kiinnitysköydet Bavaria 37?

Repu

Mitä laatua, kuinka pitkät,mustat vai valkeat ja kuinka paksut?

9

3344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tappi

Osta siihen mahdollisimman pitkäikäiset köydet koska ei niitä kannata laiturista irrottaa. Ei sillä uskalla merelle lähteä. Tai tuskinpa sulla edes Bavariaa on.

• vitsinvääntäjä

Mistä näitä Bavaria-vitsien vääntäjiä oikein sikiää? Kenties Ohlssonisteja, joiden veneiden jälkimarkkinat menivät yhtäkkiä pilalle?

• Hyvät kiinitysköydet on hyvä sijoitus. Paras köysi on ehdottomasti Marlowin Multiplait-köydet.
      Yleenssä lasketaan että multiplait-köysi tulisi kestää veneen paino eli 16 mm olisi sellainen että oikein hoidettuna kestää 10 vuotta.
      Minulla on aina Marlowiin tutustumiseen jälkeen, ollut Multiplait. Jos peset max 40 asteen vedessä palautuu notkeus ja köysi on kuin uusi. Älä milloinkaan käytä liian lämmintä vettä.

• Repu

Kiitos myös pesuvinkistä. Kävin tilaamassa Vestekistä ko. köydet.

• Urpo

Bavariamiehet ostaa köydet Biltemasta. Ei kun kuvastoa selailemaan.

• vaihtoehto

on lidl

• rinnastus!
        vaihtoehto kirjoitti:

on lidl

Lidl on edullinen ja sen myynnissä olevat tuotteet ovat erittäin laadukkaita. Ostin viimeksi erinomaiset moottoripyörähanskat. Samoin argentinalainen pihviliha on erinomaista verrattuna kotimaisten ketjujen skandilihoihin.

Olen venenäyttelyissä tutustunut erittäin perusteellisesti Bavarian uusiin malleihin ja tullut samanlaiseen tulokseen, kuin mitä Lidlin kohdallakin olen kokenut. Saksalaisilla tuntuu olevan ajan hermolla oleva ote markkinoiden valloitukseen ainakin näillä kahdella esimerkkialalla.

• Onni

Mikä se BILTEMA on?

• uuden bavaria 37 omistaja

Jos aiotte biltemanköysillä Karibialle ,niin tulette saamaan ongelmia. Köydet eivät kestä pitkäaikaista oleskelua vahvasti suolaisessa ympäristössä. suola kuivuessaan kristallisoituu köysiin ja syö ne rikki sisältäpäin. Ne murenevat käsiin. En suosituksista huolimmatta laita niitä bavariaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4498
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3306
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3125
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2138
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      156
      1716
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1698
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      23
      1632
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1247
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      934
    Aihe