Mitä vitun väljä sillä missä on hää yönsäkun kumminkin saa selkäänsä ja muistoksi komeen mustan silmän.
Tänä päivänä kun tuo väkivalta on niin raapaisevan kamalaa.
Aivan turmaa mennä naimisiin.
Miehet pitää sen naisen kuin heitto pussina.
HAkaavat vaimojaan ja kun sekään ei riitä petetään.
Ja kyllä lehistä saa niin kamalan monesti kuulla kun on avio puoliso jopa tapettu.....
Minusta se että menee naimisiin ei anna lupaa pahoinpidellä toista.
Otetaannyt esim.
Matti ja Mervi Nykäset.
eikö siinä ole jo pahaa kerrassaan tapahtunut.?????????????
mitä järkeä on
2
1003
Vastaukset
- Tyytyväinen nainen
yleistetä kuitenkaan!
Eivät kaikki miehet pahoinpitele / petä!
Minulla ainakin on mitä ihanin, hellin ja huomaavaisin mies ;)
Ikävää, että olet joutunut moisen kohteeksi,
mutta kyllä rehellisiä ja rehtejä suomalaisia miehiä vielä löytyy :)- Nainen vaan*
Harmi että siulla noin huono kokemus joka tän ketjun aloitit.Minä olen myös ihan tyytyväinen avioliittooni.Olen ollut saman miehen kanssa (mies on vielä romaani) naimisissa yli 25v ja kertaakaan minua ei ole lyöty,eikä mitenkään muutenkaan kohdeltu huonosti.Mieheni on hellä ja rakastava aviomies,parempaa miestä en olisi voinut toivoa.Eli,kaikki miehet ei ole samanlaisia...ja eihän sellainen edes ole mikään MIES joka lyö naista.Hame päälle sellaselle otukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939