antibiooteista hiivatulehdus?

Kuulin jostain että voisi saada pitkän antibioottikuurin seurauksena hiivatulehduksen. Onko totta?
2485
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kannattaa käyttää kuurin aikana apteekista saatavia maitohappobakteeri-valmisteita, ne ehkäisevät hiivatulehduksen syntymistä...

Äänestä

Kyl on totta ja ei aina tartte olla pitkä antibioottikuuri. Itselläni oli 7 - päivän kuuri ja pam kauhee hiiva iski. Eikä lähteny vasta kun tupla lääkityksellä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


onko totta? kirjoitti:

Kuulin jostain että voisi saada pitkän antibioottikuurin seurauksena hiivatulehduksen. Onko totta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu