Juoppo Pate Mustajärvi...

Assss Faaaa

42

25808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ozzy

      Tällaista otsikkoa osasinkin jo viime viikkojen lenkkeily ja kuntoutumis otsikoiden jälkeen odottaa.

      Toivotetaan parasta ,päivä kerrallaan , antabusta poreena ja lisää lomaa. Kyllä tuo lava syö kenet tahansa.

      Auttakaa toverit mies kuntoon, nämä kännikeikat saa jo varmaan kaikkien mielestä riittää.

      Costi tuuratkoon, kun sen homman osaa, jos on raha piukassa.

      • sakari222

        jos joku hakuu patee niin saa syytää arska rautajokee ja jani kempistä ne oli paten joputluun syypää jätäkää pate rauhaan kiitos T: popedan fani club


      • Mr X
        sakari222 kirjoitti:

        jos joku hakuu patee niin saa syytää arska rautajokee ja jani kempistä ne oli paten joputluun syypää jätäkää pate rauhaan kiitos T: popedan fani club

        sen tiedän ja oon nähnyt että Rautajoki ja Kemppainen oli usein keikoilla pienessä hönössä. varsinkin Kemppainen jopa niin hönössä joskus että uruissa ei ollut virtaa mutta oli muka soittavinaan...

        Mutta miten ne mukan sai/houkutteli Patea juomaan pakottiko jotenkin muka?

        Eli se että bändistä potkittiin Holm ja Jukkis pois ja tilalle tuli Rautajoki&Kemppinen pahensi Paten silloisia alko-ongelmai ja sai sen juomaan kaksin käsin. Eli ei olis halunnut noita hemmoja bändiinkö? ja voi henkisesti niin pahoin monta vuotta sen takia kun tuli uusia soittajia?


      • rakas sulle sä oot mun
        sakari222 kirjoitti:

        jos joku hakuu patee niin saa syytää arska rautajokee ja jani kempistä ne oli paten joputluun syypää jätäkää pate rauhaan kiitos T: popedan fani club

        vittu sie joka ehkä haukut patee niin saatana oot hiiri niinku siinä onhan päivä vielä huomennakin! ja iha omaks ilokses vittu sie saat turpaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • bulls
        rakas sulle sä oot mun kirjoitti:

        vittu sie joka ehkä haukut patee niin saatana oot hiiri niinku siinä onhan päivä vielä huomennakin! ja iha omaks ilokses vittu sie saat turpaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kasvaisi jo tää paulikin aikuiseksi. Rokkia lasten sanoituksilla. Ei voi , kun nauraa. Rokki stemmassassa vielä jotenkin pysyy, mutta säälittävää, jos joutuu laulamaan toisten tekemiä hitaita kappaleita enkä tarkoita popedan jonkun sävellyksiä. Costellohan pitää bändin keikatkin kasassa. Se kuin ei oikein pysy viinapäissään laulu kasassa eikä rauhoittavien. Nyt joutuu käyttämään rauhoittavia, kun ei uskalla muuten mennä lavalle( itse paljasti asian). Jokainen saa tykätä mistä haluaa, en halua sitä arvostella,että antaa popedan rokata!


      • Pate Isoraha
        bulls kirjoitti:

        Kasvaisi jo tää paulikin aikuiseksi. Rokkia lasten sanoituksilla. Ei voi , kun nauraa. Rokki stemmassassa vielä jotenkin pysyy, mutta säälittävää, jos joutuu laulamaan toisten tekemiä hitaita kappaleita enkä tarkoita popedan jonkun sävellyksiä. Costellohan pitää bändin keikatkin kasassa. Se kuin ei oikein pysy viinapäissään laulu kasassa eikä rauhoittavien. Nyt joutuu käyttämään rauhoittavia, kun ei uskalla muuten mennä lavalle( itse paljasti asian). Jokainen saa tykätä mistä haluaa, en halua sitä arvostella,että antaa popedan rokata!

        No justiinhan sinä arvostelet Patea.


      • Anonyymi
        rakas sulle sä oot mun kirjoitti:

        vittu sie joka ehkä haukut patee niin saatana oot hiiri niinku siinä onhan päivä vielä huomennakin! ja iha omaks ilokses vittu sie saat turpaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Pate on vanha ,huonokuntoinen ukko, kohta puoliin veivi irtoaa, kun
        Jätkä polttaa ja ryyppää.
        Ei siinä sauvakävely Oo yhtään mitään.

        Kylä 66 on maksimi ikä vanhalle kannulle.

        Se on myönnettävä että patella on sopivasti viskinmurtama ääni.


    • ..kin.

      Sehän on täys juoppo, naama ihan pöhöttynyt, viina on sille aina maistunut.

      • ikurin turbiini

        vittu saahan sitä viinaa ottaakkii,ei sitä ny selevinpäin hyvä oo esiintyä,ÄÄLIÖ!!


      • Legenda

        Pate on hyvä jätkä.Katso itseäsi peiliin ja älä morkkaa muita idiootti.


    • Kikka

      Ihan samanlainen juoppolalli on kuin Kari Tapiokin. Yleisön aliarvioimista esiintyä kännissä tai kokonaan jättää saapumatta paikalle ryyppäämisen takia. Ja Suomessa sitten ihaillaan tuollaisia renttuja, jotka lehdissä ruikuttamalla ja pyhimystä esittämällä keräävät säälipisteitä.

      • Mummo maalta

        ääliö kikka kätesi paskaan.

        Mitä olaan seurattu, niin olet suomi24:n keskustelijoista se kaikkein tyhmin ja pöntöin lätisijä.

        Sinulta puuttuu johdonmukaisuus?
        Eripalstoilla selität samat asiat täysin eri mielipiteillä varustettuna?

        Miksi sä olet noin saatanan tyhmä ihminen?
        Olet ikuinen häviäjä.


      • Kikka
        Mummo maalta kirjoitti:

        ääliö kikka kätesi paskaan.

        Mitä olaan seurattu, niin olet suomi24:n keskustelijoista se kaikkein tyhmin ja pöntöin lätisijä.

        Sinulta puuttuu johdonmukaisuus?
        Eripalstoilla selität samat asiat täysin eri mielipiteillä varustettuna?

        Miksi sä olet noin saatanan tyhmä ihminen?
        Olet ikuinen häviäjä.

        Mikähän ääliö itse olet ? Et selvästikkään ole tällä foorumilla ns. niitä penaalin terävimpiä kyniä.

        Minulla on ollut aina sama mielipide ja tässä asiassa se on se ,että Pate Mustajärvi ja Kari Tapio ovat juoppoja.
        Kuinka moni muu artisti on esiintynyt niin monta kertaa kännissä, kuin Pate Mustajärvi ? Tai kuinka moni muu artisti on perunut keikkansa edellisillan kännäämisen takia niin useasti, kuin Kari Tapio.
        Okei, Kari Tapio on sentään nyttemmin jo vähän ryhdistäytynyt, mutta Pate Mustajärvi on edelleen täysi sika. Sen lisäksi ,että esiintyy kännissä, niin puhuu myös törkeitä ja täysin ala-arvoisia juttuja siellä lavalla. En ymmärrä kuka sitä viitsii mennä keikalle katselemaan ja kuuntelemaan.


      • Kikka
        Mummo maalta kirjoitti:

        ääliö kikka kätesi paskaan.

        Mitä olaan seurattu, niin olet suomi24:n keskustelijoista se kaikkein tyhmin ja pöntöin lätisijä.

        Sinulta puuttuu johdonmukaisuus?
        Eripalstoilla selität samat asiat täysin eri mielipiteillä varustettuna?

        Miksi sä olet noin saatanan tyhmä ihminen?
        Olet ikuinen häviäjä.

        Ja se on voi, voi jos sä koet ,että mä olen ikuinen häviäjä sen takia kun sanon mielipiteeni Pikku-Patesta ja Pikku-Karista. Älä sentään mummo pudota tekareitasi kahvikuppiin järkytyksestä.


      • MusaVisa
        Kikka kirjoitti:

        Ja se on voi, voi jos sä koet ,että mä olen ikuinen häviäjä sen takia kun sanon mielipiteeni Pikku-Patesta ja Pikku-Karista. Älä sentään mummo pudota tekareitasi kahvikuppiin järkytyksestä.

        Saattaapa tuo Pauli oluen tai kaksi ottaa. ennen keikkaa tai sen jälkeen. Lienee pienoinen ongelma tuolla laulajalla, mutta silti Popeda jaksaa jyrätä vuodesta toiseen,ensi vuonna jo 30 vuotta! Sinne vaan rundille Kikka kiertämään ja kokeilemaan siipiä. Täällä on helppo arvostella ja lyödä lyötyä. Mainitsit Paten puhuvan törkeyksiä lavalla, etkä menisi ikinään katsomaan/kuuntelemaan? Mistäs sitten tiiät että näin on?
        Ei Paulin alkoholismi ainakaan parane pikkusielujen jeesustelulla tässä foorumissa. Itse hänen on tiensä löydettävä.
        Bändinä Popeda on aivan omaa luokkaansa, se on sitä äijämeininkiä, konstailematonta roketti rollia!
        Kiitos siitä heille! Jatkakaa vielä ainakin 20 vuotta, selvänä tai pikku pierussa!


      • Kikka
        MusaVisa kirjoitti:

        Saattaapa tuo Pauli oluen tai kaksi ottaa. ennen keikkaa tai sen jälkeen. Lienee pienoinen ongelma tuolla laulajalla, mutta silti Popeda jaksaa jyrätä vuodesta toiseen,ensi vuonna jo 30 vuotta! Sinne vaan rundille Kikka kiertämään ja kokeilemaan siipiä. Täällä on helppo arvostella ja lyödä lyötyä. Mainitsit Paten puhuvan törkeyksiä lavalla, etkä menisi ikinään katsomaan/kuuntelemaan? Mistäs sitten tiiät että näin on?
        Ei Paulin alkoholismi ainakaan parane pikkusielujen jeesustelulla tässä foorumissa. Itse hänen on tiensä löydettävä.
        Bändinä Popeda on aivan omaa luokkaansa, se on sitä äijämeininkiä, konstailematonta roketti rollia!
        Kiitos siitä heille! Jatkakaa vielä ainakin 20 vuotta, selvänä tai pikku pierussa!

        Olen lukenut lehdistä ja kuullut kyseisen irstailijan välispiikeistä. Mikähän luojanlahja naisille se ällötys luulee olevansa ?
        Pitkä ura Popedalla kyllä kieltämättä on ja se on ihan arvostettavaa, mutta muuten kyseinen bändi ja etenkään sen laulusolisti ei ole minun makuuni.


      • Reterikki
        Kikka kirjoitti:

        Mikähän ääliö itse olet ? Et selvästikkään ole tällä foorumilla ns. niitä penaalin terävimpiä kyniä.

        Minulla on ollut aina sama mielipide ja tässä asiassa se on se ,että Pate Mustajärvi ja Kari Tapio ovat juoppoja.
        Kuinka moni muu artisti on esiintynyt niin monta kertaa kännissä, kuin Pate Mustajärvi ? Tai kuinka moni muu artisti on perunut keikkansa edellisillan kännäämisen takia niin useasti, kuin Kari Tapio.
        Okei, Kari Tapio on sentään nyttemmin jo vähän ryhdistäytynyt, mutta Pate Mustajärvi on edelleen täysi sika. Sen lisäksi ,että esiintyy kännissä, niin puhuu myös törkeitä ja täysin ala-arvoisia juttuja siellä lavalla. En ymmärrä kuka sitä viitsii mennä keikalle katselemaan ja kuuntelemaan.

        aukoa päätäsi Kikka.
        Et ole nähnyt Kari Tapion koskaan esiintyvän humalassa.
        Toistat vaan aataminaikuisia fraaseja, joita olet oppinut muilta ja nyt tulet tänne apinoimaan.

        Siitä, kun Kari Tapio on ollut viimeksi humalassa stagella, niin sinua ei ollut viellä olemassakaan, joten miten voit lätistä asiasta, josta et voi tietää yhtään mitään.


      • Kikka
        Reterikki kirjoitti:

        aukoa päätäsi Kikka.
        Et ole nähnyt Kari Tapion koskaan esiintyvän humalassa.
        Toistat vaan aataminaikuisia fraaseja, joita olet oppinut muilta ja nyt tulet tänne apinoimaan.

        Siitä, kun Kari Tapio on ollut viimeksi humalassa stagella, niin sinua ei ollut viellä olemassakaan, joten miten voit lätistä asiasta, josta et voi tietää yhtään mitään.

        No, minusta se vaikuttaa siltä kun se olisi aina enemmän tai vähemmän kännissä. Puhuu sönkkäämällä yms. Ja kyllä sen kännissä kekkuloimisista on saanut lukea lehdistä ihan riittämiin.


      • ............
        Mummo maalta kirjoitti:

        ääliö kikka kätesi paskaan.

        Mitä olaan seurattu, niin olet suomi24:n keskustelijoista se kaikkein tyhmin ja pöntöin lätisijä.

        Sinulta puuttuu johdonmukaisuus?
        Eripalstoilla selität samat asiat täysin eri mielipiteillä varustettuna?

        Miksi sä olet noin saatanan tyhmä ihminen?
        Olet ikuinen häviäjä.

        Kikka on tosiaan täys ÄÄLIÖ.En ymmärrä että miksi vetää aina Karin noihin juttuihinsa.
        Kikka taitaa hakee huomiota.

        Pitäs vaan huolen siitä määkijä Kansasta!

        Voi kun Kikkareella on taas pienet kuviot!


      • -PersErkki-
        ............ kirjoitti:

        Kikka on tosiaan täys ÄÄLIÖ.En ymmärrä että miksi vetää aina Karin noihin juttuihinsa.
        Kikka taitaa hakee huomiota.

        Pitäs vaan huolen siitä määkijä Kansasta!

        Voi kun Kikkareella on taas pienet kuviot!

        Että popeda on vanha bändi, kerran pari perunut keikan näillä kulmilla paten "sairauden" tähden, mutta ne kerrat kun olen popedan nähnyt, on se kyllä sellaista rokenrollia ettei moni lähelle pääse (ainakaan suomessa).

        Kummallakaan keikalla en mitään alapäälässytystä kuullut, kyseli vain kuulumisia ja hieman selitti jotain mistä en saanut täysin selvää (perus-settiä "mukavaa olla täällä pitkästä aikaa jne") koska olin klubin parvella katsomassa (parhaat näkymät ja puhtaimmat äänet)


      • MusaVisa kirjoitti:

        Saattaapa tuo Pauli oluen tai kaksi ottaa. ennen keikkaa tai sen jälkeen. Lienee pienoinen ongelma tuolla laulajalla, mutta silti Popeda jaksaa jyrätä vuodesta toiseen,ensi vuonna jo 30 vuotta! Sinne vaan rundille Kikka kiertämään ja kokeilemaan siipiä. Täällä on helppo arvostella ja lyödä lyötyä. Mainitsit Paten puhuvan törkeyksiä lavalla, etkä menisi ikinään katsomaan/kuuntelemaan? Mistäs sitten tiiät että näin on?
        Ei Paulin alkoholismi ainakaan parane pikkusielujen jeesustelulla tässä foorumissa. Itse hänen on tiensä löydettävä.
        Bändinä Popeda on aivan omaa luokkaansa, se on sitä äijämeininkiä, konstailematonta roketti rollia!
        Kiitos siitä heille! Jatkakaa vielä ainakin 20 vuotta, selvänä tai pikku pierussa!

        pate oli isän isäni pikku serkku, mutta kun kun hän kuoli ja oli hautajaiset häntä ei näkyny missään ;<
        ! siitä on 8 vuotta ! ... omistin vaarillileni melkein koko elämäni siihen saakka, vieläkin ikävöin häntä. pate on mulle ollu tyhjää siitä asti, välitän koko suvustani liian paljon...


    • ikurin mimmi

      mutta silti vaikka pate juo niin popeda on suomen ykkös bändi!!ei tollaseen menestykseen pysty jos olisi täys juoppo.30v jo melkein takana.älkää te arvostelko patea jotka ette ole keikoilla käyneet...siellä on hyvä meininki

      • ilikeesti kiitää

        Oikeassa olet. Vain keikoilla (ei keikalla) käyneet sen tietää mikä on meininki todellisuudessa.Useat fanit/asiaan perehtyneet tietävät myös senkin ettei joka juttu lehdessä ole pitänyt paikkaansa.Taitaapi muuten olla suomen vanhin AKTIIVISESSA toiminnassa oleva rock bändi. HÄ?


      • mirjaa

        oon samaa mieltä .et vaikka juokn .nin on silti niin hyvä ettei haittaa yhtään


    • nuori eläkeläinen

      vähän kuin irwin melkein aina kännissä

      • 0001

        vaikka pate juokin välillä niin ei se sitä oikeuta sanomaan juopoks!!!!!!!!!!!!! voi V...U


    • ?????

      pate ei ole juppo vaikka välillä ottaakin!!!!!!!!!!!!työ ootte tyhmiä

      • 1999

        pate ja popeda on tosi iiihana, ei kannata kari tapiosta puhua samana päivänä mitään...


    • KOKEMUSTA ON

      PATE ON LOISTAVA JOSKIN VÄLILLÄ MENEE TURHANKIN LUJAA KEIKAT PITÄISI PYSTYÄ HOITAA KUNNIALLA KOSKA MAKSAVAT ASIAKKAAT VOIVAT TULLA KAUKAAKIN KEIKKAA KATSOMAAN EIKÄ OLE MUKAVAA JOS KEIKKA ON PERUTTU

      • Pizcu

        Itse lähes sadalla keikalla Popedan käyneenä voin ilokseni todeta että harvassa on ne kerrat kun bändin esiintyminen on ollut huono, päinvastoin esim.7.7. Tampereella bändi oli aivan loistava. JA JOKAISELLA MEILLÄ KAI ON HYVÄT JA HUONOT PÄIVÄT TÖISSÄ. Jaksamista Pate, "Kun on pohjalla näin suunta ainoa on ylöspäin".


      • Pizcu kirjoitti:

        Itse lähes sadalla keikalla Popedan käyneenä voin ilokseni todeta että harvassa on ne kerrat kun bändin esiintyminen on ollut huono, päinvastoin esim.7.7. Tampereella bändi oli aivan loistava. JA JOKAISELLA MEILLÄ KAI ON HYVÄT JA HUONOT PÄIVÄT TÖISSÄ. Jaksamista Pate, "Kun on pohjalla näin suunta ainoa on ylöspäin".

        mäkään en oo nähny huonoo popeda keikkaa ! mut pate on seuraava "kova joka lähtee ! valitettavasti


      • Pizcu
        Frogley74 kirjoitti:

        mäkään en oo nähny huonoo popeda keikkaa ! mut pate on seuraava "kova joka lähtee ! valitettavasti

        toivotaan parasta, että mies vielä toipuu!!!


    • mitä se kellekkään kuuluu

      Olin silloin 80-luvun alussa Nivalassa kattomassa "poikia" Juice veti silloin "viimeisen keikkansa, myös tv.oli mukana.Oli Pate ,Yö ja Eput kaikki siellä,
      jossain vaiheessa .Hieno paikka ,kauniit muistot.
      Terveisiä vaan silloisille morsiaimmillle.Arska Pohjanmaalta

      • Rokkari Roope

        Eiköhän tuo ryhdistäydy ja hae apua ongelmiinsa nyt kun on selkä seinää vasten ja vaihtoehdot vähissä, mopo karkasi pahasti käsistä mutta on vielä korjattavissa. Alkoholismi on tappava sairaus ja siitä paranee vain 20prosenttia pysyvästi, Patella on isot munat ja suuri selkäranka joten eiköhän se mahdu siihen vähemmistöön ihan helposti.


    • jukka moisio

      olet suomen paras rokkari ja haluan mainostaa sua

    • Alkfsajfks

      Mitä sitten vaikka juoppo onkin. Ei vaikuta musiikkiin eikä laulutaitoon. Antaa ihmisten juoda jos tykkäävät, ei pitäisi kenenkään elämään vaikuttaa jos Pate Mustajärvi on alkoholisti. Ja onhan hän parantanut tapansa.

    • Anonyymi

      Aloitti uudelleen lopetti taas

    • Anonyymi

      Mitähän se Pate Mustajoki nyt touhuilee? Kertovat miehen olleen väsynyt, kun esiintyi Forssassa.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen Pate Mustajoki? Se on Pate Mustajärki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen Pate Mustajoki? Se on Pate Mustajärki.

        Pikku-pate horjuu jo montun reunalla.
        Seuraavasta kännistä voi jo pudota siihen.


    • Anonyymi

      Menkää te homot joogaamaan kun ei teistä ole mihinkään saatana sehän on aivan vitun sama mitä pate tekee mutta nyky homoilla ei ole musiikin kans mitään tekemistä kun pitää olla ihgu somessa niin on sama mitä paskaa suoltaa suustaan muka musiikkina vittu teistä ei tule ikinä saman tason musiikin tekijää millään mittapuulla

      • Anonyymi

        Nämä on näitä 7 Päivää (24 h) -musafaneja ym. kastematoja. Kaikki homot on paljon kovempia jätkiä.

        Mutta taitaahan olla niin, että Paten ei kannattaisi enää paljon ryypätä. Tiedä sitten, kannattaisiko Paten Popedan keikkailla paljon. Hall of Famessa ei tarvitse tietty.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe