kaksosodottajat...

27+1

mitäs teille muille suunnilleen samoilla viikoilla (rv 27 1) oleville tuplien odottajille kuuluu?
itse olen sairaslomalla ollut nyt muutaman viikon ja vointi on ihan hyvä. päivät vain tahtovat käydä pitkiksi yksin kotona ollessa, kun mies on päivät töissä.
painoarvioksi tänään saatiin a:lle 1100g ja b:lle 1340g... kuulema ovat aika "isoja" näille viikoille kaksosiksi... mites muilla nuo painoarviot vastaavilla viikoilla?

kirjotelkaahan kuulumisia...:)

6

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24 2 on viikot tällähetkellä ja perjantaina mennään ultraan katselemaan mitä kaksosille kuuluu :)Kiva nähdä ovatko jotenki muuttuneet kuukauden aikana ja paljon uusia kysymyksiä esitettäväksi lääkärille. Toivonmukaan nyt saadaan kuvatkin itselle kun viimeksi ne jätettiin sairaalan tietoihin.
      Kovaa potkimista tuntuu massussa vaikkakin välillä hiljaisiakin päiviä on. Töissä olen jaksanut ihan hyvin (3vuorotyö) ja kaikki ihan ok muutenkin, kuten koko raskauden aikana.

• alkup.

kerrohan sitten ultran jälkeen mitä masuasukeille kuuluu...:) tiedätkö tulokkaiden sukupuolet jo?

• alkup. kirjoitti:

kerrohan sitten ultran jälkeen mitä masuasukeille kuuluu...:) tiedätkö tulokkaiden sukupuolet jo?

Kerron sitten kuulumiset perjantain käynnin jälkeen. En tiedä sukupuolta mutta itsellä ja miehelläni aavistus että poikia tulee :)

• minä odotan myös kaksosia

Moi olin lääkäri käynnillä 28 2 viikolla ja paino arvio oli a1240g ja b1120g eli vähän pienenmpiä kun sinun. Nyt 30 3 ja taas menossa lääkäri käynnille.Mites sun odotus on mennyt muuten?Onko vielä vaikea nukkua?Mulla on välillä aika tuskaa.Sitten mulla on toi liitos tosi kipee välillä.Onks sulla noussut paljon paino.Mä luulin et mun paino olis noussut enemmän nyt on tullu 10kg ja ekasta lapsesta tässä vaiheessa oli noussut jo joku 17kg.Mutta kirjoitellaan kuulumisia :)

• alkup.

nukkuminen on tosiaan välillä melkoisen ongelmallista, kun ei tahdo hyvää asentoa löytä ja kyljenkääntökin käy ihan työstä:) kyljet on välillä kipeenä, ei oikeastaan muuten mitään isompia kipuiluja ole ollut.
        painoa on tullut nyt 9-10kg, lähtöpainoa kuitenkin sen verran että ei haittaisi vaikka ei kovin tuo paino nousisikaan. toisaalta herkut maistuu taas pitkästä aikaa ja neuvolan tätikin sanoi että syö vaan jos mieli tekee:) eilen kävin sokerirasituskokeessa, arvot olivat kohillaan, joten siitäkään ei tarvitse huolehtia...
        päivät vain tosiaan tahtovat käydä pitkiksi, kun mies on töissä... mutta kumman nopeasti nuo viikot on kuluneet.... pianhan se onkin jo kesä ja sitten ei ainakaan tekemisestä tai ajan kulumisesta pulaa enää ole:)

• Tänään kävästiin siellä ultrassa. Viikkoja 25 ja painot vauveleilla A: 905g ja B:770g kuulema normaalit painot ja toinen jopa hieman pullea mutta niin on äitikin :)
      Joudutaan menemään ainaki kerran TYKS:iin tutkimuksiin kun siellä osaavat vissiin paremmin tutkia tätä raskautta tai haluavat ainakin nähdä, kun ei ole ihan normaali raskaus mun kohdalla.
      Mutta iloinen olen että vauvat voivat hyvin ja itsekin voin hyvin. Pitänee vaan jäädä odottelemaan kutsua uuteen tutkimukseen ja katsella kuvia jotka tänään otettiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      49
      2988
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      1715
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      782
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe