kohtaaminen

karuman

mitäs olette mieltä siitä onko uuden seurustelukumppanin löytäminen helpompaa pienellä vai isommalla paikkakunnalla?
itse asun pienemmällä paikkakunnalla (25.000 as), ja joskus piirit tuntuu aika pieniltä. se on vähän niinkuin korttipakka vaan välillä sekoitettaisiin uudelleen.
toisaalta eihän suuremmallakaan paikkakunnalla ennätä joka paikkaan...
miten on?

28

1829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marru

pikkukunnassa ei kyllä ole yhtäkään sellaista jonka seurustelukaveriksi kelpuuttaisin.

• karuman

totta että jos asukkaisen lukumäärä pienenee, potentiaalisten ehdokkaiden määrä tietenkin pienenee myös mutta toisaalta ottajiakaan ei ole paljon. suurella paikkakunnalla asia on tietenkin toisinpäin.
        kelpuutus on sitten toinen asia :)

• kotikolli
        karuman kirjoitti:

totta että jos asukkaisen lukumäärä pienenee, potentiaalisten ehdokkaiden määrä tietenkin pienenee myös mutta toisaalta ottajiakaan ei ole paljon. suurella paikkakunnalla asia on tietenkin toisinpäin.
        kelpuutus on sitten toinen asia :)

kyllä totta haastat...mutta haluutko välttämättä omalta paikkakunnalta?

• Metusalem

jo siitä määrästä löytyä kaveri. Sotke pakkaa vaan kovasti, niin sieltä se herttaässä nuljahtaa näkyviin.

• jo..

..ainakin noin 5000 potentiaalista naista 20 - 45v,
      että sekaan vaan sotkeen kuvioita. ;)

• kotikolli

Miten tää näin vaikeeksi meni? aiempi tapa oli o.k.????????????

• kotikolli

On mennyt monimutkaiseksi, aiempi tapa oli parempi...

• kotikolli

kyllä tietysti pienellä paikkakunnalla on helpompi tutustua, mutta siinä on se hankaluus, että kaikki tuntee toisensa...isossa kylässä ei välttämättä koskaan tapaa muuten kuin tätä kautta.Ite asun Tampereella. Etsin(?)kivaa naista joka olisi ikähaarukassa 35-48. Itse olen 48 vee, mutta ikuinen pikkupoika, lukuunottamata tietysti sitä, ettätässä iässä ottaa jo vastuun itsestään...!

• Mansen tyttö

Kun luin hakusi,
        hetkeksi jo ilahduin että nyt löytyi elämäni mies ja läheltä...
        sitten katsoin galleriaasi, ja luin tuon "naisiinmenevä",
        No, annetaan olla :(

• kotikolli
        Mansen tyttö kirjoitti:

Kun luin hakusi,

Naisiinmenevä tarkoittaa, että en ole MIEHIInmenevä...mulle tuli homoseksuaaleilta viestejä, joten oli pakko jotenkin erottaa itseni SIITÄ lafkasta...

• kotikolli
        Mansen tyttö kirjoitti:

Kun luin hakusi,

lue mun uusi viesti...

• kotikolli
        Mansen tyttö kirjoitti:

Kun luin hakusi,

lue nyt miksi mä kirjoitin sen "naisten mies"???

• kotikolli
        Mansen tyttö kirjoitti:

Kun luin hakusi,

kannattaisi lukea muutakin kuin otsikot....mun oli pakko laittaa toi"naisiinmenevä", koska hinttarit rupes kirjoittaan mulle...kai ymmärrät?

• kotikolli
        Mansen tyttö kirjoitti:

Kun luin hakusi,

Lue noi mun edelliset jutut, tiedät, miksi se "naisiin menevä" oli siellä...vai oletko noin itsepäinen?

• tuffe
        kotikolli kirjoitti:

Lue noi mun edelliset jutut, tiedät, miksi se "naisiin menevä" oli siellä...vai oletko noin itsepäinen?

malttia.. ei se Mansen tyttö koko ajan ruudun ääressä istu, pilaat vaan omat mahkut jos näyttelet liian innokasta :)

• kotikolli
        tuffe kirjoitti:

malttia.. ei se Mansen tyttö koko ajan ruudun ääressä istu, pilaat vaan omat mahkut jos näyttelet liian innokasta :)

Mua vaan harmittaa, kun ihmiset ei ota asioista selvää, vaan jättää kaiken puolitiehen, itse olen aina perusteellinen...

• kotikolli
        tuffe kirjoitti:

Onko siinä jotain väärin, jos on kiinnostunut, ja osoittaa sen...? Tekeekö se ihmisestä "tyrkyn" oloisen?? Harmi...

• kotikolli
        tuffe kirjoitti:

mun kiinnostukseni loppuu just siihen kun mä meen nukkuun. Mä olen sen verran maailmaa nähny, etten mä yhden akan takia yöuniani menetä...

• Mansen tyttö
        kotikolli kirjoitti:

mun kiinnostukseni loppuu just siihen kun mä meen nukkuun. Mä olen sen verran maailmaa nähny, etten mä yhden akan takia yöuniani menetä...

että pitikin myöhästyä, taas kerran :(

• kotikolli

valitettavasti et nähnyt vaivaa, olisit lukenut!

• vielä oo

löytäneet sitä "oikeaa"?? !!!

• Don-Duck

... on löytynyt ;) Nyt olis kuitenkin korkea aika jo löytää se lopullinen oikee ;P "Joku" ei käy, vaan just semmoinen ... kova ja pehmee yht'aikaa. Voi pakana kun Duckin solut soutelee taas silmät kierossa ympyrää? :)))

D. "vain peräsin puuttuu" Duckki ;P

• hymysuu64
        Don-Duck kirjoitti:

... on löytynyt ;) Nyt olis kuitenkin korkea aika jo löytää se lopullinen oikee ;P "Joku" ei käy, vaan just semmoinen ... kova ja pehmee yht'aikaa. Voi pakana kun Duckin solut soutelee taas silmät kierossa ympyrää? :)))

Minkälaisen sen oikean pitäisi olla muuta kuin "pehmeä ja kova"? Eikö ole vielä löytynyt sitä oikeaa...? :)

• ettäxte...
        Don-Duck kirjoitti:

kaltaistani kovis-pehmoa? ;) Oletsä varma että tulisit toimeen sen kovan puolenkanssa, kun tuntuu että te miehet ette tule aina toimeen sen pehmeänkään puolen kanssa... ;))))))))

• tyrkyttäsit
        hymysuu64 kirjoitti:

Minkälaisen sen oikean pitäisi olla muuta kuin "pehmeä ja kova"? Eikö ole vielä löytynyt sitä oikeaa...? :)

itteäs? Sellasen mielikuvan sain tosta ja sun profiiliskin on niin mielistelevä ja pitkä ku kiinan muuri, et luuleks et joku OIKEE mies sitä jaksaa ees lukee? No kai joku, mut joka jaksaaki, ne se ei ois ainaka mun mieleine mies. ;) Sori, en mä millää pahalla, mut aatteli et josko vähä tulis sulleki aatoksii tästä ja tarkistamisen paikkaa? Profiilit tääl muuteki on aika takapuolest, mit näit lukee.... ;)

• hymysuu64

Se on vähän sellainen juttu että pienemmällä paikkakunnalla kaikki tuntee toisensa.
      Mutta toisaalta pienemmällä paikkakunnalla voi löytää paremmin kuin isommalla.Isommalla paikkakunnalla on kovin pinnallista...

• karuman

tämä "kaikki tuntee toisensa" -juttu on juuri se mikä sai minut kelaamaan tätä asiaa. nimittäin viime aikoina olen pannut merkille ihmisten tavan kertoa tyyliin "joo, se seurustelee nykyään sen kanssa, muistathan, ennen oli senjasen kanssa" ja niinpoispäin.
        tosin kyllä täällä vielä on ihmisiä joita ei ole koskaan ennen nähnyt.
        tuohon "tuttu-juttuun" vielä, sekin kai voi toimia kumpaankin suuntaan.
        miten tuo pinnallisuus näkyy? minun muutama tuttu asuu pääkaupunki-seudulla, ovat vähän valitelleet samaa...

• bluepoem

koolla ole merkitystä.
      Tuo korttipaka vertaus toimii joka paikassa. Isommissa sitä ei vain huomaa niin helposti.
      Isot kaupungit oikeesti on pienempien ryhmien tihentymä.
      Aivan pient kylät tarjoaa enmmän tuttuja kuin kaupungit.

Tuohon joka paikkaan ehtimiseen, voisi sanoa että. Sinulla taitaa olla oikeen "jakajan-käsi" jos kaikkipaikat pitäis kiertää ;)) (niinhän se pakka sekottuu)

Nii kumppanin löytäminen on kiini aina siitä ratkaisevasta kohtaamisesta....ihan missä vain, porukan määrästä riippumatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2679
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      161
      2583
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2451
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      14
      1984
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1965
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      50
      1793
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1538
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1099
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1093
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      940
    Aihe