Tarkoitus olisi matkustaa Prahasta Saksan puolelle junalla. Mahtaako saada opiskelija-alennusta? Ja jos niin minkälaisen opiskelijakortin vaativat? Kiitos.
Opiskelija-alennusta junalipuista?
6
445
Vastaukset
- eu01
Vai Saksan puolelle. No, sanoit aika vähän (Saksa on iso maa). Mutta. Erikoishintaiset liput Prahasta Dresdeniin myy Saksan rautatiet 19 eurolla, Berliniin 29 eurolla (sis. istumapaikan). Kampanjahinta on nimeltä Europa-Spezial eikä riipu iästä/opiskelija/tms. tilanteesta. Tässä esim. www.bahn.de sivuston kautta nyt saisit tallaisen tarjouksen:
Outward journey: Praha hl.n. Dresden Hbf 25.03.06
dep 15:55 arr 18:41 EC
for: 1 adult, 2nd class.
Special fare Offer
Europa-Spezial (AP5) 19,00 EUR Number of tickets is limited, use of selected train is required, refund excluded
mutta normaalihintakaan Dresdeniin ei ole kovin kallis:
Normal fare full flexibility 25,80 EUR
Kauemmas vie sitten mm. yöjunat. Kiinnostaako?- Susanna
Itse asiassa Dresdeniin olen menossa joten hyvältähän tuo näyttää. Täytyypi käydä katsomassa miten moinen tilaus onnistuu. Ilmeisesti VISAlla ja printatulla lipulla? Kiitos.
- eu01
Susanna kirjoitti:
Itse asiassa Dresdeniin olen menossa joten hyvältähän tuo näyttää. Täytyypi käydä katsomassa miten moinen tilaus onnistuu. Ilmeisesti VISAlla ja printatulla lipulla? Kiitos.
Parempi on postitus Suomeen (Tsekin puolella sellainen "valmis" lippu on ehkä luotettavampi vaihtoehto). Lähetetään kotiin ilman lisämaksua.
PS. Saattaa olla vähän vaikeaa saada tarjoushintaisen lipun Tsekin suunnasta Saksaan (tarjoukset näytetään sekä meno- että paluumatkalle vain jos matka alkaa Saksasta). Jollakin tempulla se olisi minulta onnistunut, mutta täytyi kovasti yrittää. - kotisivut
eu01 kirjoitti:
Parempi on postitus Suomeen (Tsekin puolella sellainen "valmis" lippu on ehkä luotettavampi vaihtoehto). Lähetetään kotiin ilman lisämaksua.
PS. Saattaa olla vähän vaikeaa saada tarjoushintaisen lipun Tsekin suunnasta Saksaan (tarjoukset näytetään sekä meno- että paluumatkalle vain jos matka alkaa Saksasta). Jollakin tempulla se olisi minulta onnistunut, mutta täytyi kovasti yrittää.tsekin rautateiden kotisivulta löytyy tietoa: www.cd.cz
Saksassa ei kannata jättää asioita visan varaan, sillä ko. maksuväline on siellä aika tuntematon. - xxx
kotisivut kirjoitti:
tsekin rautateiden kotisivulta löytyy tietoa: www.cd.cz
Saksassa ei kannata jättää asioita visan varaan, sillä ko. maksuväline on siellä aika tuntematon.Ei enään ja käteistä pitää olla aina myös mukana
- eu01
kotisivut kirjoitti:
tsekin rautateiden kotisivulta löytyy tietoa: www.cd.cz
Saksassa ei kannata jättää asioita visan varaan, sillä ko. maksuväline on siellä aika tuntematon.No ainakin niissä lippuostosasioissa bahn.de:n kautta (Nordean) Visa-luottokortti käy. Ja liputkin kolmessa-neljässä päivässä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882