siis ihanaa kun HÄN tulaa taas Suomeen!!!
ja takuulla ostan lipun ensimmäisenä eturiviin, NIMITTÄIN ON HÄNESSÄ KATSOMISTA JA musiikkikin on tosi hyvää.....ja se rytmikäs tanssi... wooouuuw... joillekin on suotu kaikki samaan pakkaukseen.... kyllä tässä vanhakin jo lämpenee kevättä odotellessa.....
hänenkaltaisia viihdyttäjiä tarvitaan...
Mahtavaa
6
2384
Vastaukset
- iippa
Joo. Minustakin on todella upeaa että Ricky VIHDOINKIN tulee Suomeen konsertoimaan. Yhdeksän vuotta sitten hänet ensi kertaa kohtasin ja olen odottanut siitä asti että mies tulisi tännekin päin maailmaa esittämään laulujaan. Eturiviin mua ei konserttiin saa, ruuhkat ahdistaa mutta kyllä mä sinne tulen vaikka mikä olisi. Kaikki fanit, joukolla Arenalle!
- Sofia
Minäpä sain tänään parhaalta paikalta liput Rickyn konserttiin!!!! Odotan todellakin toukokuuta kun lähden kahden hyvän ystäväni kanssa katsomaan ja kuuntelemaan söpöläistä nimeltä Ricky Martin...Tätä on odotettu!!!
- tiia27
jep jep saatiin vip puolelle liput ja päästään tapaa sitä ihanaa latino babyä MULLE jees jees!!!!!
- Marina
Hei toivottavasti tämä on sallittua sisältöä. Ostin RIckyn konserttiin liput itselle ja 3 kaverille, mutta 2 kaveria ei lähdekään keikalle, joten myyn 2 ylimääräistä lippua Ricky Martinin keikalle Hartwall Areenaan ma 22.5. Hinta normaali 49 e / kappale eli 98 e yhteensä. Ei paikkalippuja, kyse on Areenan keskellä "jään" päällä olevista parhaista seisomapaikoista, joista näkee ja kuulee erinomaisesti. Tunnelmakin on siellä kohdallaan.
OHESSA KONSERTIN LISÄTIETOJA:
Ovet aukeavat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20 (ei lämmittelijää) - liput jäljellä?
Marina kirjoitti:
Hei toivottavasti tämä on sallittua sisältöä. Ostin RIckyn konserttiin liput itselle ja 3 kaverille, mutta 2 kaveria ei lähdekään keikalle, joten myyn 2 ylimääräistä lippua Ricky Martinin keikalle Hartwall Areenaan ma 22.5. Hinta normaali 49 e / kappale eli 98 e yhteensä. Ei paikkalippuja, kyse on Areenan keskellä "jään" päällä olevista parhaista seisomapaikoista, joista näkee ja kuulee erinomaisesti. Tunnelmakin on siellä kohdallaan.
OHESSA KONSERTIN LISÄTIETOJA:
Ovet aukeavat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20 (ei lämmittelijää)Moi, vieläkö sulla on ne seisomapaikat jäljellä?
Meillä on kyllä liput, mutta ei niin hyvät paikat.. Ilmoittele jos on ja miten sut sais kiinni? - Marina
liput jäljellä? kirjoitti:
Moi, vieläkö sulla on ne seisomapaikat jäljellä?
Meillä on kyllä liput, mutta ei niin hyvät paikat.. Ilmoittele jos on ja miten sut sais kiinni?Ystävällisenä tietona kaikille kiinnostuneille: Ricky Martin liput on myyty.
t. Marina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.33513600- 2345512
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113068- 1712252
- 1372139
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131758Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos971432Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461256Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891110