Tässä tällainen video jossa kaveri saa pahemman luokan säikyn, ja kyllä itsekin hieman sävähdin. HUOM! Tämä ei ole niitä "Böö-Kuvia" vaan ihan oikea hautausmaalla kuvattu video, kaverit on ulkomaalaisia joten puheesta en ymmärrä, mutta tapahtuma sen paremmin;
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=438
KUMMITUS VIDEO
16
6027
Vastaukset
- =)=)
...eihän tosta saanu mitään selvää...=(
ja toi klippi on tainnu pyöriä täällä aikasemminkin....- selvänä
saihan tuosta selkoa, kyl vähän säväytti heh...
- ihan hyvin selvää...
Ikäänkuin joku tyttö olis istunu haudalla ja kääntäny katseensa poikiin päin...näkyi vaan valkoinen puku ja kiiluvat silmät!
Oliko tuo joku pilavideo vaiko kenties ihan "oikea" kummitusvideo? :) - jos joku nyt ei
ihan hyvin selvää... kirjoitti:
Ikäänkuin joku tyttö olis istunu haudalla ja kääntäny katseensa poikiin päin...näkyi vaan valkoinen puku ja kiiluvat silmät!
Oliko tuo joku pilavideo vaiko kenties ihan "oikea" kummitusvideo? :)saanut siitä selvää...
http://www.freeimagehosting.net/ab5ff5cf18.jpg ihan hyvin selvää... kirjoitti:
Ikäänkuin joku tyttö olis istunu haudalla ja kääntäny katseensa poikiin päin...näkyi vaan valkoinen puku ja kiiluvat silmät!
Oliko tuo joku pilavideo vaiko kenties ihan "oikea" kummitusvideo? :)Joku varmaan menee hautausmaalle kuvaamaan omaa nenää ja sitten kun näkee jotain niin pokkana katotaan sitä hetki ja sitten juostaan tuli pyllyn alla.
Koulun koneesta ei ääniä saa ulos, mutta eikös siinä tullu joku hieno äänitehoste kun sen silmät vilahti? Muistaakseni kyllä.
Itse en usko, että oli aito. Hyvä video silti.- kyllä siinä joku
lammas-jr kirjoitti:
Joku varmaan menee hautausmaalle kuvaamaan omaa nenää ja sitten kun näkee jotain niin pokkana katotaan sitä hetki ja sitten juostaan tuli pyllyn alla.
Koulun koneesta ei ääniä saa ulos, mutta eikös siinä tullu joku hieno äänitehoste kun sen silmät vilahti? Muistaakseni kyllä.
Itse en usko, että oli aito. Hyvä video silti.äänitehoste oli...eli ainaki jotain siihen on lisätty jälkikäteen!!
- BUU!SCAREDYA!
Oikeaksi tuota on väitetty muutamalla sivulla, itse näin nyt live kuvana, ennen nähnyt vain valokuvina. Ihan mukavan selkäpiitä värisyttävä . . .
- Heh heh
Mitä videosta selviää:
1. Joku istuu hautausmaalla tai muussa samantapaisessa paikassa.
2. Hänen naamansa kohdalla on jotain mikä heijastaa hyvin valoa.
Voi se olla "kummitus", mutta ennemmin veikkaisin järjestettyä videota tai että joku vain tykkää pelotella ihmisiä, kielestä päätellen oli kyseessä joku etelän maa joissa ihmiset ovat paljon taikauskoisempia kuin länsimaissa...
Nyt vaan kaikille kaksi pyöreää heijastinnauhan palaa otsaan kiinni ja pimeään ihmisiä pelottelemaan.- Sanji1
Satuitko huomaamaan, että missään ei ole valonlähdettä? Aika mystiset heijastimet kun eivät edes valoa tarvitse heijastamaan.
Sitä paitsi minusta ne näyttävät laseilta, mutta lasiinkin on osuttava jatkuvasti valoa, että se heijastaisi noin yhtäjaksoisesti.
Näin ne selitykset kumotaan. - Gein
Sanji1 kirjoitti:
Satuitko huomaamaan, että missään ei ole valonlähdettä? Aika mystiset heijastimet kun eivät edes valoa tarvitse heijastamaan.
Sitä paitsi minusta ne näyttävät laseilta, mutta lasiinkin on osuttava jatkuvasti valoa, että se heijastaisi noin yhtäjaksoisesti.
Näin ne selitykset kumotaan.jotkut on herkkä uskoisia... Tuollaisen videopätkän nyt tekee kuka vaan, ja kyllä se kameran yövalo voi heijastaa sinne asti missä se tyttö istuu. Ei kaikkea pidä uskoa pelkästä uskomisen halusta.
- Heh heh
Sanji1 kirjoitti:
Satuitko huomaamaan, että missään ei ole valonlähdettä? Aika mystiset heijastimet kun eivät edes valoa tarvitse heijastamaan.
Sitä paitsi minusta ne näyttävät laseilta, mutta lasiinkin on osuttava jatkuvasti valoa, että se heijastaisi noin yhtäjaksoisesti.
Näin ne selitykset kumotaan.En sattunut huomaamaan että missään ei ole valonlähdettä, en huomannut sitä koska kameralla ei kuvattu joka suuntaan. En tiedä miten sinä sen huomasit...
Ja kamerat tekevät muuten ihan itsellään kaikkia jänniä ilmiöitä, vai sanotko kaikkia valokuvien punasilmäisiä ihmisiä kummituksiksi... - Sanji1
Heh heh kirjoitti:
En sattunut huomaamaan että missään ei ole valonlähdettä, en huomannut sitä koska kameralla ei kuvattu joka suuntaan. En tiedä miten sinä sen huomasit...
Ja kamerat tekevät muuten ihan itsellään kaikkia jänniä ilmiöitä, vai sanotko kaikkia valokuvien punasilmäisiä ihmisiä kummituksiksi...Video ón kuvatta yökameralla, josta näkyisi jos sen takaa esim. tulisi valoa, ja varsinkin jos sen edessä olisi lamppu, joka olisi osoittanut tyttöä.
Tiedätkö mistä punasilmäisyys johtuu? SALAMAVALOSTA. Eivät ne punasilmätkään ihan tyhjästä ilmesty. Ei ole mikään kovin jännä ilmiö. Mutta eivät ne kamerat luo heijastusta, jos ei kerta ole valoa. Newsflash.
En väitä, että tuo olisi aito filmi, väitän vain, että tuo "valo heijastuu" selitys ei toimi. - Heh heh
Sanji1 kirjoitti:
Video ón kuvatta yökameralla, josta näkyisi jos sen takaa esim. tulisi valoa, ja varsinkin jos sen edessä olisi lamppu, joka olisi osoittanut tyttöä.
Tiedätkö mistä punasilmäisyys johtuu? SALAMAVALOSTA. Eivät ne punasilmätkään ihan tyhjästä ilmesty. Ei ole mikään kovin jännä ilmiö. Mutta eivät ne kamerat luo heijastusta, jos ei kerta ole valoa. Newsflash.
En väitä, että tuo olisi aito filmi, väitän vain, että tuo "valo heijastuu" selitys ei toimi."En väitä, että tuo olisi aito filmi, väitän vain, että tuo "valo heijastuu" selitys ei toimi."
En minäkään väitä että se ei olisi aito.
Mutta tiedätkö miksi ihmiset käyttävät esim. heijastimia? Ei siksi että ne heijastaisivat 20 metrin päästä tulevan valon, vaan siksi että ne heijastavat satojen metrien päästä tulevan valon. Luulen että jopa 300-500 metrin päässä ajava auto saisi pimeässä aikaan videossa nähdyn kaltaisen kuvan yökameralla joka vielä ennestään vahvistaa pienenkin valonlähteen...
- riemurasia osoite
kerro jo ettei kyseessä voi olla aito kummitus...vaikkakin ihan taidokkaasti ja pelottavasti tehty feikki!! Ja toisaalta...sehän oli kuvattu vähän blair wich projectin tyyliin...
Ja miten ne hemmot muka sattu oleen jollain yöllisellä hautausmaa kävelyllä videokamera matkassa :D Vai olivatko kenties lähteneet ihan vartavasten mörköjahtiin kameroineen...
Vähän kyllä höpö höpölle haiskahtaa...- ghost_man
Riemurasiassa on huumorikuvia, mutta sivut ovat juurikin tarkoitettu ajanviete-sivustoksi. Siellä on ennenkin ollut dokumenttivideoita aaveista ja kummittelusta, että vaikka video on "huumori" painotteisilla sivuilla, ei se meinaa että se olisi vain tehty vitsiksi, aika outo vitsi minusta. Jos joku osaisi espanjaa vai mitä nuo kaverit puhuvatkaan saisi videosta vähän enemmänkin selkoa, mitä väliä muutenkaan onko aito vai ei, kivat säväytykset tuo kuitenkin antoi!
- keijonbgrgbv
ghost_man kirjoitti:
Riemurasiassa on huumorikuvia, mutta sivut ovat juurikin tarkoitettu ajanviete-sivustoksi. Siellä on ennenkin ollut dokumenttivideoita aaveista ja kummittelusta, että vaikka video on "huumori" painotteisilla sivuilla, ei se meinaa että se olisi vain tehty vitsiksi, aika outo vitsi minusta. Jos joku osaisi espanjaa vai mitä nuo kaverit puhuvatkaan saisi videosta vähän enemmänkin selkoa, mitä väliä muutenkaan onko aito vai ei, kivat säväytykset tuo kuitenkin antoi!
haisotto ihmis paskalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625