Leipälaukku ja rinkka

Hei

Onko kukaan kokeillut yhdistelmää leipälaukku ja rinkka vaelluksella?

Onko järkeä?

Kevättä
jari laurila

5

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o.h.i.a.l

      Lepsu rupee olemaan rasite kun se rupeaa pidemmän aikaa hankaan ja sitten se rajoittaa käden liikettä. Vähän, mutta pitkällä haittaa. Ei mitään järkee. Eräily on kivaa niin pitkään ku armeijavehkeet on kaukana näkyvistä.

      nimim. Sissi I/05

      • Hei

        Minä ajattelin jo että kyselen tosi tyhmiä, kun kukaan ei vastaa.

        Ajattelin toki että miten laukku käytännössä kun heiluu siinä haittaa?

        Ostin army shopista armeijan leipälaukun, ja sinne on kiva laittaa karttalaukun,
        kameran, rautaisannosta, muistiinpanovälineitä, kännykkä, yms. mitä äkkiä tarvii, ja voihan sen sitoa kiinni tietenkin ettei kovin heilu.

        Minä rakastan armeijan varusteita.
        Peltipaitojakin on monta, ja päällä heti aamusta nytkin.
        Olisi ihanaa päästä armeijaan uudelleen.
        Siellä oli mukavaa, vaikka ei aina siltä tuntu- nutkaan.
        Hyvässä seurassa kaverien kanssa.
        Käy katsomassa kotisivujeni armeijakuvia.

        Citarista minulla on ruotsin armeijan maiharit, ja juhlakengät.
        Myös peltipaidat ovat ruotsin, mutta ihan samaa materiaalia. Suomalainen maksaa 40,- euroa netto tehtaalla, kun pikkusen käytetyn ruotsalaisen saa 2.50 euroa /kpl.

        Army Shopissa on vielä ostettavaa.
        Armeijavarusteet ovat siitä vaan kivoja, että siviilikäytössä kestävät varmasti ihmisiän.

        http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli

        Hyvää kevättä
        jari laurila


      • jarlau kirjoitti:

        Hei

        Minä ajattelin jo että kyselen tosi tyhmiä, kun kukaan ei vastaa.

        Ajattelin toki että miten laukku käytännössä kun heiluu siinä haittaa?

        Ostin army shopista armeijan leipälaukun, ja sinne on kiva laittaa karttalaukun,
        kameran, rautaisannosta, muistiinpanovälineitä, kännykkä, yms. mitä äkkiä tarvii, ja voihan sen sitoa kiinni tietenkin ettei kovin heilu.

        Minä rakastan armeijan varusteita.
        Peltipaitojakin on monta, ja päällä heti aamusta nytkin.
        Olisi ihanaa päästä armeijaan uudelleen.
        Siellä oli mukavaa, vaikka ei aina siltä tuntu- nutkaan.
        Hyvässä seurassa kaverien kanssa.
        Käy katsomassa kotisivujeni armeijakuvia.

        Citarista minulla on ruotsin armeijan maiharit, ja juhlakengät.
        Myös peltipaidat ovat ruotsin, mutta ihan samaa materiaalia. Suomalainen maksaa 40,- euroa netto tehtaalla, kun pikkusen käytetyn ruotsalaisen saa 2.50 euroa /kpl.

        Army Shopissa on vielä ostettavaa.
        Armeijavarusteet ovat siitä vaan kivoja, että siviilikäytössä kestävät varmasti ihmisiän.

        http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli

        Hyvää kevättä
        jari laurila

        itsellä ollut monesti leipälaukku rinkan lisänä, kätevästi pikkusälä käsillä...


      • varltaja kirjoitti:

        itsellä ollut monesti leipälaukku rinkan lisänä, kätevästi pikkusälä käsillä...

        Hei kiitos

        Kävin sivuillasi.
        Kaikka hyvää elämääsi Sinulle.
        Nuorille varsinkin aina toivoo aina mitä parasta elämäässän, ja kaikille tietenkin kuitenkin.

        Sinulla on hyviä harrastuksia.
        Vanhemman neuvona sanoisin että pysy erossa alkoholista kokonaan ja tupakasta.

        Sanot "että kun jonkun saat raahattua mukaasi" menet.
        Minä olen kaivannut pyöräily seuraa.
        Olet kuitenkin toisella puolella Suomea.

        Vaellukselle menen eräkerhon mukana nyt tänä kesänä, mutta joskus voi toki löytyä hyvää seuraa, ja bensarahat jakaa, niin halpaa.
        Ei tuokaan maksa kuin 200,- matkoineen, ja yksi yö hotellissa saunassa ja ruokapöydässä, ja siinä on vaelluksenkin ruuat. Omakustannushinta.

        Hyvää kevättä ja kesää
        jari laurila


    • vuosia mukana

      Ehjässä leipälaukussa on myös se vyötäröremmi. Yleensä niitä laukkuja raapotetaan tuolla reiden korkeudella ja silloin on haittaa. Vedä vyötäröhihnalla sopivaksi ja sitten kiristät olkahihnan. Minä ainakin kiepautin laukun rinkan lantiovyön alapuolelta melkein selkään, niin kuin intin tetsarissa.

      Joskus kokeilen vielä näitä nykyaikaisia taisteluliivejä ja jätän rinkan kotiin. Vain pikkulaukkuja liiviin kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe