Täällä varmaan ois jollain tietoo et mistä sais ostettuu suomesta/ulkomailta sarjakuva-figuureja?
esim. spiderman, batman, marvel, he-man ym. samanlaisia.
Suomesta tietysti jostain marketeista/lelukaupasta löytyy jotain ja kukunorista ehkä jotain. Muualta?
Nettikauppojakin olen löytänyt paljon, mutta olisiko jotain mistä hyviä kokemuksia ja vähäiset/ei yhtään postikuluja?
SARJAKUVA-FIGUURIT
3
627
Vastaukset
- friikki
...alan konkarit, joita täällä on "mainostettu" aikaisemminkin: Kukunor ja Good Fellows.
Halpaahan niissä ei ole, mutta kaikkea saa mitä tahtoo, jos ei ole niin tilataan.- Saanut
Tilattua ainakaan kukunorista marvelia, spidermaneja ja he-maneja! Kysyin heiltä ihan mailitse.
Eli en usko, että tuolta Fellowsiltakaan saa...
Edelleen siis netissä olisi paljon ulkolaisia liikkeitä mistä pystyisi tilaamaan. Eli jos joku tietäisi vastaavan helpon liikkeen(kuten dvd:lle on play.com) eli visa electronil vois maksaa ja postimaksut ois luokkaa pienet/nolla :) - friikki
Saanut kirjoitti:
Tilattua ainakaan kukunorista marvelia, spidermaneja ja he-maneja! Kysyin heiltä ihan mailitse.
Eli en usko, että tuolta Fellowsiltakaan saa...
Edelleen siis netissä olisi paljon ulkolaisia liikkeitä mistä pystyisi tilaamaan. Eli jos joku tietäisi vastaavan helpon liikkeen(kuten dvd:lle on play.com) eli visa electronil vois maksaa ja postimaksut ois luokkaa pienet/nolla :)Ei vai? No jopas on kumma juttu...
Palvelu ei taida olla enää entisensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238