Mikä kyseisessä iS mallissa on erikoista muihin malleihin verrattuna?? moottori on mallia ohc.
Osat tuntuu olevan ihan tavallisia muihinkin malleihin käyviä, mutta joka osaa kysyttäessä pitää sanoa että on kyse iS mallista.. Oli kyse sitten sytytystulpista tai vetokoukusta.
Sierra 2.0 iS
15
1843
Vastaukset
- eroa
läpipaska romu niinkuin muutkin!
- Fordisti vailla vertaa
Taas noita provoja jotka eivät varmastikaan ole Fordia nähneetkään. Tosiasia on, että Ford on maailman paras automerkki.
No, kyselemästäsi Sierra 2,0iS:stä en osaa muuta sanoa kuin sen, että se oli vuonna 1985 esitellyistä urheilu-mallin Sierroista se halvin vaihtoehto. Autossahan on 2,0-litrainen suihkutusmoottori ja 115 hevosvoimaa.
Sierrahan on hyvä ja tilava auto. Luotettavuus näkyy ja tuntuu.
- Dr13
Moottori on sama kuin muissakin 2 litraisissa ruisku Sierroissa,mutta oli ns.urheilumalleista halvin.Eli iS versiossa on urheilullinen jousitus,sport penkit ym.iS mallia tehtiin vuosina 1985-1993.
Tosiaankin Ford on paras automerkki,meillä on ollut aina FORD,eikä ole jättänyt mihinkään!- Fordisti vailla vertaa
Ford on se aito ja oikea AUTO! Sillä on suuri kokemus ja se jos joku niin osaa tehdä hienoja pelejä jokaiseen tarkoitukseen. Minulla on ollut useita autoja, ja Fordiin olen erityisesti ihastunut, sen kestävään tekniikkaan ja mukaviin muotoihin ja mukavuuteen. Tällä hetkellä ajelen Ford Granadalla joka on terätetty 2,8-litraisella v6-koneella ja tehoa jos jotain niin löytyy. Sitten on myös pikkuinen ja näpsäkkä 1,1l Fiesta. Hyviä autoja molemmat, joskin Granadassa enemmän luksusta
- Dr13
Fordisti vailla vertaa kirjoitti:
Ford on se aito ja oikea AUTO! Sillä on suuri kokemus ja se jos joku niin osaa tehdä hienoja pelejä jokaiseen tarkoitukseen. Minulla on ollut useita autoja, ja Fordiin olen erityisesti ihastunut, sen kestävään tekniikkaan ja mukaviin muotoihin ja mukavuuteen. Tällä hetkellä ajelen Ford Granadalla joka on terätetty 2,8-litraisella v6-koneella ja tehoa jos jotain niin löytyy. Sitten on myös pikkuinen ja näpsäkkä 1,1l Fiesta. Hyviä autoja molemmat, joskin Granadassa enemmän luksusta
Sullahan hieno vehe on sitten!Granada on käyny jo harvinaiseksi ainakin täällä pohjoisessa.Meillä Sierra 2.0iS vm92.Mittarissa 306 tuhatta ja pelaa kuin uusi!Kyllä haukkujia riittää aina,mutta kun ei ole hajuakaan mitä haukkuu!
- Fordisti vailla vertaa
Dr13 kirjoitti:
Sullahan hieno vehe on sitten!Granada on käyny jo harvinaiseksi ainakin täällä pohjoisessa.Meillä Sierra 2.0iS vm92.Mittarissa 306 tuhatta ja pelaa kuin uusi!Kyllä haukkujia riittää aina,mutta kun ei ole hajuakaan mitä haukkuu!
Joo hieno se on. Saksalainen vuosimallia 1983. Ja ei ole ruostetta yhtään, koska minä oikeana fordistina osaan pitää siitä hyvää huolta: jos vikaa ilmenee niin heti vaan alta pois ja sillä selvä, tosin vikaahan siinä ei ole tullut vastaan kuin parin kerran. Pellit on paksut ja tukevat, moottori on 2,8-litrainen ja tehoa kuulemma 135 hevosvoimaa. Onhan tuohonkin Granadaan tullut jo 350 tkm mittariin, mutta pelaa hienosti kun huoltaa säännöllisesti
- Dr13
Fordisti vailla vertaa kirjoitti:
Joo hieno se on. Saksalainen vuosimallia 1983. Ja ei ole ruostetta yhtään, koska minä oikeana fordistina osaan pitää siitä hyvää huolta: jos vikaa ilmenee niin heti vaan alta pois ja sillä selvä, tosin vikaahan siinä ei ole tullut vastaan kuin parin kerran. Pellit on paksut ja tukevat, moottori on 2,8-litrainen ja tehoa kuulemma 135 hevosvoimaa. Onhan tuohonkin Granadaan tullut jo 350 tkm mittariin, mutta pelaa hienosti kun huoltaa säännöllisesti
Onko se sinun Granada ihan Ghia malli?Eikös se viimeinen Granada ollut vuosimallia 85 -ja siitä jatkoi Scorpio?Kyllähän Ford pelaa kun siitä huolen pitää.Muistikuvani on että 2,8:ssa olisi 150 hevosvoimaa.Kyllä 2 litranenkin mukavasti kiihtyy,80 km kohdalla kun heittää neloselta vitoselle ja painaa kaasua niin menee heittämällä ohi autosta kun autosta.Kulutus satasella maantieajossa pääsee reilusti alle 7 litran.Pinta ruostetta löytyy taka lokarista,mutta saisi hiomalla pois helposti.
- keskeytys
Dr13 kirjoitti:
Onko se sinun Granada ihan Ghia malli?Eikös se viimeinen Granada ollut vuosimallia 85 -ja siitä jatkoi Scorpio?Kyllähän Ford pelaa kun siitä huolen pitää.Muistikuvani on että 2,8:ssa olisi 150 hevosvoimaa.Kyllä 2 litranenkin mukavasti kiihtyy,80 km kohdalla kun heittää neloselta vitoselle ja painaa kaasua niin menee heittämällä ohi autosta kun autosta.Kulutus satasella maantieajossa pääsee reilusti alle 7 litran.Pinta ruostetta löytyy taka lokarista,mutta saisi hiomalla pois helposti.
mutta kaasutinversio 2.8 135hv/225nm ja 2.8 k-jetronic 150hv/220nm ja Caprissa 160hv/220nm
Ja toi kulutuslukema alle 7L/100km ei kyllä ole totta,oli sitte kyseessä 2litranen ohc tai 2.8
Ihan vaan 8 fordin kokemuksella.Että näin... - Dr13
keskeytys kirjoitti:
mutta kaasutinversio 2.8 135hv/225nm ja 2.8 k-jetronic 150hv/220nm ja Caprissa 160hv/220nm
Ja toi kulutuslukema alle 7L/100km ei kyllä ole totta,oli sitte kyseessä 2litranen ohc tai 2.8
Ihan vaan 8 fordin kokemuksella.Että näin...Tarkoitin Ford Sierraa 2.0 EFI DOHC vm92 en Granadaa.Sierralaa pääsee alle 7 litran.Kävin kattomassa Granadan tehoja oikeassa olet 2.8 kaasari on 135 heppanen.
- kyllä
Dr13 kirjoitti:
Tarkoitin Ford Sierraa 2.0 EFI DOHC vm92 en Granadaa.Sierralaa pääsee alle 7 litran.Kävin kattomassa Granadan tehoja oikeassa olet 2.8 kaasari on 135 heppanen.
dohc koneisella nätillä ajolla voi päästäkin sinne lukemiin.Mulla capri 2.8 vei n 11 matkassa ja n.18 kaupunkiajossa.Mut olikin vähän virkattu kone.
- Dr13
kyllä kirjoitti:
dohc koneisella nätillä ajolla voi päästäkin sinne lukemiin.Mulla capri 2.8 vei n 11 matkassa ja n.18 kaupunkiajossa.Mut olikin vähän virkattu kone.
Sierra käy tasasesti ei vingu eikä natise mikään paikka.Kansi rempattu 270 tuhannen kohalla kun ei kunnolla käynyt,sen jälkeen ei ole tehty mitään suurempia.Paljonko sulla oli tehoja siinä Caprissa?Ihan nätti auto se Caprikin on,mutta minun mielestäni hienoin voortti on Scorpio 1992-1994,ennen sitä mulkosilmää.Kaikki joilla on Ford tietävät autojen päälle paljon!
- opettaa
Dr13 kirjoitti:
Sierra käy tasasesti ei vingu eikä natise mikään paikka.Kansi rempattu 270 tuhannen kohalla kun ei kunnolla käynyt,sen jälkeen ei ole tehty mitään suurempia.Paljonko sulla oli tehoja siinä Caprissa?Ihan nätti auto se Caprikin on,mutta minun mielestäni hienoin voortti on Scorpio 1992-1994,ennen sitä mulkosilmää.Kaikki joilla on Ford tietävät autojen päälle paljon!
caprista dynotettiin 172hv/240nm.Eihän se nykymittapuun mukaan ole paljoakaan,mutta kohtalaisesti kumminnii.Suht kevyt auto liikkui ihan mukavasti noilla hevosilla.Oli tosi mukava peli ajella väännön puolesta.Ainut miinus oli tietty tuo kulutus.
Scorpio oli aikanaan kumma kyllä aika aliarvostettu malli aikanaan,hyvistä ominaisuuksistaan huolimatta. - Fordisti vailla vertaa
opettaa kirjoitti:
caprista dynotettiin 172hv/240nm.Eihän se nykymittapuun mukaan ole paljoakaan,mutta kohtalaisesti kumminnii.Suht kevyt auto liikkui ihan mukavasti noilla hevosilla.Oli tosi mukava peli ajella väännön puolesta.Ainut miinus oli tietty tuo kulutus.
Scorpio oli aikanaan kumma kyllä aika aliarvostettu malli aikanaan,hyvistä ominaisuuksistaan huolimatta.Tehoa siinä on ihan tarpeeksi, Ghia-malli se on. Varusteita on todella paljon ja on oikein hyvä ajaa. Kulutuksesta en osaa sanoa muuta kuin sen, että valmistajan ilmoittama kulutus on sitä 9-15 litraa sadalla, muttei haittaa yhtään, sillä laadusta voin maksaa vähän ylimääräistäkin.
- Dr13
Fordisti vailla vertaa kirjoitti:
Tehoa siinä on ihan tarpeeksi, Ghia-malli se on. Varusteita on todella paljon ja on oikein hyvä ajaa. Kulutuksesta en osaa sanoa muuta kuin sen, että valmistajan ilmoittama kulutus on sitä 9-15 litraa sadalla, muttei haittaa yhtään, sillä laadusta voin maksaa vähän ylimääräistäkin.
On varmaan siinä tehoa,en ole haukkunukkaan laiskaksi ja vääntö on varmasti parasta luokkaa.Granada on hyvä auto ja lämmin talvella,mutta en hauku Capriakaan se niinkuin kaikki muutkin Fordit ovat luotettavia ja hyviä autoja.Laadusta tosiaan voi maksaa ylimääräistä.PS. onko sulla Granadassa takana sähkölaseja?
- Fordisti vailla vertaa
Dr13 kirjoitti:
On varmaan siinä tehoa,en ole haukkunukkaan laiskaksi ja vääntö on varmasti parasta luokkaa.Granada on hyvä auto ja lämmin talvella,mutta en hauku Capriakaan se niinkuin kaikki muutkin Fordit ovat luotettavia ja hyviä autoja.Laadusta tosiaan voi maksaa ylimääräistä.PS. onko sulla Granadassa takana sähkölaseja?
Edessä on muttei takana, en ole varma saattaa joskus ollut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835