Missäs tämä suomalaisen ufo-tutkimuksen profeetta nykyään vaikuttaa & miksi ei ole tullut uusia televisiosarjoja "Mankind's Last Exodus" jälkeen?
Tuo edellämainittu pätkä oli kyllä aika naurettava niiden surkeiden tehosteiden ansiosta (Juhan lakana päällä patsastelemassa yms.) mutta menihän se hauskana iltaviihteenä :)
Juhan af Grann
14
2099
Vastaukset
- mainoksessa
Eikös Juhan ole siinä uudessa R-kioskin mainoksessa tukka valkaistuna?
- epis
Tässä infoa:
http://personal.inet.fi/business/grann/www/thejag.com/
Eipä taida mies hidastaa tahtiaan ufo-asioissa.- Raivo
onpas huonot sivut, ei taida olla päivitetty sitten 2001 !
- epis
Raivo kirjoitti:
onpas huonot sivut, ei taida olla päivitetty sitten 2001 !
http://www.uta.fi/festnews/fn2006/sunnuntai/28795.shtml
Mies on todellakin viellä kuvioissa mukana. - Ou my G-O,sh
epis kirjoitti:
http://www.uta.fi/festnews/fn2006/sunnuntai/28795.shtml
Mies on todellakin viellä kuvioissa mukana."– Juhan af Grann on suomalainen, jolla on asennetta, yliluonnollisista asioista kiinnostunut Kirsi painottaa."
"– Juhan af Grann on suomalainen"
Ja minä luulin sitä amerikkalaiseksi.
LOL.
- Mr. Grey
Mies on joko visionääri tai sitten täysi kaheli, joka vie uskottavuutta UFO-ilmiöiden tutkimukselta.
- epis
tärkeimmän, hän tekee noilla ohjelmillaan bisnestä. Tapoja on niin monta kuin miestäkin, usa:ssa tuon helpommin huomaa. Kyllä sieltä jotain asiaakin esille tulee, mutta sen osuus on pientä.
- mr x
Owashi kirjoitti:
Uskottavuutta ufoilmiöiden tutkimisessa?
sitä ei taida sun mielestä löytyä tippaakaan mistään vai? Edes UFO-finlandista?
Helmikuun puolenvälin puheesi voidaan siis lopullisesti julistaa vedätykseksi. Onnittelut tästä! mr x kirjoitti:
sitä ei taida sun mielestä löytyä tippaakaan mistään vai? Edes UFO-finlandista?
Helmikuun puolenvälin puheesi voidaan siis lopullisesti julistaa vedätykseksi. Onnittelut tästä!No ei niin ufofinlandista kuin ET:stäkään.
Mitä tarkoitat kirjoitustani tarkoitat puheellani? Kenties valoilmiöiden havainnointia? En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä. Ei ole mitään todistusaineistoa joka ne sellaiseksi todistaisi.
Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää, herätys. Vaikka hetkeksi hämmennyin minäkin.- Ufon Tietaja Taitaja
Owashi kirjoitti:
No ei niin ufofinlandista kuin ET:stäkään.
Mitä tarkoitat kirjoitustani tarkoitat puheellani? Kenties valoilmiöiden havainnointia? En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä. Ei ole mitään todistusaineistoa joka ne sellaiseksi todistaisi.
Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää, herätys. Vaikka hetkeksi hämmennyin minäkin."Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää"
Tollo owashi, ekkö nää nyt tajua että meillä on silmät ja järki päässä. Perhana kyllä mekin erotetaan mikä kohde on mikäkin, joten älä tule aliarvioimaan meidän kansaa.
Jos itse et erota mitään taivaalla, ja uskot kaikkien olevan normaalia, kyllä sitten elämäsi on todella paska. Kyllä sen huomaa onko se mikä vempele taivaalla, ittekki oon nähny nuita romuvempeleitä jokka ihme kyllä ampasee vauhtiin jota ei meidän vempeleillä saada.
Jos yrität väittää ettemmekö me erottaisi mitään, niin katsommas ittees ja sano, erotanko taivaalla mitään. Kuules jos näkös on heikkentyny niin hanki lasit, minäki olen nähny paremmin taivaalla ufoja kun hankein lasit. Viimeksi en nähnyt oikein yhtään tähteäkään kun olin laseitta katselemassa yö taivasta.
