Autoradion koodi kateissa

moby

Jaahas, -98 Mondeosta oli akku irti hetken aikaa, ja nyt sen alkuperäinen radio kyselee jotain koodia, jota ei tietysti löydy mistään. Fordin huolto kertoisi koodin 15 eurolla. Löytyisiköhän mistään halvempaa tapaa selvittää tuo?

Ja kyllä se mun auto on.

9

7692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siipioravan suojeluun

      Laita 10euroo siipioravan suojeluun, niin mä voin kertoo sulle koodin ohituksen, servicemoodin.

      • jos

        eli jos sais tietää sen sun soittimen valmistenumeron. Olis yks softa millä sitä vois laskeskella.


      • moby
        jos kirjoitti:

        eli jos sais tietää sen sun soittimen valmistenumeron. Olis yks softa millä sitä vois laskeskella.

        Tässä tiedot (piti maksaa euro asentajalle, että sai laitteen irrotettua kojelaudasta):

        Serial no: M184898
        Part no: 97AP-18K876-LA

        Hienoa, jos sais noista jotain irti!


      • moby
        jos kirjoitti:

        eli jos sais tietää sen sun soittimen valmistenumeron. Olis yks softa millä sitä vois laskeskella.

        Pienellä googlauksella löytyi tällainen: http://forum.eserviceinfo.com/viewforum.php?f=8

        Tuolla kun kyseli, niin koodi tuli parissa tunnissa.


      • lärky

        Voi kaameeta ko oot viisas


      • otto111
        moby kirjoitti:

        Tässä tiedot (piti maksaa euro asentajalle, että sai laitteen irrotettua kojelaudasta):

        Serial no: M184898
        Part no: 97AP-18K876-LA

        Hienoa, jos sais noista jotain irti!

        Mobylle 7617


    • Fat boy

      auton paperit kertaalleen läpi tiukalla seulalla.
      Sieltä se koodi löytyy kuiteskin.

    • hansikaslokero

      siellä päällä on sellanen pieni tarra jossa on koodi ellei muuten löydy. Tämä tieto ei sitten ole varkaille....

    • täältätietoa

      Mulla oli ihan sama ongelma. Löytyi koodi sieltä auton papereista kun hetken pläräsin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe