Onko K1.sen omistajia

BMW K1

Kevättä rinnassa siispä linkkejä:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=BmW K1&btnG=Google-haku&meta=

5

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiKoo

K1 omistaja löytyy Rovaniemeltä.

• BMW K1

Sorry, oon ollut reissussa, kauanka sulla on K1,nen ollut? Minulla ollut 10 vuotta ja 95 000 km ajettu. Ainoa ongelma on ollut katkennut pakoputken pinnapultti.

• JiiKoo

tuttavuus kaiken kaikkiaan tämä on.
        60 000km ajettu yksilö vm.-89 on tullu hankittua
        viime syksynä, extempore. Kolmas omistaja ko.
        pyörällä.Akku,starttirele ja kardaani meni vaihtoon heti kättelyssä,(räjähtivät)

• Nimetön

menossa uuteen maaliin vm-91.kaikki katteet uuteen maaliin. vanteisiin uudet pulverimaalit ym. Hieno pyöra kaiken kaikkiaan ja suomessa harvinainen. Maahan aikanaan vähän yli 20kpl tuotu hinta siihen aikaan ilman ABS.sää 88000 mk

• minustakin

Hieno pyörä oli minustakin. Oli siinä ja siinä että olisin ostanut sinisen -89 mallin. Se oli kesällä -90. Itelläni oli silloin -87 K 100 isolla pichlerin katteella. Kahden kympin välillä olisin saanut...emäntä sanoi:"EI KAY"...niin, eihän se käynyt. No nyt ajelen K 1200 LT:llä, mutta se K 1 jäi unelmaksi...Niissä muuten oli eräässä sarjassa maaliongelmia. Tuppasi lohkeilemaan. Katteet oli tehty Italiassa ja myös maalattu siellä. Maahantuojat joutuivat niitä maalailemaan takuuseen uudestaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6414
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3312
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2656
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2258
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1801
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1560
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1442
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1408
    Aihe