Juhan af Grann

Raivo

Missäs tämä suomalaisen ufo-tutkimuksen profeetta nykyään vaikuttaa & miksi ei ole tullut uusia televisiosarjoja "Mankind's Last Exodus" jälkeen?

Tuo edellämainittu pätkä oli kyllä aika naurettava niiden surkeiden tehosteiden ansiosta (Juhan lakana päällä patsastelemassa yms.) mutta menihän se hauskana iltaviihteenä :)

14

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainoksessa

      Eikös Juhan ole siinä uudessa R-kioskin mainoksessa tukka valkaistuna?

    • epis
      • Raivo

        onpas huonot sivut, ei taida olla päivitetty sitten 2001 !


      • epis

      • Ou my G-O,sh
        epis kirjoitti:

        http://www.uta.fi/festnews/fn2006/sunnuntai/28795.shtml

        Mies on todellakin viellä kuvioissa mukana.

        "– Juhan af Grann on suomalainen, jolla on asennetta, yliluonnollisista asioista kiinnostunut Kirsi painottaa."

        "– Juhan af Grann on suomalainen"

        Ja minä luulin sitä amerikkalaiseksi.
        LOL.


    • Mr. Grey

      Mies on joko visionääri tai sitten täysi kaheli, joka vie uskottavuutta UFO-ilmiöiden tutkimukselta.

      • epis

        tärkeimmän, hän tekee noilla ohjelmillaan bisnestä. Tapoja on niin monta kuin miestäkin, usa:ssa tuon helpommin huomaa. Kyllä sieltä jotain asiaakin esille tulee, mutta sen osuus on pientä.


      • Uskottavuutta ufoilmiöiden tutkimisessa?


      • mr x
        Owashi kirjoitti:

        Uskottavuutta ufoilmiöiden tutkimisessa?

        sitä ei taida sun mielestä löytyä tippaakaan mistään vai? Edes UFO-finlandista?

        Helmikuun puolenvälin puheesi voidaan siis lopullisesti julistaa vedätykseksi. Onnittelut tästä!


      • mr x kirjoitti:

        sitä ei taida sun mielestä löytyä tippaakaan mistään vai? Edes UFO-finlandista?

        Helmikuun puolenvälin puheesi voidaan siis lopullisesti julistaa vedätykseksi. Onnittelut tästä!

        No ei niin ufofinlandista kuin ET:stäkään.

        Mitä tarkoitat kirjoitustani tarkoitat puheellani? Kenties valoilmiöiden havainnointia? En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä. Ei ole mitään todistusaineistoa joka ne sellaiseksi todistaisi.

        Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää, herätys. Vaikka hetkeksi hämmennyin minäkin.


      • Ufon Tietaja Taitaja
        Owashi kirjoitti:

        No ei niin ufofinlandista kuin ET:stäkään.

        Mitä tarkoitat kirjoitustani tarkoitat puheellani? Kenties valoilmiöiden havainnointia? En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä. Ei ole mitään todistusaineistoa joka ne sellaiseksi todistaisi.

        Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää, herätys. Vaikka hetkeksi hämmennyin minäkin.

        "Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää"

        Tollo owashi, ekkö nää nyt tajua että meillä on silmät ja järki päässä. Perhana kyllä mekin erotetaan mikä kohde on mikäkin, joten älä tule aliarvioimaan meidän kansaa.

        Jos itse et erota mitään taivaalla, ja uskot kaikkien olevan normaalia, kyllä sitten elämäsi on todella paska. Kyllä sen huomaa onko se mikä vempele taivaalla, ittekki oon nähny nuita romuvempeleitä jokka ihme kyllä ampasee vauhtiin jota ei meidän vempeleillä saada.

        Jos yrität väittää ettemmekö me erottaisi mitään, niin katsommas ittees ja sano, erotanko taivaalla mitään. Kuules jos näkös on heikkentyny niin hanki lasit, minäki olen nähny paremmin taivaalla ufoja kun hankein lasit. Viimeksi en nähnyt oikein yhtään tähteäkään kun olin laseitta katselemassa yö taivasta.

        Älä ala meitä säännöstelemään että kuka on kuka ja mitä se tietää. Yleensä sulla itellä on kaikki mielikuvitusta kun uskottelet kaikille että hyvä olisi paha. No satanisti on satanisti, itsehän todistit yhdellä palstalla että olit satanisti.

        Olen lukenut juttujasi owashi, etkä ole näyttänyt yhtään merkkiä minulle että olisit kiinnostunut ufoista. Miksi jumitat tällä palstalla sitten, onko se wikipedia niin tärkee paikka että tänne sen tietoja tulla levittelemään.

        Katsotko koskaan ulos ja ajattelet jotain hyvää, oletko koskaan ajatellut hyvää. Etkö voisi itse katsoa maailmaa vähän isommin ja tutkia mitä täällä on, koska sinun tietopankkisi on niin alhainen että niinkuin suoraan wikipediasta haettua tietoa.

        Itse tutkin itsenäisesti asiaa, mitä näin ja miksi. Itse olen tutkinut ja päätynyt lopputulokseen. Muukalaisia on olemassa ja piste. Itse olen tuntenut heidän läsnäolonsa aluksissa joita on lentänyt ylitse. Ja voi olla mahdollista että ne ovat tulevaisuudessa minun kanssa enemmän yhteyksissä. Ja jos joku väittää minua hulluksi näiden asioiden parissa, ja väittää näitä mielikuvitukseksi, voin sanoa että voi painua pippurisuohon mädäntymään ennemmin kuin täällä lojua ja haukkua muita. (Yleensä owashi puhuu aina mielikuvituksista ja harhoista.)

        Onko owashilla uskoa???
        Mikä on tiedekuvasi maailmasta ja elämästä???
        Uskotko pahaan???
        Uskotko hyvään???
        Oletko aina ollut tuollainen???
        Miksi olet ollut sellainen???
        Oletko yksinäinen???
        Onko sinua vaivannut jokin asia josta haluaisit puhua???
        Miksi kävi näin???
        Otatko kaiken tieteenmukaan???
        Jos näet muukalaisen vierelläsi, tarvitko siltikin tieteellistä todistusta sen olemassaolosta???
        Uskotko näkemiisi???
        Uskotko itseesi???
        Mihin pyrit???
        Miksi???

        "En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä."

        Ei ne kaikki ole valoilmiöitä. Minäkin näin selvästi emoaluksen pinnan kun valot hohtivat sitä vasten. Se oli hidas, mutta kai se näytti hitaalta kun se varmaan liikkui ylempänä minua, kuten yleensä hävittäjätkin näyttää sitä hitaammilta kun ne ovat korkeammalla. Mutta kun läheltä katsoo, ne liikkuu nopeasti.

        Valoilmiöt ovat valoilmiöitä ja alus on alus. Ei siitä muuta voi sanoa kuin nekin ovat 2 eri asiaa. Yhesti minä näin niiden välkyttelevän valoja minua päin. Tais se emoalus tulla valonnopeudella kun valoviivat jäi pieneksi aikaa kun se alus tuli siihen nokan eteen.

        No ufot on ufoja, ei ne miksikään muutu. Unidentified flying object.

        Mutta tunnistan kyllä minäkin esineet mitä ne on, ei tartte mennä kysymään lennonjohdolta oliko se lentokone, kun tiedän miten ne liikkuu ja niin, ja satelliiteistakin tiedän hyvin asioita ja muista jutuista. Tietopankki mulla on aika suuri, mutta ei se mittään, kyllä siitäkin tietopankista hyötyä tulee jossain vaiheessa.


      • epis
        Ufon Tietaja Taitaja kirjoitti:

        "Ei kaikki ole muukalaisten avaruusaluksia mikä taivaalla lentää"

        Tollo owashi, ekkö nää nyt tajua että meillä on silmät ja järki päässä. Perhana kyllä mekin erotetaan mikä kohde on mikäkin, joten älä tule aliarvioimaan meidän kansaa.

        Jos itse et erota mitään taivaalla, ja uskot kaikkien olevan normaalia, kyllä sitten elämäsi on todella paska. Kyllä sen huomaa onko se mikä vempele taivaalla, ittekki oon nähny nuita romuvempeleitä jokka ihme kyllä ampasee vauhtiin jota ei meidän vempeleillä saada.

        Jos yrität väittää ettemmekö me erottaisi mitään, niin katsommas ittees ja sano, erotanko taivaalla mitään. Kuules jos näkös on heikkentyny niin hanki lasit, minäki olen nähny paremmin taivaalla ufoja kun hankein lasit. Viimeksi en nähnyt oikein yhtään tähteäkään kun olin laseitta katselemassa yö taivasta.

        Älä ala meitä säännöstelemään että kuka on kuka ja mitä se tietää. Yleensä sulla itellä on kaikki mielikuvitusta kun uskottelet kaikille että hyvä olisi paha. No satanisti on satanisti, itsehän todistit yhdellä palstalla että olit satanisti.

        Olen lukenut juttujasi owashi, etkä ole näyttänyt yhtään merkkiä minulle että olisit kiinnostunut ufoista. Miksi jumitat tällä palstalla sitten, onko se wikipedia niin tärkee paikka että tänne sen tietoja tulla levittelemään.

        Katsotko koskaan ulos ja ajattelet jotain hyvää, oletko koskaan ajatellut hyvää. Etkö voisi itse katsoa maailmaa vähän isommin ja tutkia mitä täällä on, koska sinun tietopankkisi on niin alhainen että niinkuin suoraan wikipediasta haettua tietoa.

        Itse tutkin itsenäisesti asiaa, mitä näin ja miksi. Itse olen tutkinut ja päätynyt lopputulokseen. Muukalaisia on olemassa ja piste. Itse olen tuntenut heidän läsnäolonsa aluksissa joita on lentänyt ylitse. Ja voi olla mahdollista että ne ovat tulevaisuudessa minun kanssa enemmän yhteyksissä. Ja jos joku väittää minua hulluksi näiden asioiden parissa, ja väittää näitä mielikuvitukseksi, voin sanoa että voi painua pippurisuohon mädäntymään ennemmin kuin täällä lojua ja haukkua muita. (Yleensä owashi puhuu aina mielikuvituksista ja harhoista.)

        Onko owashilla uskoa???
        Mikä on tiedekuvasi maailmasta ja elämästä???
        Uskotko pahaan???
        Uskotko hyvään???
        Oletko aina ollut tuollainen???
        Miksi olet ollut sellainen???
        Oletko yksinäinen???
        Onko sinua vaivannut jokin asia josta haluaisit puhua???
        Miksi kävi näin???
        Otatko kaiken tieteenmukaan???
        Jos näet muukalaisen vierelläsi, tarvitko siltikin tieteellistä todistusta sen olemassaolosta???
        Uskotko näkemiisi???
        Uskotko itseesi???
        Mihin pyrit???
        Miksi???

        "En usko vieläkään niiden olevan lentäviä lautasia, vaan selittämättömiä valoilmiöitä."

        Ei ne kaikki ole valoilmiöitä. Minäkin näin selvästi emoaluksen pinnan kun valot hohtivat sitä vasten. Se oli hidas, mutta kai se näytti hitaalta kun se varmaan liikkui ylempänä minua, kuten yleensä hävittäjätkin näyttää sitä hitaammilta kun ne ovat korkeammalla. Mutta kun läheltä katsoo, ne liikkuu nopeasti.

        Valoilmiöt ovat valoilmiöitä ja alus on alus. Ei siitä muuta voi sanoa kuin nekin ovat 2 eri asiaa. Yhesti minä näin niiden välkyttelevän valoja minua päin. Tais se emoalus tulla valonnopeudella kun valoviivat jäi pieneksi aikaa kun se alus tuli siihen nokan eteen.

        No ufot on ufoja, ei ne miksikään muutu. Unidentified flying object.

        Mutta tunnistan kyllä minäkin esineet mitä ne on, ei tartte mennä kysymään lennonjohdolta oliko se lentokone, kun tiedän miten ne liikkuu ja niin, ja satelliiteistakin tiedän hyvin asioita ja muista jutuista. Tietopankki mulla on aika suuri, mutta ei se mittään, kyllä siitäkin tietopankista hyötyä tulee jossain vaiheessa.

        eiköhän tuossa tullut pääpiirtettäin kaikki mitä tässä muillakin on ollut mielessä tästä yli-ihmisestä.


    • missä se sitten lieneekään

      pelkkä veikkaus

    • ettäs

      "ne" kaappasivatten Jussin. Tiesi liikaa (__¤__)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe