Olen ajatellut vaihtaa liittymää kun minun nykyinen ei aina tahdo kuulua .Onkohan kellään kokemuksia mikä kuuluu parhaiten Itä-suomen alueella siinä lähellä rajanpintaa .Voiskos joku ketä on ollut siellä päin kertoa miten kuuluu esim.telefinlandin liittymä?Käyn siellä usein samoilemassa.
Olen vaihtamassa
8
1120
Vastaukset
- KuusamoMan
koko rajan mitalta ja osin vielä Venäjänkin puolella.
- Nyt kotimainen
Olet sitä mieltä että Sonera olisi paras ,mutta minun käsitykseni mukaan eikö Sonera ja Tele Finland käytä samoja laitteita tai mitän ne nyt olikaan .Eikö niiden pitäisi olla samanlaiset?Näin tyhmänä kysyn kun en ole täysin varma.
- KalervoW
Nyt kotimainen kirjoitti:
Olet sitä mieltä että Sonera olisi paras ,mutta minun käsitykseni mukaan eikö Sonera ja Tele Finland käytä samoja laitteita tai mitän ne nyt olikaan .Eikö niiden pitäisi olla samanlaiset?Näin tyhmänä kysyn kun en ole täysin varma.
Tele Finland on fyysisesti sama kuin Sonera eli toimii samoin Sonera Mobile Networksin verkossa. Mikä liittymä sinulla nyt on? DNA:ko? DNA:lla on nimittäin ongelmia monin paikoin kuuluvuudessa. Samassa Finnetin verkossa toimii mm. GoMobile. Elisa on yleisesti hyvä ja varma, ja Elisan verkossa toimivat mm. Cubio, Kolumbus, Elisa ja Saunalahti.
- Nyt kotimainen
KalervoW kirjoitti:
Tele Finland on fyysisesti sama kuin Sonera eli toimii samoin Sonera Mobile Networksin verkossa. Mikä liittymä sinulla nyt on? DNA:ko? DNA:lla on nimittäin ongelmia monin paikoin kuuluvuudessa. Samassa Finnetin verkossa toimii mm. GoMobile. Elisa on yleisesti hyvä ja varma, ja Elisan verkossa toimivat mm. Cubio, Kolumbus, Elisa ja Saunalahti.
Aivan oikea arvaus .Siksi juuri haluan sellaisen liittymän mikä kuuluu koko maassa.Kiitti tiedoista näin minäkin olin jostain kuullut.
- tarkempi
Nyt kotimainen kirjoitti:
Aivan oikea arvaus .Siksi juuri haluan sellaisen liittymän mikä kuuluu koko maassa.Kiitti tiedoista näin minäkin olin jostain kuullut.
Itäsuomessa ovat sekä elisa että finnet, eli dna ihan samanveroisina.
Pohjoiskarjalan itäosissa on sonera vielä niukasti parempi, savossa taas finnet paras ja elisa heti perässä.
Yleensä on niin, että erämaissa sonera paras, siellä missä ihmiset, siellä finnet ja elisa. - ILOMANTSI
tarkempi kirjoitti:
Itäsuomessa ovat sekä elisa että finnet, eli dna ihan samanveroisina.
Pohjoiskarjalan itäosissa on sonera vielä niukasti parempi, savossa taas finnet paras ja elisa heti perässä.
Yleensä on niin, että erämaissa sonera paras, siellä missä ihmiset, siellä finnet ja elisa.Laitoimme Ilomantsin lähistöllä vertailuun Elisanverkon eli saunalahti ja vertailun vuoksi Soneran eli tele finlandin korteilla varustetut kännykät oikein etsimällä mäen päällä saatiin elisa jotenkuten kuulumaan tele finlandilla ei tarvinnut askarrella paikkojen haun kanssa se tuli käytännössä suoraan vertailtua samanlaisilla puhelimilla.
- Lieksa
ILOMANTSI kirjoitti:
Laitoimme Ilomantsin lähistöllä vertailuun Elisanverkon eli saunalahti ja vertailun vuoksi Soneran eli tele finlandin korteilla varustetut kännykät oikein etsimällä mäen päällä saatiin elisa jotenkuten kuulumaan tele finlandilla ei tarvinnut askarrella paikkojen haun kanssa se tuli käytännössä suoraan vertailtua samanlaisilla puhelimilla.
Hyvin idässä Elisa pelaa. Selvästi paremmin kuin DNA. Sonera myös ihan OK. Jättäisin laskuista pois ainoastaan DNA:n käyttämän Finnetin verkon.
- Ei enää kotimainen
Lieksa kirjoitti:
Hyvin idässä Elisa pelaa. Selvästi paremmin kuin DNA. Sonera myös ihan OK. Jättäisin laskuista pois ainoastaan DNA:n käyttämän Finnetin verkon.
Kiitos vastauksistanne nyt ei ole enää pätkivää ja epävakaata Dna:ta se sai lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851