Gigantti se on gigantti. LG:n video maksaa Gigantissa 379,- ja kun marssit tien toiselle puolelle markettiin saat sen 299,-!!! Halpaa tuolla Gigantissa!!!
gigantti
8
10904
Vastaukset
- ntti
silloin voi mennä giganttiin tavaratalon tarjouksen kanssa ja saat tuotteen gigantista samaan hintaan, tässä tapauksessa 299 euroon.
- kuitenkaan.
Gigantin hintatakuu (ei koske kännyköitä, eikä puhtaasti nettikauppoja) toimii siten että ostat tuotteen Gigantin hinnalla ja senjälkeen menet osastolle jolta tuotteen ostit, esität kirjallisena todisteen (lehtimainos riittää) täsmälleen samanlaisen tuotteen halvemmasta hinnasta muualla. Osaston myyjä tekee tarkistuksen soittamalla tai netistä (ei aina, monesti uskoo jopa puheeseen). Tämän jälkeen menet osaston myyjän kanssa kassalle, joka hyvittää käteisellä hinnan erotuksen plus 25% lisähyvityksen erotuksesta. Eli jos hintaero oli 40 euroa, saat hyvityksenä 50 euroa. Näin se toimii, itse olen tehnyt useasti siten että olen etukäteen tehnyt tuotteesta hintavertailun ja mennyt ostamaan tietoisesti Gigantista sen kalliimman vaihtoehdon. Mukanani on ollut valmiiksi toisen liikkeen halvempi hintatieto kirjallisena. Olen tehnyt reklamaation saman tien maksettuani tuotteen kassalla (näin säästyy toinen käyntikerta Gigantisa) ja saanut hyvityksen samantien. Näin olen saanut tuotteen (kun huomioi tuon 25% lisähyvityksen) vieläkin edullisemmin kuin sieltä halvemmasta liikkeestä. On tää Gigantin hintatakuu sitten ihan hyvä juttu. Ainoa ikävä puoli on ollut, että myyjät on jo aika nuivia suhtaumisessaan minuun, sillä ovat jo huomanneet taktiikkani ja alan olemaan jo tuttu kasvo heille. Mutta minkäs sille voivat, näin mainostavat ja näin siis on toimittava :)))))))
- ntti
kuitenkaan. kirjoitti:
Gigantin hintatakuu (ei koske kännyköitä, eikä puhtaasti nettikauppoja) toimii siten että ostat tuotteen Gigantin hinnalla ja senjälkeen menet osastolle jolta tuotteen ostit, esität kirjallisena todisteen (lehtimainos riittää) täsmälleen samanlaisen tuotteen halvemmasta hinnasta muualla. Osaston myyjä tekee tarkistuksen soittamalla tai netistä (ei aina, monesti uskoo jopa puheeseen). Tämän jälkeen menet osaston myyjän kanssa kassalle, joka hyvittää käteisellä hinnan erotuksen plus 25% lisähyvityksen erotuksesta. Eli jos hintaero oli 40 euroa, saat hyvityksenä 50 euroa. Näin se toimii, itse olen tehnyt useasti siten että olen etukäteen tehnyt tuotteesta hintavertailun ja mennyt ostamaan tietoisesti Gigantista sen kalliimman vaihtoehdon. Mukanani on ollut valmiiksi toisen liikkeen halvempi hintatieto kirjallisena. Olen tehnyt reklamaation saman tien maksettuani tuotteen kassalla (näin säästyy toinen käyntikerta Gigantisa) ja saanut hyvityksen samantien. Näin olen saanut tuotteen (kun huomioi tuon 25% lisähyvityksen) vieläkin edullisemmin kuin sieltä halvemmasta liikkeestä. On tää Gigantin hintatakuu sitten ihan hyvä juttu. Ainoa ikävä puoli on ollut, että myyjät on jo aika nuivia suhtaumisessaan minuun, sillä ovat jo huomanneet taktiikkani ja alan olemaan jo tuttu kasvo heille. Mutta minkäs sille voivat, näin mainostavat ja näin siis on toimittava :)))))))
No, voihan se tietysti toimia noinkin, mutta itse olen ostanut Gigantista tavaraa juurikin äsken kuvailemallani tavalla, eli ottanut mukaan kilpailevan liikkeen tarjouksen tai nettilinkin. Sitten tallustellaan Giganttiin ja näytetään toisen liikkeen halvempi tarjous myyjälle ja todetaan että tuo vekotin tuohon hintaan. Kassalle maksetaan se halvempi hinta suoraan.
Pitäisi kai soveltaa jatkossa tuota kertomaasi tapaa, niin saisin vielä enemmän alennusta (eli tuo 25% lisähyvitys)... :) - raveyard
kuitenkaan. kirjoitti:
Ostin gigantista tuotteen perjantaina ja sunnuntaina uudesta mainoslehdestä näin sitten saman tuotteen 50e halvemmalla.
Voinko siis käydä vaatimassa hyvitystä?
Entä jos hinta tippuu vielä senkin jälkeen? - Kannettava
kuitenkaan. kirjoitti:
Eli voinko saada korvausta kannettavasta jota olen ostamassa? Kyseessä olisi acer aspire 5101a WLMi. Se maksaa gigantissa päälle 700€ ja esim. mjt finladin verkkokaupassa 668€
- (þ)
Gigantissa tulee käytyä räpläämässä laitteita.Ostoksen teen sitten nettikaupassa,esim.pixmaniassa.
- mukana
Gigantti ja Markantalo kuuluvat yhteen. Sama omistaja. Paska juttu. Onneksi on netti. Säästyy satasia peruslaitteissakin.
- (þ)
mukana kirjoitti:
Gigantti ja Markantalo kuuluvat yhteen. Sama omistaja. Paska juttu. Onneksi on netti. Säästyy satasia peruslaitteissakin.
Ostin Sony-viritinvahvistimen ja sähköhellan.Viritinvahvistin oli rikki,palautin sen.Eivät ottaneet takaisin heti,piti ekana takuukorjauttaa.Sitten palauttivat rahani.
Sähköhellassa oli taasen norjalainen töpsykkä (ja jotain 120 voltille).Otin vanhasta hellasta johdon ja poistin siltakytkennät hellasta(muuttui 230voltille).Kamala homma...Siihen loppui Gigantista ostaminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862