22.03.2006 Keskiviikko

Minä aloitin valmistautumisen kesäaikaan, menin jo klo 23:00 nukkumaan ja heräsin seitsemältä.Saapa nähdä tulenko pysymään rytmissä?? Ainakin näin ensimmäisenä yönä heräilin aika useasti,voihan tässä käydä että palaan entiseen rytmiin,jonka opettelin kuin jäin eläkeukoksi.No sellaista tänään.

Tämän päivän vietän ilman väkijuomia.Miksi niihin kajoisinkaan kun en hallitse niiden käyttöä, eikä tee mielikään alkkomahoolia.

30

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinietikka

      aijon viettää minäkin ja haastan mukaan kaikki ne, jotka haluavat luopua ennen aikojaan hautaan tai mielisairaalaan vievästä sairaudesta.
      Ja päivä kerrallaan se raittius tulee jokaiselle!

      Minä ainakin kaipaan palstalle uusia tuulia, eli
      rohkeasti mukaan mielipiteitä jakamaan uudet palstalaiset ja mukavaa päivää jokaiselle taas säätyyn katsomatta toivottelee viinietikka, eikä tänään ollenkaan hapan!!

      • Ryyppymies

        meikäläisellä. Viime yönä ei oikein saanut unta. Ei oo pitkään aikaan tällaisia "unettomia öitä" ollutkaan. Ens yönä varmaan sit nukuttaa sitäkin enemmän.


      • uusitie

        aletaanko kehuun vai haukkuun AA:ta minulle on aivan sama ei näillä palstoilla näköjään muuten tapahdu mitään.

        Missäs Pörri1 luuraa?Hän jäi muistaakseni miettimään asioita on tässä jo ollut aikaa miettiä.Ikävä alkaa pian vaivaan.


      • uusitie
        uusitie kirjoitti:

        aletaanko kehuun vai haukkuun AA:ta minulle on aivan sama ei näillä palstoilla näköjään muuten tapahdu mitään.

        Missäs Pörri1 luuraa?Hän jäi muistaakseni miettimään asioita on tässä jo ollut aikaa miettiä.Ikävä alkaa pian vaivaan.

        mites olis aihe:täysraittiit vastaan kohtuu käyttäjät.


      • uusitie
        uusitie kirjoitti:

        mites olis aihe:täysraittiit vastaan kohtuu käyttäjät.

        mulle sopii kaikki.


      • uusitie
        uusitie kirjoitti:

        mulle sopii kaikki.

        huumoriksi tää oli tarkoitettu ja tämän ketjun herättämiseksi.


      • aahoohoo

        ja äsken töistä tullessa kävelin sen läpi ja pysähdyin yhellä haudalla. Mies ja vaimo - molemmat viinaan kuolleita ja entisiä tuttavia. Kumpikaan heistä ei nähnyt omia lapsenlapsiaan.

        Minä haluun nähdä mun lapsenlapset - on jo nimetki valmiina. Tytölle ainaki: Viivi Arja Helena Sinikka. Pitää vaan saada jyrättyy nimiehdotus läpi:) Vaikeutta teettää mut minähän yritän.


      • uusitie kirjoitti:

        aletaanko kehuun vai haukkuun AA:ta minulle on aivan sama ei näillä palstoilla näköjään muuten tapahdu mitään.

        Missäs Pörri1 luuraa?Hän jäi muistaakseni miettimään asioita on tässä jo ollut aikaa miettiä.Ikävä alkaa pian vaivaan.

        Niin..."AA:ta saa asiallisesti kritisoida. Eli jos jollain on
        negatiivisia kokemuksia, saa hän niistä palstalla kertoa." Mutta koetetaan pitää tämä ketju asiallisena ;) Tuo teksti oli suoraan lainattu ylläpidon s-postista.


      • Systeri
        Ryyppymies kirjoitti:

        meikäläisellä. Viime yönä ei oikein saanut unta. Ei oo pitkään aikaan tällaisia "unettomia öitä" ollutkaan. Ens yönä varmaan sit nukuttaa sitäkin enemmän.

        nukkunut minäkään hyvin. Ensi viikolla menen unipatjatutkimukseen. Voi kun saataisiin jokin ratkaiseva pointti selville ja saisin unilääkkeet pois. Jos uskaltaisin, alkaisin valvoa omin päin niin monta yötä, että lopulta nukahdan. Mutta en uskalla...enkä jaksa... Onneksi alkoholi ei ole nyt ollut ongelmana pitkään aikaan. Parempi kuitenkin nukkua lääke- kuin alkoholiunta. Raittiina päivä kerrallaan.


      • Ryyppymies
        Systeri kirjoitti:

        nukkunut minäkään hyvin. Ensi viikolla menen unipatjatutkimukseen. Voi kun saataisiin jokin ratkaiseva pointti selville ja saisin unilääkkeet pois. Jos uskaltaisin, alkaisin valvoa omin päin niin monta yötä, että lopulta nukahdan. Mutta en uskalla...enkä jaksa... Onneksi alkoholi ei ole nyt ollut ongelmana pitkään aikaan. Parempi kuitenkin nukkua lääke- kuin alkoholiunta. Raittiina päivä kerrallaan.

        Meikäläiselle tulee välillä noita unettomia öitä (nukun kuitenkin jonkun tunnin). Varmaan työasiat ym. pyörii välillä liikaa aivon syövereissä. Sama täällä - viinalla ei ole kuitenkaan osuutta asiaan.


      • aahoohoo
        Ryyppymies kirjoitti:

        Meikäläiselle tulee välillä noita unettomia öitä (nukun kuitenkin jonkun tunnin). Varmaan työasiat ym. pyörii välillä liikaa aivon syövereissä. Sama täällä - viinalla ei ole kuitenkaan osuutta asiaan.

        Mulla kun unet piteni niin se oli joltain toiselta pois:)
        Mut ei mullakaan oo alkoholilla osuutta asiaan eikä muuten lääkkeilläkään.


      • uusitie
        raitis kirjoitti:

        Niin..."AA:ta saa asiallisesti kritisoida. Eli jos jollain on
        negatiivisia kokemuksia, saa hän niistä palstalla kertoa." Mutta koetetaan pitää tämä ketju asiallisena ;) Tuo teksti oli suoraan lainattu ylläpidon s-postista.

        En ole nähnytkään mitään ylläpidon s-postia en saa edes omaani toimimaan siitä olen kerran aikaisemminkin maininnut.Eikä tapani ole lainailla mitään tekstejä.

        Olen ollut aika kireänä viime päivinä on tehnyt kaljaa mieli niin pirusti.Joku minua täällä varoitti 3kk:sta tulee olemaan vaikeaa.No ehkä tämä on sitä sitten.

        Työ päivä takana,vapaat edessä.Olen aika väsynyt.Hyviä öitä kaikille yrittäkää saada nukutuksi se on tärkeää meille toipuville.


      • uusitie kirjoitti:

        En ole nähnytkään mitään ylläpidon s-postia en saa edes omaani toimimaan siitä olen kerran aikaisemminkin maininnut.Eikä tapani ole lainailla mitään tekstejä.

        Olen ollut aika kireänä viime päivinä on tehnyt kaljaa mieli niin pirusti.Joku minua täällä varoitti 3kk:sta tulee olemaan vaikeaa.No ehkä tämä on sitä sitten.

        Työ päivä takana,vapaat edessä.Olen aika väsynyt.Hyviä öitä kaikille yrittäkää saada nukutuksi se on tärkeää meille toipuville.

        Lainaus mun s-posti laatikosta jonka olen saanut ylläpidolta, kysyin kerran missä menee raja noissa AA-jutuissa.


    • uusitie

      Taas hieno ilma.Tie edessä kauniin luminen,mutta alla hyvät renkaat ja aurinkolasit silmillä antaa mennä vaan.

    • papio

      Raittiina alkoi tämä päivä ja jatkuu samanlaisena. Huomenta!

    • Raitis Keskiviikko, älä nyt Joonatan mene pilaamaan hyvää unirytmiä.

      • Cettuz!

        raittiina, sivut tökkivät täällä. siis suomi24sen.


      • päikkäritkin tempastu, taidan lähtee hiiteleen, ja sit meinasin tarttua ihan ruumiilliseen työhönkin.Paas tuleen perässä!!!!!


      • Pääsi lipsahtaan vähän myöhäiseksi,mutta selitän miksi,,::: Velimiehellä oli Vermossa Ori startissa, ja tieto päivitty mulle vähän myöhään,nyt sit olen joutunut Onniteleen Häntä ja taustajoukkoja "tolpasta" siksi näin myöhään vielä täällä pällistelen.Hiiskatti ois pitänyt pelata, kerroikin oli miltei 15, ja minäkun onneton pidin vielä miltei varmana. Tällainen veikkaaja minä olen että veikkailen vain täällä pirtissä.

        Sehän mun piti vielä sanoman että kävin senverta pitkän hiihtolenkin että niihin ruumiillisiin töihin en ehtinyt.Niiden vuoro on huomenna jos en innostu taas hiihteleen.Huominen tuo ilonsa ja surunsa tullessaan,toivotaan että enemmän tois niitä iloisia asioita,ja yksi kaikkein suurin minulle olisi raittius.

        Tänään en viitti enää alkaa juoppoteleen.Hyvää yötä kaikkille.


    • paranoidi

      Samaa olen myös "harjoitellut". Kello soi puoli tuntia aikaisemmin, kuin viime viikolla. Tipatta tämä päivä mennyt, eiköhän tuo iltakin mene samalla kaavalla.

    • Tänään on sanaton, olen saanut iloviestin Helsingistä. Minä sain taasen, uuden kalakaverin. Kuudelta oli poika syntynyt, ukkina on hieno elää.

      • Lapsen lapsesta ja uudesta kalakaverista ;)


      • aahoohoo

        Sanaton olen minäki. Uuden ihmisen syntymä on maailman suurin ihme.

        Kaikki hyvät henget häntä suojelkoot ja kohdelkoon elämä häntä pehmein hansikkain ja voittakoon vaarinsa aina kalakisassa.


      • raitis kirjoitti:

        Lapsen lapsesta ja uudesta kalakaverista ;)

        Siitä huolimatta, ei tänään oteta. Ratista päivää sinulle. t.Lema


      • aahoohoo kirjoitti:

        Sanaton olen minäki. Uuden ihmisen syntymä on maailman suurin ihme.

        Kaikki hyvät henget häntä suojelkoot ja kohdelkoon elämä häntä pehmein hansikkain ja voittakoon vaarinsa aina kalakisassa.

        Kiitoksia! Elämä kantaa, kun muistama olla ilman alkoholia. Kiitti sinulle !


      • Mimmuli1

        Käyn silloin tällöin seuraamassa ketjua, sillä tarkoitus olisi kesään mennessä saada alkoholi pois taas kuvioista, sillä minusta on tulossa heinäkuussa ensi kertaa Mummeli. Aikas jännää...


      • Kalakaverit on tärkeitä meille jotka harrastamma kalastusta,mullakin on kasvamassa tytönpoika 2.v,täytyy vissiin jo kesällä opettaa aakkosia.


      • paranoidi

        jälkikasvusta.


    • aahoohoo

      Jos on sellasta mediumia missä on öljyy ja sikkatiivii niin voiko sitä lantrata vielä tärpätillä?

    • mussukka1

      Vaarille onnittelut kalakaverista. Kysykääpä pikkupojilta ja tytöiltäkin kesän mukavinta muistoa. Usein on vastauksena, että kun oltiin kalassa. Siinä jää landiat toiseksi.
      Ja nyt hyvät yöt, tämä kotiintulo kun viivästyi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe