gigantti

myy kalliilla

Gigantti se on gigantti. LG:n video maksaa Gigantissa 379,- ja kun marssit tien toiselle puolelle markettiin saat sen 299,-!!! Halpaa tuolla Gigantissa!!!

8

10915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ntti

      silloin voi mennä giganttiin tavaratalon tarjouksen kanssa ja saat tuotteen gigantista samaan hintaan, tässä tapauksessa 299 euroon.

      • kuitenkaan.

        Gigantin hintatakuu (ei koske kännyköitä, eikä puhtaasti nettikauppoja) toimii siten että ostat tuotteen Gigantin hinnalla ja senjälkeen menet osastolle jolta tuotteen ostit, esität kirjallisena todisteen (lehtimainos riittää) täsmälleen samanlaisen tuotteen halvemmasta hinnasta muualla. Osaston myyjä tekee tarkistuksen soittamalla tai netistä (ei aina, monesti uskoo jopa puheeseen). Tämän jälkeen menet osaston myyjän kanssa kassalle, joka hyvittää käteisellä hinnan erotuksen plus 25% lisähyvityksen erotuksesta. Eli jos hintaero oli 40 euroa, saat hyvityksenä 50 euroa. Näin se toimii, itse olen tehnyt useasti siten että olen etukäteen tehnyt tuotteesta hintavertailun ja mennyt ostamaan tietoisesti Gigantista sen kalliimman vaihtoehdon. Mukanani on ollut valmiiksi toisen liikkeen halvempi hintatieto kirjallisena. Olen tehnyt reklamaation saman tien maksettuani tuotteen kassalla (näin säästyy toinen käyntikerta Gigantisa) ja saanut hyvityksen samantien. Näin olen saanut tuotteen (kun huomioi tuon 25% lisähyvityksen) vieläkin edullisemmin kuin sieltä halvemmasta liikkeestä. On tää Gigantin hintatakuu sitten ihan hyvä juttu. Ainoa ikävä puoli on ollut, että myyjät on jo aika nuivia suhtaumisessaan minuun, sillä ovat jo huomanneet taktiikkani ja alan olemaan jo tuttu kasvo heille. Mutta minkäs sille voivat, näin mainostavat ja näin siis on toimittava :)))))))


      • ntti
        kuitenkaan. kirjoitti:

        Gigantin hintatakuu (ei koske kännyköitä, eikä puhtaasti nettikauppoja) toimii siten että ostat tuotteen Gigantin hinnalla ja senjälkeen menet osastolle jolta tuotteen ostit, esität kirjallisena todisteen (lehtimainos riittää) täsmälleen samanlaisen tuotteen halvemmasta hinnasta muualla. Osaston myyjä tekee tarkistuksen soittamalla tai netistä (ei aina, monesti uskoo jopa puheeseen). Tämän jälkeen menet osaston myyjän kanssa kassalle, joka hyvittää käteisellä hinnan erotuksen plus 25% lisähyvityksen erotuksesta. Eli jos hintaero oli 40 euroa, saat hyvityksenä 50 euroa. Näin se toimii, itse olen tehnyt useasti siten että olen etukäteen tehnyt tuotteesta hintavertailun ja mennyt ostamaan tietoisesti Gigantista sen kalliimman vaihtoehdon. Mukanani on ollut valmiiksi toisen liikkeen halvempi hintatieto kirjallisena. Olen tehnyt reklamaation saman tien maksettuani tuotteen kassalla (näin säästyy toinen käyntikerta Gigantisa) ja saanut hyvityksen samantien. Näin olen saanut tuotteen (kun huomioi tuon 25% lisähyvityksen) vieläkin edullisemmin kuin sieltä halvemmasta liikkeestä. On tää Gigantin hintatakuu sitten ihan hyvä juttu. Ainoa ikävä puoli on ollut, että myyjät on jo aika nuivia suhtaumisessaan minuun, sillä ovat jo huomanneet taktiikkani ja alan olemaan jo tuttu kasvo heille. Mutta minkäs sille voivat, näin mainostavat ja näin siis on toimittava :)))))))

        No, voihan se tietysti toimia noinkin, mutta itse olen ostanut Gigantista tavaraa juurikin äsken kuvailemallani tavalla, eli ottanut mukaan kilpailevan liikkeen tarjouksen tai nettilinkin. Sitten tallustellaan Giganttiin ja näytetään toisen liikkeen halvempi tarjous myyjälle ja todetaan että tuo vekotin tuohon hintaan. Kassalle maksetaan se halvempi hinta suoraan.

        Pitäisi kai soveltaa jatkossa tuota kertomaasi tapaa, niin saisin vielä enemmän alennusta (eli tuo 25% lisähyvitys)... :)


      • raveyard
        kuitenkaan. kirjoitti:

        Gigantin hintatakuu (ei koske kännyköitä, eikä puhtaasti nettikauppoja) toimii siten että ostat tuotteen Gigantin hinnalla ja senjälkeen menet osastolle jolta tuotteen ostit, esität kirjallisena todisteen (lehtimainos riittää) täsmälleen samanlaisen tuotteen halvemmasta hinnasta muualla. Osaston myyjä tekee tarkistuksen soittamalla tai netistä (ei aina, monesti uskoo jopa puheeseen). Tämän jälkeen menet osaston myyjän kanssa kassalle, joka hyvittää käteisellä hinnan erotuksen plus 25% lisähyvityksen erotuksesta. Eli jos hintaero oli 40 euroa, saat hyvityksenä 50 euroa. Näin se toimii, itse olen tehnyt useasti siten että olen etukäteen tehnyt tuotteesta hintavertailun ja mennyt ostamaan tietoisesti Gigantista sen kalliimman vaihtoehdon. Mukanani on ollut valmiiksi toisen liikkeen halvempi hintatieto kirjallisena. Olen tehnyt reklamaation saman tien maksettuani tuotteen kassalla (näin säästyy toinen käyntikerta Gigantisa) ja saanut hyvityksen samantien. Näin olen saanut tuotteen (kun huomioi tuon 25% lisähyvityksen) vieläkin edullisemmin kuin sieltä halvemmasta liikkeestä. On tää Gigantin hintatakuu sitten ihan hyvä juttu. Ainoa ikävä puoli on ollut, että myyjät on jo aika nuivia suhtaumisessaan minuun, sillä ovat jo huomanneet taktiikkani ja alan olemaan jo tuttu kasvo heille. Mutta minkäs sille voivat, näin mainostavat ja näin siis on toimittava :)))))))

        Ostin gigantista tuotteen perjantaina ja sunnuntaina uudesta mainoslehdestä näin sitten saman tuotteen 50e halvemmalla.
        Voinko siis käydä vaatimassa hyvitystä?
        Entä jos hinta tippuu vielä senkin jälkeen?


      • Kannettava
        kuitenkaan. kirjoitti:

        Gigantin hintatakuu (ei koske kännyköitä, eikä puhtaasti nettikauppoja) toimii siten että ostat tuotteen Gigantin hinnalla ja senjälkeen menet osastolle jolta tuotteen ostit, esität kirjallisena todisteen (lehtimainos riittää) täsmälleen samanlaisen tuotteen halvemmasta hinnasta muualla. Osaston myyjä tekee tarkistuksen soittamalla tai netistä (ei aina, monesti uskoo jopa puheeseen). Tämän jälkeen menet osaston myyjän kanssa kassalle, joka hyvittää käteisellä hinnan erotuksen plus 25% lisähyvityksen erotuksesta. Eli jos hintaero oli 40 euroa, saat hyvityksenä 50 euroa. Näin se toimii, itse olen tehnyt useasti siten että olen etukäteen tehnyt tuotteesta hintavertailun ja mennyt ostamaan tietoisesti Gigantista sen kalliimman vaihtoehdon. Mukanani on ollut valmiiksi toisen liikkeen halvempi hintatieto kirjallisena. Olen tehnyt reklamaation saman tien maksettuani tuotteen kassalla (näin säästyy toinen käyntikerta Gigantisa) ja saanut hyvityksen samantien. Näin olen saanut tuotteen (kun huomioi tuon 25% lisähyvityksen) vieläkin edullisemmin kuin sieltä halvemmasta liikkeestä. On tää Gigantin hintatakuu sitten ihan hyvä juttu. Ainoa ikävä puoli on ollut, että myyjät on jo aika nuivia suhtaumisessaan minuun, sillä ovat jo huomanneet taktiikkani ja alan olemaan jo tuttu kasvo heille. Mutta minkäs sille voivat, näin mainostavat ja näin siis on toimittava :)))))))

        Eli voinko saada korvausta kannettavasta jota olen ostamassa? Kyseessä olisi acer aspire 5101a WLMi. Se maksaa gigantissa päälle 700€ ja esim. mjt finladin verkkokaupassa 668€


    • (þ)

      Gigantissa tulee käytyä räpläämässä laitteita.Ostoksen teen sitten nettikaupassa,esim.pixmaniassa.

      • mukana

        Gigantti ja Markantalo kuuluvat yhteen. Sama omistaja. Paska juttu. Onneksi on netti. Säästyy satasia peruslaitteissakin.


      • (þ)
        mukana kirjoitti:

        Gigantti ja Markantalo kuuluvat yhteen. Sama omistaja. Paska juttu. Onneksi on netti. Säästyy satasia peruslaitteissakin.

        Ostin Sony-viritinvahvistimen ja sähköhellan.Viritinvahvistin oli rikki,palautin sen.Eivät ottaneet takaisin heti,piti ekana takuukorjauttaa.Sitten palauttivat rahani.
        Sähköhellassa oli taasen norjalainen töpsykkä (ja jotain 120 voltille).Otin vanhasta hellasta johdon ja poistin siltakytkennät hellasta(muuttui 230voltille).Kamala homma...Siihen loppui Gigantista ostaminen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe