Mitä maksaa päivän matk pariisista versaillesiin? miten sinne pääsee helpoiten?
Versailles?
3
624
Vastaukset
- täältä
http://www.chateauversailles.fr/en/
RER-junalla pääsee kätevästi, ja kannattaa mennä tosi aikaisin jonojen välttämiseksi.
Koko päivä kannattaa varata tutustumiseen. - Pariisin kävijä
pääsee helpoiten. Viime kesänä käytiin ja oli kyllä tutustumisen arvoinen paikka. Tuon RER-lipun hintaa en nyt kyl muista, sillä meillä oli sellanen Paris Visite-kortti, johon kuuluu nuo matkaliput metroissa, RER-junissa ja busseissa. Varaa aikaa, jos haluat nähdä kaiken tuolla Versaillesissa. Hae netistä googlettamalla lisätietoa ja suunnittele hieman etukäteen.
- ...
Versaillesissa viime sunnuntaina. Lipun sai ostettua RER-asemalta, yhdistelmälippu maksoi 22 €. Kannattaa ostaa ennakkoon, ei tarvitse jonottaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565