mikähän tarkotus mun ruoska hännällä on:pitää hampaissaan nallea ja vinkuu,parhaillaan nalle saataa pysyä sen suussa toista tuntia,useimmiten joudun ottamaan sen pois siltä,outoako?
Jarre-vipukka
4
681
Vastaukset
- ---------------------
Älä sitä pois ota! Meillä tehdään samoin, on tehnyt sitä pennusta asti. Pureminen rauhoittaa ja itse ajattelen sen ainakin tuovan turvaa. Ei tulis mieleenkään ottaa pois koiran omaa nallea siltä. Vanhemmiten ininä on vaimentunut, mutta suussa lelu pysyy kans vaikka tunteja ja pää keikkuu puolelta toiselle.
Ilmeisesti wipukalle aika normaali toiminto! :)- nallukoita
on riittämiin,sen kun hakee kopasta uuden,ajattelin vaan ottaa välillä pois kun näyttää niin surkeelta,jaha vipuilla siis useita omituisia käyttäytymis tapoja,tämä on mun toinen tällä kertaa ukko,akka ei haukkunut koskaan,ulvoi kylläkin.
- myöskin
nallukoita kirjoitti:
on riittämiin,sen kun hakee kopasta uuden,ajattelin vaan ottaa välillä pois kun näyttää niin surkeelta,jaha vipuilla siis useita omituisia käyttäytymis tapoja,tämä on mun toinen tällä kertaa ukko,akka ei haukkunut koskaan,ulvoi kylläkin.
huomannut näitä erikoisia tapoja juuri wipukoilla. aiemmin olen harrastanut muuta rotua, joten välillä tuntuu että wipu on enemmän ihminen kuin koira. mainioita otuksia!
meilläki leluja on monta, mutta ne suosikit löytyy joiden kanssa nukutaan ja niitä paijataan pitkin päivää. - Hahar
myöskin kirjoitti:
huomannut näitä erikoisia tapoja juuri wipukoilla. aiemmin olen harrastanut muuta rotua, joten välillä tuntuu että wipu on enemmän ihminen kuin koira. mainioita otuksia!
meilläki leluja on monta, mutta ne suosikit löytyy joiden kanssa nukutaan ja niitä paijataan pitkin päivää.Meillä sakemannipoika tekee samaa, ja se vähän niinkun mutustelee hampaillaan pienesti nallea. Ja ah, kuinka ihanan paljon nalle kerää kuolaa itseensä. Märkä läiskä vaan jää matolle. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690