Älä ala meitä säännöstelemään että kuka on kuka ja mitä se tietää. Yleensä sulla itellä on kaikki mielikuvitusta kun uskottelet kaikille että hyvä olisi paha. No satanisti on satanisti, itsehän todistit yhdellä palstalla että olit satanisti.
Olen lukenut juttujasi owashi, etkä ole näyttänyt yhtään merkkiä minulle että olisit kiinnostunut ufoista. Miksi jumitat tällä palstalla sitten, onko se wikipedia niin tärkee paikka että tänne sen tietoja tulla levittelemään.
Katsotko koskaan ulos ja ajattelet jotain hyvää, oletko koskaan ajatellut hyvää. Etkö voisi itse katsoa maailmaa vähän isommin ja tutkia mitä täällä on, koska sinun tietopankkisi on niin alhainen että niinkuin suoraan wikipediasta haettua tietoa.
Itse tutkin itsenäisesti asiaa, mitä näin ja miksi. Itse olen tutkinut ja päätynyt lopputulokseen. Muukalaisia on olemassa ja piste. Itse olen tuntenut heidän läsnäolonsa aluksissa joita on lentänyt ylitse. Ja voi olla mahdollista että ne ovat tulevaisuudessa minun kanssa enemmän yhteyksissä. Ja jos joku väittää minua hulluksi näiden asioiden parissa, ja väittää näitä mielikuvitukseksi, voin sanoa että voi painua pippurisuohon mädäntymään ennemmin kuin täällä lojua ja haukkua muita. (Yleensä owashi puhuu aina mielikuvituksista ja harhoista.)
Onko owashilla uskoa???
Mikä on tiedekuvasi maailmasta ja elämästä???
Uskotko pahaan???
Uskotko hyvään???
Oletko aina ollut tuollainen???
Miksi olet ollut sellainen???
Oletko yksinäinen???
Onko sinua vaivannut jokin asia josta haluaisit puhua???
Miksi kävi näin???
Otatko kaiken tieteenmukaan???
Jos näet muukalaisen vierelläsi, tarvitko siltikin tieteellistä todistusta sen olemassaolosta???
Uskotko näkemiisi???
Uskotko itseesi???
Mihin pyrit???
Miksi???
"En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä."
Ei ne kaikki ole valoilmiöitä. Minäkin näin selvästi emoaluksen pinnan kun valot hohtivat sitä vasten. Se oli hidas, mutta kai se näytti hitaalta kun se varmaan liikkui ylempänä minua, kuten yleensä hävittäjätkin näyttää sitä hitaammilta kun ne ovat korkeammalla. Mutta kun läheltä katsoo, ne liikkuu nopeasti.
Valoilmiöt ovat valoilmiöitä ja alus on alus. Ei siitä muuta voi sanoa kuin nekin ovat 2 eri asiaa. Yhesti minä näin niiden välkyttelevän valoja minua päin. Tais se emoalus tulla valonnopeudella kun valoviivat jäi pieneksi aikaa kun se alus tuli siihen nokan eteen.
No ufot on ufoja, ei ne miksikään muutu. Unidentified flying object.
Mutta tunnistan kyllä minäkin esineet mitä ne on, ei tartte mennä kysymään lennonjohdolta oliko se lentokone, kun tiedän miten ne liikkuu ja niin, ja satelliiteistakin tiedän hyvin asioita ja muista jutuista. Tietopankki mulla on aika suuri, mutta ei se mittään, kyllä siitäkin tietopankista hyötyä tulee jossain vaiheessa. - epis
Ufon Tietaja Taitaja kirjoitti:
"Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää"
Tollo owashi, ekkö nää nyt tajua että meillä on silmät ja järki päässä. Perhana kyllä mekin erotetaan mikä kohde on mikäkin, joten älä tule aliarvioimaan meidän kansaa.
Jos itse et erota mitään taivaalla, ja uskot kaikkien olevan normaalia, kyllä sitten elämäsi on todella paska. Kyllä sen huomaa onko se mikä vempele taivaalla, ittekki oon nähny nuita romuvempeleitä jokka ihme kyllä ampasee vauhtiin jota ei meidän vempeleillä saada.
Jos yrität väittää ettemmekö me erottaisi mitään, niin katsommas ittees ja sano, erotanko taivaalla mitään. Kuules jos näkös on heikkentyny niin hanki lasit, minäki olen nähny paremmin taivaalla ufoja kun hankein lasit. Viimeksi en nähnyt oikein yhtään tähteäkään kun olin laseitta katselemassa yö taivasta.
Älä ala meitä säännöstelemään että kuka on kuka ja mitä se tietää. Yleensä sulla itellä on kaikki mielikuvitusta kun uskottelet kaikille että hyvä olisi paha. No satanisti on satanisti, itsehän todistit yhdellä palstalla että olit satanisti.
Olen lukenut juttujasi owashi, etkä ole näyttänyt yhtään merkkiä minulle että olisit kiinnostunut ufoista. Miksi jumitat tällä palstalla sitten, onko se wikipedia niin tärkee paikka että tänne sen tietoja tulla levittelemään.
Katsotko koskaan ulos ja ajattelet jotain hyvää, oletko koskaan ajatellut hyvää. Etkö voisi itse katsoa maailmaa vähän isommin ja tutkia mitä täällä on, koska sinun tietopankkisi on niin alhainen että niinkuin suoraan wikipediasta haettua tietoa.
Itse tutkin itsenäisesti asiaa, mitä näin ja miksi. Itse olen tutkinut ja päätynyt lopputulokseen. Muukalaisia on olemassa ja piste. Itse olen tuntenut heidän läsnäolonsa aluksissa joita on lentänyt ylitse. Ja voi olla mahdollista että ne ovat tulevaisuudessa minun kanssa enemmän yhteyksissä. Ja jos joku väittää minua hulluksi näiden asioiden parissa, ja väittää näitä mielikuvitukseksi, voin sanoa että voi painua pippurisuohon mädäntymään ennemmin kuin täällä lojua ja haukkua muita. (Yleensä owashi puhuu aina mielikuvituksista ja harhoista.)
Onko owashilla uskoa???
Mikä on tiedekuvasi maailmasta ja elämästä???
Uskotko pahaan???
Uskotko hyvään???
Oletko aina ollut tuollainen???
Miksi olet ollut sellainen???
Oletko yksinäinen???
Onko sinua vaivannut jokin asia josta haluaisit puhua???
Miksi kävi näin???
Otatko kaiken tieteenmukaan???
Jos näet muukalaisen vierelläsi, tarvitko siltikin tieteellistä todistusta sen olemassaolosta???
Uskotko näkemiisi???
Uskotko itseesi???
Mihin pyrit???
Miksi???
"En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä."
Ei ne kaikki ole valoilmiöitä. Minäkin näin selvästi emoaluksen pinnan kun valot hohtivat sitä vasten. Se oli hidas, mutta kai se näytti hitaalta kun se varmaan liikkui ylempänä minua, kuten yleensä hävittäjätkin näyttää sitä hitaammilta kun ne ovat korkeammalla. Mutta kun läheltä katsoo, ne liikkuu nopeasti.
Valoilmiöt ovat valoilmiöitä ja alus on alus. Ei siitä muuta voi sanoa kuin nekin ovat 2 eri asiaa. Yhesti minä näin niiden välkyttelevän valoja minua päin. Tais se emoalus tulla valonnopeudella kun valoviivat jäi pieneksi aikaa kun se alus tuli siihen nokan eteen.
No ufot on ufoja, ei ne miksikään muutu. Unidentified flying object.
Mutta tunnistan kyllä minäkin esineet mitä ne on, ei tartte mennä kysymään lennonjohdolta oliko se lentokone, kun tiedän miten ne liikkuu ja niin, ja satelliiteistakin tiedän hyvin asioita ja muista jutuista. Tietopankki mulla on aika suuri, mutta ei se mittään, kyllä siitäkin tietopankista hyötyä tulee jossain vaiheessa.eiköhän tuossa tullut pääpiirtettäin kaikki mitä tässä muillakin on ollut mielessä tästä yli-ihmisestä.
- missä se sitten lieneekään
pelkkä veikkaus
- ettäs
"ne" kaappasivatten Jussin. Tiesi liikaa (__¤__)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191