautumatta häneen kiinni. Suutelin häntä hieman kiihkeämmin kuin aikaisemmin ja hänen vastauksensa oli aivan yhtä kiihkeä. Sannan kuljetti käsiään selkääni pitkin, niskasta pakaroihin asti. Etsin sormillani hänen rintaliiviensä hakaset ja avasin ne. Kohta tunsin myös Sannan sormien askartelevan samassa puuhassa. Annoimme niiden pudota lattialle ja painautuessani nyt häntä vasten, tunsin hänen rintansa omiani vasten. Hengitykseni kiihtyi entisestään ja tiesin olevani todella kostea. Sannan käsi löysi rintani ja alkoi hyväillä sitä. Voihkaisin. Suutelin Sannan kaulaa ja kumartuen siirryin hitaasti alemmas. Hänen sormensa painautuivat tiukasti käsivarteeni kun pyöräytin kieltäni hänen nänninsä ympärillä. Jatkoin suutelemista hänen vatsalleen ja Sannan hengitys kävi kiihkeämmäksi. En kuitenkaan edennyt alemmas vaan palasin suutelemaan hänen huuliaan. Sannan kädet alkoivat painaa pikkuhousujani hiljaa alemmas. Samalla hänen huulensa hyväilivät vartaloani matkalla alaspäin. Hän suukotti häpykumpuani ja suljin silmäni värähtäen. Palatessaan taas ylöspäin hän antoi sormiensa hipaista häpyhuuliani ja hänen huulensa painautuivat huulilleni tukahduttaen voihkaisun. Vein käteni hänen pehmeille rinnoilleen ja huuleni hänen kaulalleen. Sanna taivutti päätään taaksepäin hengittäen raskaasti ja antautuen hyväilyyni. Siirryin taas suutelemaan hänen ihania rintojaan ja kovina nöpöttäviä nännejä ja otin samalla häneltä hänen viimeisimmänkin vaatekappaleensa pois.

Ohjasin Sannan sängynlaidalle istumaan ja suutelin häntä kiihkeästi. Polvistuin hänen eteensä ja levitin hänen jalkansa. Tunsin Sannan värisevän odotuksesta. Suutelin hänen kaulaansa ja sivelin käsilläni hänen reisiään. Annoin sormieni liukua sisäreisiä pitkin aivan lähelle häpyä ja palasin sitten takaisin päin. Sanna ynähteli kärsimättömänä. Painoin suudelmia hänen vatsalleen ja Sannan sormet upposivat hiuksiini. Viimein loin katseeni hänen aarteeseensa. Hänen vakonsa kiilteli kosteudessaan kauniin punaisena ja häpyhuulet ja klitoris tuntuivat suorastaan kerjäävän kosketusta. Ja minä halusin koskettaa niitä. Suutelin hänen reittään, näykkäisinkin vähän saaden palkakseni voihkaisun. Painoin kasvoni lähemmäs hänen häpyään ja tunsin hänen tuoksunsa. En voinut enää hillitä itseäni vaan suutelin hänen liukkaita häpyhuuliaan. Sanna värähti rajusti. Hyväilin häntä kielelläni pitkin nuolaisuin, välillä kiusasin klitorista. Sanna huohotti koko ajan äänekkäämmin ja hänen otteensa hiuksistani tiukkeni. En uskonut hänen kestävän käsittelyäni enää kauaakaan ja halusin antaa hänelle orgasmin. Keskityin pyörittämään kieltäni klitoriksella ja otin myös sormeni avukseni. Sannan vartalo alkoi vääntelehtiä, hänen silmänsä olivat suljetut ja hän puri alahuultaan. Kiihdytin tahtini huippuunsa ja hän äännähti valtavasta mielihyvästä, alkoi väristä ja tunsin kuinka hänen vaginansa alkoi sykkiä hallitsemattomasti. Jatkoin hieman hellempää nuolemista vielä hetken ja kiipesin sitten sängylle Sannan viereen.

Sanna kääntyi minuun päin hengittäen yhä raskaasti ja vei huulensa tiukasti huulilleni. Hänen kiihkonsa oli selvä, kun hänen kielensä leikki kieleni kanssa ja kädet alkoivat vaeltaa vartalollani. Vedin hänet aivan kiinni itseeni, haluten häntä enemmän kuin mitään muuta. Sanna nousi päälleni ja tarttui käsiini, painaen ne pääni päälle. Hänen pehmeät huulensa painuivat kaulalleni ja tunsin hänen rintansa omiani vasten. Tunsin hänen kostean häpynsä reittäni vasten ja olin niin kiihottunut että olisin halunnut huutaa. Hän painoi oman reitensä vakoani vasten ja värähdin. Hän hymyili minulle, purren taas hieman alahuultaan. Hän kiusasi minua hyväilemällä minua satunnaisesti reidellään. Se oli maailman suloisinta kidutusta. Hän suuteli minua ja värisin hänen allaan. Arvelin laukeavani heti kunnon kosketuksesta. Sanna alkoi siirtyä hiljalleen vartalollani alaspäin. Jokainen suudelma oli edellistä polttavampi. Sitten äkkiä hänen suunsa painui häpyäni vasten ja voihkaisin. Hän ei aikaillut enää vaan hänen kielensä seikkaili klitoriksellani saaden minut hulluksi. Tiesin saavani pian, ja niin tiesi Sannakin. Hän tarttui tiukasti lantiooni sai minut laukeamaan huudahtaen. Sanna ei kuitenkaan ollut vielä lopettanut vaan näin hänen silmissään ilkikurisen pilkkeen kun hän painoi kielensä uudelleen märkiä häpyhuuliani vasten. Olin todella herkkä orgasmin jäljiltä ja Sanna uurasti kielensä kanssa säälimättömästi. Vain muutaman hetken päästä vartaloni nousi kaarelle ja sain toisen orgasmin huohottaen hallitsemattomasti mielihyvästä.

Sanna nousi makaamaan päälleni. Hänen alaston vartalonsa omaani vasten. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja suutelin häntä. Hän näykkäisi hieman alahuultani naurahtaen. Pyöräytin hänet makaamaan vierelleni kyljelleen ja katselimme toisiamme hymyillen onnellisina. Vein käteni hyväillen hänen selkäänsä ja hän laski toisen kätensä kyljelleni. Hän suuteli minua pehmeästi, saaden taas minut vapisemaan. Katselimme toisiamme hiljaisuudessa. Hän oli niin kaunis. Sannan käsi liukui reidelleni. Tein samoin. Hänen sormensa etsiytyivät jalkojeni väliin. Tein samoin. Kumpikin painoi hiljaa sormen toisen häpyhuulten väliin. Hieroin hellästi hänen yhä kosteaa vakoaan nähden tyydytyksen hänen silmistään. Varmasti hänkin pystyi lukemaan sormensa aiheuttamat tunteet kasvoiltani. Sanna suuteli minua ja kuiskasi korvaani:
- Mä tahdon rakastella sua.
Hän nousi päälleni ja levitin hieman jalkojani. Sanna painoi häpynsä omaani vasten. Herkät klitorikset osuivat toisiinsa ja värähtelin hänen syleilyssään. Tahti oli rauhallinen, meillä ei ollut kiirettä. Hän liikkui päälläni rytmikkäästi ja mukailin hänen liikkeitään. Hänen kätensä löysi käteni ja sormet kietoutuivat toisiinsa. Huulet hyväilivät toisiaan. Vein toisen käteni hänen lantiolleen ja painoin häntä tiukemmin itseäni vasten. Voihkaisimme samanaikaisesti. Sanna alkoi lähestyä huippuaan, huomasin hänen liikkeidensä muuttuvan hieman katkonaisemmiksi. En ollut itsekään kaukana. Kun Sanna sitten laukesi, hänen häpynsä painoi koko voimallaan klitoristani, ja tulin heti hänen jälkeensä.

Raukeus alkoi levitä jäseniini. Sanna käpertyi syliini ja tunsin hänen hiustensa ihanan tuoksun.
- Kai sä jäät mun luo? kuulin väsyneen kuiskauksen.
Vastasin ottamalla hänestä tiukemman otteen ja suutelemalla hänen olkapäätään kevyesti. Mikään ei olisi saanut minua lähtemään.

2

5006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Mä luin tuon ekankin osan ja sekin oli aivan huippu jatka ihmeessä kirjoittelua sulla on siihen selvästi lahjoja.Sä oot kirkkaasti paras
      novellien kirjoittaja tällä palstalla siitä ei ole epäilystäkään.

    • Hmm

      Aivan loistava,se ensimmäinen osakin oli todella hyvä... Lisää just tälläsiä.. Kirjotat aivan loistavasti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe