Mahtavaa

Nimetön

siis ihanaa kun HÄN tulaa taas Suomeen!!!
ja takuulla ostan lipun ensimmäisenä eturiviin, NIMITTÄIN ON HÄNESSÄ KATSOMISTA JA musiikkikin on tosi hyvää.....ja se rytmikäs tanssi... wooouuuw... joillekin on suotu kaikki samaan pakkaukseen.... kyllä tässä vanhakin jo lämpenee kevättä odotellessa.....

hänenkaltaisia viihdyttäjiä tarvitaan...

6

2379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iippa

Joo. Minustakin on todella upeaa että Ricky VIHDOINKIN tulee Suomeen konsertoimaan. Yhdeksän vuotta sitten hänet ensi kertaa kohtasin ja olen odottanut siitä asti että mies tulisi tännekin päin maailmaa esittämään laulujaan. Eturiviin mua ei konserttiin saa, ruuhkat ahdistaa mutta kyllä mä sinne tulen vaikka mikä olisi. Kaikki fanit, joukolla Arenalle!

• Sofia

Minäpä sain tänään parhaalta paikalta liput Rickyn konserttiin!!!! Odotan todellakin toukokuuta kun lähden kahden hyvän ystäväni kanssa katsomaan ja kuuntelemaan söpöläistä nimeltä Ricky Martin...Tätä on odotettu!!!

• tiia27

jep jep saatiin vip puolelle liput ja päästään tapaa sitä ihanaa latino babyä MULLE jees jees!!!!!

• Marina

Hei toivottavasti tämä on sallittua sisältöä. Ostin RIckyn konserttiin liput itselle ja 3 kaverille, mutta 2 kaveria ei lähdekään keikalle, joten myyn 2 ylimääräistä lippua Ricky Martinin keikalle Hartwall Areenaan ma 22.5. Hinta normaali 49 e / kappale eli 98 e yhteensä. Ei paikkalippuja, kyse on Areenan keskellä "jään" päällä olevista parhaista seisomapaikoista, joista näkee ja kuulee erinomaisesti. Tunnelmakin on siellä kohdallaan.

OHESSA KONSERTIN LISÄTIETOJA:
        Ovet aukeavat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20 (ei lämmittelijää)

• liput jäljellä?
        Marina kirjoitti:

Hei toivottavasti tämä on sallittua sisältöä. Ostin RIckyn konserttiin liput itselle ja 3 kaverille, mutta 2 kaveria ei lähdekään keikalle, joten myyn 2 ylimääräistä lippua Ricky Martinin keikalle Hartwall Areenaan ma 22.5. Hinta normaali 49 e / kappale eli 98 e yhteensä. Ei paikkalippuja, kyse on Areenan keskellä "jään" päällä olevista parhaista seisomapaikoista, joista näkee ja kuulee erinomaisesti. Tunnelmakin on siellä kohdallaan.

OHESSA KONSERTIN LISÄTIETOJA:
        Ovet aukeavat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20 (ei lämmittelijää)

Moi, vieläkö sulla on ne seisomapaikat jäljellä?
        Meillä on kyllä liput, mutta ei niin hyvät paikat.. Ilmoittele jos on ja miten sut sais kiinni?

• Marina
        liput jäljellä? kirjoitti:

Moi, vieläkö sulla on ne seisomapaikat jäljellä?
        Meillä on kyllä liput, mutta ei niin hyvät paikat.. Ilmoittele jos on ja miten sut sais kiinni?

Ystävällisenä tietona kaikille kiinnostuneille: Ricky Martin liput on myyty.
        t. Marina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe