Lähipiirissäni on henkilö joka kertoi minulle näkevänsä "varjoihmisiä". Eli hän on nähnyt niitä muutaman kerran ja ollut aina silloin yksin. Hän kuvaili että ne ovat hyvin isoja, vastaavat katseeseen, tuntuvat tutuilta ja esim. istuvat paikoissa joissa ei ole tuolia tai muuta vastaavaa. Onko kellään kokemuksia? Tämä henkilö on varmasti täysipäinen ja suvussamme on ollut "näkemistä" mm. ennenäkyjä. Näyt ajoittuvat usein esim perhejuhliin. Hän näki niitä viimeksi ylioppilas juhlissaan. Voisiko olla että ne ovat esim. edesmenneitä sukulaisia jotka tulevat katsomaan merkkipäivänä? Uskon häntä mutta entä minä itse? Tulevatko ne myös minun luokseni vaikka en näe niitä? Kertokaa jos on vastaavia kokemuksia itsellä tai jollain tutulla.
"Varjoihmiset"
70
13054
Vastaukset
- Noita-Nainen
Jep. On ollut puhetta taalla ja tassa on hyva linkki:
http://home.earthlink.net/~ufo2u/id25.html- Noita-Nainen
Ja itse olen siis nahnyt tuon Hat Man -version varjokummituksesta.
- joohhh
Noita-Nainen kirjoitti:
Ja itse olen siis nahnyt tuon Hat Man -version varjokummituksesta.
eipä semmosta asiaa taia ollakaan mitä Noita-Nainen ei ois nähny.
- Anonyymi
joohhh kirjoitti:
eipä semmosta asiaa taia ollakaan mitä Noita-Nainen ei ois nähny.
Noihin vanhoihin linkkeihin pääsee osaksi käsiksi web cächellä
http://web.archive.org/web/20040624155959/http://home.earthlink.net/~ufo2u/id5.html
- ......
Minulla oli ystävä, joka pelasi esim. spiritismiä ja oli muutenkin paljon tekemisissä rajatietoon liittyvien juttujen kanssa, ja oli niistä kiinnostunut.
Hän näkee kuulemma kahdenlaisia varjoja, "valkoisia varjoja" ja "mustia varjoja". Valkoiset varjot häviävät heti ,mutta ne erottaa. En tahdo kertoa mitä hän valkoisina varjoina näki, mutta sanottakoon, että ihmis - ja eläinhahmo. Olen tavannut erään toisenkin kuka näitä varjoja näkee, valkoisia siis, ja hän tuntuu näkevän eläinhahmon.
Nämä mustat taas ovat kuulemma "uteliaampia". Ne näyttäytyvät oletettavasti avoimesti, ja yleensä ovat liikkeessä. Olen lukenut niistä muutamia artikkeleita, ja niissä sanotaan, että yleisimmät esiintymispaikat ovat kodeissa. Itse en edelleenkään edellämainittuja varjoja näe, mutta olen nähnyt niistä kuvia. Ja ne ovat olleet kummituksiin erikoistuneilla sivuilla, ja niillä sivuilla väitetään kuvia aidoiksi.
http://www.ghoststudy.com , tuolla on joitain kuvia, niitä voi joutoa hieman penkia, gallerioissa siis sijaitsee. Noissa erikoisimmissa otoksissa, tj oli yksi sellainen kuva, ja sivustolla on myös pieni artikkeli noista varjoista. Jos löydät enemmän kuvia sivustolta, niin voisit kysyä tältä henkilöltä, että ovatko ne jotakuinkin tuon näköisiä. :) - samasta aiheesta
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=361523
Outoa vai mitä? - Kausi 2 - Jakso 5
Katseluaika taitaa olla rajattu, eli myöhemmin ei näe. Ellei ole muualla netissä.- vielä.
http://liparanormalinvestigators.com/lipi_shadows.shtml
Shadowpeople
Google kääntäjällä saa hyvin käännettyä.
- aikuinen ihminen
Minä näen ihan tavallisin ihmisen oloisia varjoihmisiä. Ja nyt vaan herää kysymys: Eikö niitä kaikki näekään ? Näen näitä varjoihmisiä myös toisten seurassa, ovat olleet "elämässäni" koko ikäni. Jos niitä ei kaikki näe, niin miksi minä näen ? Miksi näen myös henkiolentoja, kun en halua ? Miten niistä pääsee eroon ?
- yritä..
saisitko niitä valokuvattua.
- älyllisiä olentoja
Varjoihmiset saattavat olla älykkäitä olentoja, joilla on samanlainen halu tutkia asioita kuin meillä ihmisilläkin. Nämä olennot tulevat ja menevät, mutta eivät luultavasti ole vaaraksi kenellekään. Niitä ajaa uteliaisuus ja halu ymmärtää meitä ihmisiä, jotka olemme taas varjoihmisille outoja olentoja.
- saattaa...
olla niinkin että meissä kaikissa asuu tuollanen "varjoihminen" näitten luiden ja lihojen sisällä.Vapautuu ns kuolemassa
- Hepulis
Samaa minäkin arvelen. Uskon, että kyse on maan pinnassa liikkuvista sieluista, joita jotkut (etupäässä lapset ja nuoret) näkevät useammin kuin muut. Varjo voi olla joko tumma (kummitus) tai vaalea (rajan takaa vieraileva sielu).
- älyllinen olento
Hepulis kirjoitti:
Samaa minäkin arvelen. Uskon, että kyse on maan pinnassa liikkuvista sieluista, joita jotkut (etupäässä lapset ja nuoret) näkevät useammin kuin muut. Varjo voi olla joko tumma (kummitus) tai vaalea (rajan takaa vieraileva sielu).
Käytännössä kyse ei ole sieluista vaan omasta, itsenäisestä eliömuodostaan jolla on ilmeisesti ( erään tutkijan mukaan) jopa massa ja olennon voi mahdollisesti paljastaa myös liiketunnistimilla. Varjoihminen on humanoidi siinä missä ihminenkin, mutta nämä varjoihmiset eivät ilmeisesti ole täysin oman ulottuvuutemme sisällä, jolloin ne näyttäytyvät varjoina.
Varjoihminen on mitä ilmeisemmin täysin älyllinen olento ja tietoinen tekemisistään sekä ympäristöstään. Liikkuminen, sekä ihmisiin kohdistuva selvästi tarkkaileva toiminta todistaa varjoihmisen älyllisyydestä. - Hepulis
älyllinen olento kirjoitti:
Käytännössä kyse ei ole sieluista vaan omasta, itsenäisestä eliömuodostaan jolla on ilmeisesti ( erään tutkijan mukaan) jopa massa ja olennon voi mahdollisesti paljastaa myös liiketunnistimilla. Varjoihminen on humanoidi siinä missä ihminenkin, mutta nämä varjoihmiset eivät ilmeisesti ole täysin oman ulottuvuutemme sisällä, jolloin ne näyttäytyvät varjoina.
Varjoihminen on mitä ilmeisemmin täysin älyllinen olento ja tietoinen tekemisistään sekä ympäristöstään. Liikkuminen, sekä ihmisiin kohdistuva selvästi tarkkaileva toiminta todistaa varjoihmisen älyllisyydestä.No, miksikäs ihmissielu ei täyttäisi näitä tuntomerkkejä? :)
- Siis kenen mukaan?
älyllinen olento kirjoitti:
Varjoihminen on mitä ilmeisemmin täysin älyllinen olento ja tietoinen tekemisistään sekä ympäristöstään. Liikkuminen, sekä ihmisiin kohdistuva selvästi tarkkaileva toiminta todistaa varjoihmisen älyllisyydestä.Käytännössä kyse ei ole sieluista vaan omasta, itsenäisestä eliömuodostaan jolla on ilmeisesti ( erään tutkijan mukaan) jopa massa ja olennon voi mahdollisesti paljastaa myös liiketunnistimilla.
Kuka mahtaa olla tämä "eräs tutkija"? Lukisin enemmän kuin mielelläni alkuperäisen tutkimuksen :D
- hyviä..
Hyviä kommentteja tullut. Toivottavasti keskustelu jatkuu.
- efwfw
Olen nähnyt kerran jonkun hengen varjona, käveli huoneen poikki ihan niin kuin tavallinen ihminen ja aika joustavin askelin. mutten tiedä miksi näin sen juuri varjona, olen nähnyt henkiä muinakin kertoina ollessani irtaantunut ruumiista ja silloin ne näyttivät ihan tavallisilta ihmisiltä. Siis en tiedä, miksi joskus näkyy varjona ja joskus ei.
Tuo "varjoihminen" sepustus elämänmuotona on muuten täyttä bulshittiä.- joku
Olet nähnyt henkiä muinakin kertoina kun olet irtaantunut ruumiista?? siis mitäh?
- Hepulis
"Tuo "varjoihminen" sepustus elämänmuotona on muuten täyttä bulshittiä."
Niin minustakin. Ei ole olemassa muita henkiä kuin vainaja-, tietäjä- ja riivaajahenget (eli demonit). Näin sanoo jo Raamattukin. - Hepulis
joku kirjoitti:
Olet nähnyt henkiä muinakin kertoina kun olet irtaantunut ruumiista?? siis mitäh?
Ruumiista irtautuminen (OBE= out of body experience) on ihan tosiasia. Se voi tapahtua joko tahtomatta tai tahdonalaisesti. Tahtomatta ruumiista irtautuminen voi tapahtua esim. johonkin hengenvaaralliseen tilanteeseen jouduttaessa. Esim. joku auto-onnettomuuteen joutunut henkilö voi jälkikäteen muistaa nousseensa törmäystilanteessa pois kehostaan. Lisäksi jotkut vaikeasti traumatisoituneet ihmiset saattavat joutua kehonsa ulkopuolelle vähemmästäkin säikähdyksestä. Kyse on siis eräänlaisesta pakoreaktiosta.
Ja kun mainitsin alussa, että ruumiista voi irtautua myös tahdonalaisesti, niin silloin puhutaan ns. astraalimatkailusta. Se on mahdollista, mutta sitä ei ole kovinkaan helppoa oppia, ja astraalimatkailun vaarana on se, että siinä voi saada itseensä demonisen riivauksen. Olipa riivaus osittainen tai (pahimmassa tapauksessa) jopa täysi possessio, kyse on aina hyvin vaarallisesta (etten sanoisi hengenvaarallisesta) tilanteesta. En siis kehota kokeilemaan. Kyllä tässä elämässä on extreemiä muutenkin ihan tarpeeksi. :) - Hepulis
Hepulis kirjoitti:
"Tuo "varjoihminen" sepustus elämänmuotona on muuten täyttä bulshittiä."
Niin minustakin. Ei ole olemassa muita henkiä kuin vainaja-, tietäjä- ja riivaajahenget (eli demonit). Näin sanoo jo Raamattukin.No, lisätään vielä Pyhä Henki ja enkelit, niin saadaan vastauksesta täydellisempi. Ja edellisessä viestissä mainitsemiini pimeyden henkivaltoihinkin voisi vielä lisätä itse sielunvihollisen eli s**tanan.
- kysyn-
Hepulis kirjoitti:
Ruumiista irtautuminen (OBE= out of body experience) on ihan tosiasia. Se voi tapahtua joko tahtomatta tai tahdonalaisesti. Tahtomatta ruumiista irtautuminen voi tapahtua esim. johonkin hengenvaaralliseen tilanteeseen jouduttaessa. Esim. joku auto-onnettomuuteen joutunut henkilö voi jälkikäteen muistaa nousseensa törmäystilanteessa pois kehostaan. Lisäksi jotkut vaikeasti traumatisoituneet ihmiset saattavat joutua kehonsa ulkopuolelle vähemmästäkin säikähdyksestä. Kyse on siis eräänlaisesta pakoreaktiosta.
Ja kun mainitsin alussa, että ruumiista voi irtautua myös tahdonalaisesti, niin silloin puhutaan ns. astraalimatkailusta. Se on mahdollista, mutta sitä ei ole kovinkaan helppoa oppia, ja astraalimatkailun vaarana on se, että siinä voi saada itseensä demonisen riivauksen. Olipa riivaus osittainen tai (pahimmassa tapauksessa) jopa täysi possessio, kyse on aina hyvin vaarallisesta (etten sanoisi hengenvaarallisesta) tilanteesta. En siis kehota kokeilemaan. Kyllä tässä elämässä on extreemiä muutenkin ihan tarpeeksi. :)Niin millä perusteella väität että voi saada riivauksen astraalimatkailusta? Onko se kaukaa haettua. Joka yö ihmiset nukkuessaan tekevät astraalimatkoja varmaankin. Sitä en tiedä miten joku uskaltaa muuten sitä tehdä, ehkä voi säikähtää. Mutta että tuo mainitsemasi...
- Hepulis
kysyn- kirjoitti:
Niin millä perusteella väität että voi saada riivauksen astraalimatkailusta? Onko se kaukaa haettua. Joka yö ihmiset nukkuessaan tekevät astraalimatkoja varmaankin. Sitä en tiedä miten joku uskaltaa muuten sitä tehdä, ehkä voi säikähtää. Mutta että tuo mainitsemasi...
Joo, kyllähän sellaistakin väitetään, että ihmiset tekisivät nukkuessaan astraalimatkoja tai leijuisivat puolisen metriä kehonsa yläpuolella, mutta suhtaudun näihin väitteisiin varauksella.
Astraalimatkailuun liittyy sama riivauksen riski kuin meditaatioon ja väsymykseen/uupumukseen. Kun ihminen vaipuu (tietoisesti tai tiedostamattaan) normaalia valvetilaa alempiin tajunnantiloihin, hän on tavallista heikompi ja herkempi kaikenlaisille vaikutteille. Silloin riivaajatkin saavat helpommin otteen, ja seurauksena voi pahimmillaan olla vaikkapa psykoosi tai itsemurha. Jokainen tietää omasta kokemuksesta, kuinka rankoilta normaalit arkielämän vastoinkäymiset saattavat tuntua väsyneenä, ja että hyvin nukutun yön jälkeen on ihan erilainen olo.
Astraalimatkailu on mielestäni ihan turhaa touhua, koska siinä altistutaan alempien valvetilojen riskeille saamatta kokemuksesta juuri mitään hyötyä. Meditaatio voi sen sijaan olla hyvinkin hyödyllistä, jos osaa meditoida oikein. Jos ei osaa, seurauksena voi nopeastikin olla hermoromahdus. Niitä kuulemma sattuu jopa luostareissa meditoiville nuorille munkeille, jotka eivät vielä hallitse meditaatiotekniikkaa kunnolla. - kysyn nimim.
Hepulis kirjoitti:
Joo, kyllähän sellaistakin väitetään, että ihmiset tekisivät nukkuessaan astraalimatkoja tai leijuisivat puolisen metriä kehonsa yläpuolella, mutta suhtaudun näihin väitteisiin varauksella.
Astraalimatkailuun liittyy sama riivauksen riski kuin meditaatioon ja väsymykseen/uupumukseen. Kun ihminen vaipuu (tietoisesti tai tiedostamattaan) normaalia valvetilaa alempiin tajunnantiloihin, hän on tavallista heikompi ja herkempi kaikenlaisille vaikutteille. Silloin riivaajatkin saavat helpommin otteen, ja seurauksena voi pahimmillaan olla vaikkapa psykoosi tai itsemurha. Jokainen tietää omasta kokemuksesta, kuinka rankoilta normaalit arkielämän vastoinkäymiset saattavat tuntua väsyneenä, ja että hyvin nukutun yön jälkeen on ihan erilainen olo.
Astraalimatkailu on mielestäni ihan turhaa touhua, koska siinä altistutaan alempien valvetilojen riskeille saamatta kokemuksesta juuri mitään hyötyä. Meditaatio voi sen sijaan olla hyvinkin hyödyllistä, jos osaa meditoida oikein. Jos ei osaa, seurauksena voi nopeastikin olla hermoromahdus. Niitä kuulemma sattuu jopa luostareissa meditoiville nuorille munkeille, jotka eivät vielä hallitse meditaatiotekniikkaa kunnolla.Vastailen myöhemmin jos ehdin paremmin. Asia ei ole yksiselitteinen. Toki on hyvä etteivät kaikki lähde kokeilemaan mitään, ainakaan hereiltä käsin millään tekniikalla. Ihmiset joilla ei ole ikää, tietoa, tai on vielä ongelmia eri asioissa, heidän ei pitäisi liikaa pohtia näitä, tai tehdä mitään ihan outoja kokeiluja.
Mutta palaan myöhemmin kaiketi asiaan. - reinorex
Hepulis kirjoitti:
Ja kun mainitsin alussa, että ruumiista voi irtautua myös tahdonalaisesti, niin silloin puhutaan ns. astraalimatkailusta. Se on mahdollista, mutta sitä ei ole kovinkaan helppoa oppia, ja astraalimatkailun vaarana on se, että siinä voi saada itseensä demonisen riivauksen. Olipa riivaus osittainen tai (pahimmassa tapauksessa) jopa täysi possessio, kyse on aina hyvin vaarallisesta (etten sanoisi hengenvaarallisesta) tilanteesta. En siis kehota kokeilemaan. Kyllä tässä elämässä on extreemiä muutenkin ihan tarpeeksi. :)Tuo on kyllä puhdasta bullshittiä. Mielikuvitusmatkoja.
- jos..
reinorex kirjoitti:
Tuo on kyllä puhdasta bullshittiä. Mielikuvitusmatkoja.
Jos et tai ette usko mihinkään, mitä teet tällä palstalla. Miksi et ole skeptikkojen seurassa Skeptikko -palstalla? Mielikuvitusmatka sana kertoo siitä, että voisit pelätä astraalia, koska se pitää niin nopeasti mitätöidä edes mahdollisuutena.
- Dat is creepy
Tää viesti tulee vähän myöhään mutta sanonpa silti näen itsekin oikeastaan päivittäin varjo ihmisiä pelottaa ajatella että ne ovat joka päivä läsnä ikäänkuin tarkkailemassa minua. Jos kävelen vaikka raollaan olevan oven ohi näen usein siellä hahmon ja jos jaksan menen tarkistamaan asian. Alan tulla hulluksi tarkistelen koko ajan alueita kodistani jossa luulen niiden piileskelevän. Toivon että ymmärrätte että väkisin menee pää sekasin jos näkee lähes koko ajan jonku tarkkailemassa.
- sen yhden..
tutkijan (gyble-ross) en osaa kirjoittaa sen nimeä niin ihmisen henkinen olento on energiaa jota vielä emme tunne emmekä osaa selittää.Kuitenkin se jota mun piti sanoa että tuossa tutkimuksessa todettiin että siinä energiassa kielteisyys on mahdotonta.Tuolle dat siis sanoisin että jne eivät missään tapauksessa tuomitse.Ei kannata pelätä niitä.Sulla voi myös olla jonkinlainen hallusinaatio eli kuvitelma jolloin vain oletat niitä olevan.Tärkeintä on luottaa niihin.Opettele luottamus niin sun ei tarvitse pelätä
- Hehehe :D
Mä en oikeestaan niitä pelkääkkään vaan pikemminkin ahdistaa. Onhan tälle tieteellinen selityskin jos en viittaa nyt hallusinaatioon vaan ''Varjo ihmiset on harha näkyjä jotka ovat joillekkin uskomus olentoja''...''Jotkut näkevät toisinaan näkökenttänsä laidoilla, sivusilmällä, ihmisen kaltaisia yleensä tummia tai mustia hahmoja, jotka kuitenkin katoavat, kun niihin kohdistaa katseensa'' Toi taitaa olla enemmän mun ongelma mutta en hallusinaatiotakaan kiellä. Ja jos näen helposti harhoja näkökentän laidoilla onko näössä vikaa?
- gyble-ross
Jos henkimaailma on olemassa, on sanomattakin selvää ettei ne kaikki oli kivoja mussupussukoita. Varjo-olennot/-ihmiset mitä lie ovatkaan, aiheuttavat vieläpä kuvottavaa pahaa oloa ja pelkoa. Tuskin mitään jumalan enkeleitä siis. Ts. puhut skeidaa ja nimim. Hehehe :D on pulassa. (Jos eksyt näkemään tämän viestin niin kerro miten kävi, niin ehkä näen sen viiden vuoden päästä).
Itsekin muuten jokusen kerran nähnyt tuollaisen vilaukselta, mutta noi on tosiaan niin vilauksia, että panen ne siihen näkökentän laidan häiriöön. Jos taas näkisin noita lurkkimassa ovenraoista, kuumottaisi enemmän.
Jos vastaan vanhaan viestiin, mutta ketju elää. - Anonyymi
gyble-ross kirjoitti:
Jos henkimaailma on olemassa, on sanomattakin selvää ettei ne kaikki oli kivoja mussupussukoita. Varjo-olennot/-ihmiset mitä lie ovatkaan, aiheuttavat vieläpä kuvottavaa pahaa oloa ja pelkoa. Tuskin mitään jumalan enkeleitä siis. Ts. puhut skeidaa ja nimim. Hehehe :D on pulassa. (Jos eksyt näkemään tämän viestin niin kerro miten kävi, niin ehkä näen sen viiden vuoden päästä).
Itsekin muuten jokusen kerran nähnyt tuollaisen vilaukselta, mutta noi on tosiaan niin vilauksia, että panen ne siihen näkökentän laidan häiriöön. Jos taas näkisin noita lurkkimassa ovenraoista, kuumottaisi enemmän.
Jos vastaan vanhaan viestiin, mutta ketju elää.Mitä noita kuvauksia on lukenut niin nämä varjoihmiset erottaa silmän reunan häiriöistä siinä että ne ovat selvästi mustempia kuin varjot eli täyttä mustaa
- Liljaaaa
Hei kaikki, olen muutaman kerran näihin törmännyt yläaste iässä ja sen jälkeen lapsuudenkodissani. Yläasteella kun olin minua piinasi eräs tumma hahmo muutaman kk ajan, ei joka päivä. Hahmo tuijotti sänkyni viereltä ja tuijotti. Olin kauhusta kankeana, jouduin tuijottamaan pitkään, että lähti. Kun nukahdin, näin samaa unta jossa olin hautausmaalla kävelyllä ja väkisin jouduin kumartumaan erään haudan eteen jossa koko nimeni oli ja päivämäärät. Hahmo lähti sen jälkeen kun ymmärsin unen, vastustin unessa haudalle menoa rikkomalla jalkani ja vetämällä itseni sivuun.
Kului vuosia kun vaihdoin huonetta. Pitkä ja iso hahmo ikäänkuin herätti minut unesta, en ole varma olinko edes kerennyt nukahtamaan mut tuli tunne et joku pahantahtoinen tuijottaa. Olin kauhusta kankea enkä ole varma oliko sillä silmät mut tuntui kun olisi ollut. Sitä oli pakko tuijottaa ja jos käänsin pääntä, tuntui kuin olis tullu lähemmäs.Rukoilin ja se otus lähti. Ajattelin ettei siitä olisi ollut hyötyä. Kolmas samanlainen kauhukokemus tuli kun ystäväni oli yökylässä. Hän näki kun tämä tumma tuli peilistä ulos, joka oli huoneessa jossa hän nukkui. Hahmo käveli peilistä huoneeseeni ja jälleen säpsähdin kauhuun. Sain ajatuksissani käskettyä sen lähtemään. Kaveri näki samaan aikaan sen lähtevän huoneestani ja palasi peiliin. Lapsuudenkodissani kuului välillä juoksua ja kuiskuttelua, televisio meni itsestään päälle klo 12-03 yöllä.. mietin olenko nähnyt tämän hahmon kasvot peilissä. Kyseinen peili on aina itseäni pelottanut ja joskus saman kaverini kanssa näimme peilissä ruman vinosuisen, hullunkatseisen luurankomaisen vartalon, vanhan miehen. Sen katse olisi voinut tappaa siltä se tuntui. Näimme hahmon samana iltana uudestaan peilissä. Vanhin veljeni sanoi,myös nähneen tämän vanhan miehen tulevan peilistä ulos ja tekevän tietyn reitin keittiööm ja takas peiliin.
Viimeisenä törmäsin veljeni kämpässä mustaan hahmoon joka meditaationi aikana ilmestyi yksiön ovelle. Se oli tovin siinä, enemmän ihmisenmuotoinen. Tuli tunne, että tumma hahmo tuli kylään ja tutkailemaan minua, ehkä oli jonkun oppipoika? Heräsi ajatus. Muutettuani, en ole hahmoihin enää törmännyt. Anteeksi viestin pituudesta, aihe on vuosikaudet kiinnostanut itseäni, niin halusin tuoda kokemukseni tänne.- swerdtfyguhj
Vai että kaveri näki, että peilistä tuli varjoihminen? Hehe.
Katso ohessa oleva linkki. Dokkari, joka kertoo ihmisistä, joilla on hyvin vastaavia kokemuksia. En ole itse nähnyt moista, mutta pidin silti todella kiinnostavana. Käy chekkaamassa. Siellä on jonkinaisia vastauksiakin.
http://www.imdb.com/title/tt3317522/- Dddssaauuurt
Hmmm
- gsdfgsdg
Miksi hän on ollut yksin ylioppilasjuhlissaan?
- seurattu
Kun on auringonpaiste, mua seuraa aina varjoihminen.
Se kulkee aina vastakkaisel pualel kun mis aurinko on.- professori_Perse
Minulla on samankaltainen kokemus. Varjoihmiseni kuitenkin aina katoaa mystisesti,
jos auringon peittää suuri esine: pilvi rakennus tai vaikkapa iso puu. - kalastaja_Korkkinen
Mun varjoihmisel on sellane ominaisuus jotta sitä ei näy sateella !
- sateentekijä
kalastaja_Korkkinen kirjoitti:
Mun varjoihmisel on sellane ominaisuus jotta sitä ei näy sateella !
Käyttääkö se sateenvarjoa ?
- Varjoisa
Minä olen varjoihminen. Huomaamaton, mieleenjäämätön ja yhdentekevä. Sellainen kuin varjo, tai ilma jota hengität. Paitsi, ettei minun puuttumistani huomaa.
Toisaalta, täällä varjojen laaksossa, missä suuri osa ihmisistä on sisältä tyhjiä kuoria, sillä ei ole niin väliä. Mieluummin olen varjo, kuin henkisesti kuolleiden huomion kohteena. - Anonyymi
Minä olen nähnyt varjoihmisen. Yhden kerran. En omaa mielenterveysongelmia, sen kummempaa uskoa paranormaaleihin ilmiöihin. Ilmiö ei ollut mikään aivojen tuottama "kasvojenhaku"-vääristymä, eikä mikään aavistuksenomainen, äkkiä katoava hahmo näkökentän reunoilla. En tiedä, mikä se oli, mutta visusti jäi kokemus pollaan kummittelemaan.
Tapahtui n. 4 vuotta sitten: olin koiran kanssa kotimme viereisessä suuressa havumetsässä aamuvarhaisella lenkillä. Valoisaa kuitenkin jo oli. Koira pysähtyi kallion päällisellä polulla tarpeilleen, ja tällöin käännyin koiraa kohti. Keräsin koiran tarpeet jätöspussiin, ja kun käännyin takaisin menosuuntaan, seisoi polulla - nimenomaan polulla, keskellä polkua vajaan 10 metrin päässä, ihmisen muotoinen varjohahmo. Ihmismuodot tunnisti selvästi, kasvoja ei näkynyt. Hahmo oli selkeä, ei mikään heijastuma tai arvauksia ilmaan jättävä esitys.
Pysähdyin niille sijoilleni, tuijotin hahmoa lasittuneesti, kunnes minun lopulta oli räpäytettävä silmiäni, jolloin hahmo katosi. Ja sitten meitä - minua ja koiraa - vietiin kotiin, ja lujaa vietiinkin.
En vieläkään ole lakannut miettimästä, mikä tuo kohtaamani ilmiö oli? Olen kovasti koittanut sitä järjellä itselleni selittää, mutta yhtäkään järjellistä selitystä en keksi. - Anonyymi
Mä olen tavannut ihmisen joka istui ilman tuolia, oli aavemainen. Sanoin hyvästit sitten tämä tapahtui. Mies on julkisuudesta tuttu, muusikko.
- Anonyymi
Isällä on mökillä liiketunnistimella toimiva kamera, ja siihen oli tullut joku ihmisen muotoinen varjo joka lompsi siitä pihan poikki. Yksittäisiä kuvia tämä kamera otti että ei ollut video kuitenkaan. Kielsi minua kertomasta asiasta kenellekkään, että eivät alkaa pelkäämään siellä mökillä sitten. Pitääpä kysäistä vieläkö on kuvat tallessa..
- Anonyymi
Olen kohdannut varjoihmisiä, totta se vaan on.
- Anonyymi
Riippuen millaisilla asetuksilla kamera toimii, tuollaista odottaisikin. Esim. vähänkin pidemmällä valotuksella kuvattu liikkuva hahmo pitäisikin näkyä aavemaisena "varjoihmisenä".
- Anonyymi
Hei kaikki. En yleensä ota kantaa paranormaaleihin, tai muuhunkaan yliluonnolliseen, mutta nyt on pakko. Vaimoni, joka ei myöskään usko, on viime aikoina ollut hyvin stressaantunut ja sain häneltä kysyttyä että mikä vaivaa. No, hän näkee mustia varjon kaltaisia hahmoja tämän tästä. Ne ilmaantuvat yleensä kun hän ei osaa niitä odottaa. Esimerkiksi työpaikkansa ikkunan takana, vessan nurkassa, makuuhuoneessa ja todella usein lähikaupassamme. Ne eivät tee mitään ja kun hän jää niitä katsomaan ne yleensä häipyvät. Ovat kuulemma mustaakin mustempia ja niiden ääriviivat särisevät. Ei silmiä eikä muita kasvojen osia.
Itse en muista tällaisia nähneeni, mutta vaimoni säikähtäneisyys on mielestäni aitoa ja hän on asiasta hyvin huolissaan. Hän on nähnyt niitä silloinkin, kun olemme kahdestaan kaupassa.
Kun nyt edes saisi tietää merkityksen tälle asialle tai että miten niistä pääsee eroon niin olisi hyvä.
Teistä varmaan löytyy asiaan enemmän perehtyneitä.
Ja kyllä, vaimoni on mieleltään terve.- Anonyymi
Olen nähnyt, tulkitsin ne mummiksi ja siskoksi. Näin nämä siskoni kuoleman jälkeen, tukivat minua surussani. Tämä on oletukseni.
- Anonyymi
Asialla ei välttämättä ole mitään tekemistä mielenterveyden kanssa vaan siihen voi olla fysiologinen syy myös. Näöntarkistus ehdottamasti kannattaa ja myös suositeltavaa keskustella ilmiöstä suoraan ilman pelkoa hulluksi leimautumisesta.
- Anonyymi
Toiset aistivat näitä eri tavalla ja toiset onnekkaat eivät ollenkaan. Sellaiset jotka niitä herkästi aistivat saattavat myös kärsiä aivan oikeistakin mielenterveyden sairauksista. En ole koskaan kuullut että joku näkisi noin selvästi että ääriviivatkin. Siitä tulee mieleen että kyse voisi olla näkö- tai aivotoiminnan häiriöstä, todennäköisesti jälkimmäisestä. Tiedän eräs henkilö joka on herkkä näille ilmiöille jonkin verran koki siten että kahdessa aika vanhassa lähikaupassa hänelle tuli toisinaan kaupassa ahdistava olo ja hänelle tuli huonoja ajatuksia hänestä itsestään mieleen, ja oli aivan kuin joku tahtoisi hänelle pahaa. Siten että kuin joku olisi vieressä joka on lähes koko ikänsä ollut tosi ilkeä ja tyhmäkin joka on tottunut lähinnä haukkumaan kaikkea. Ja jos hän niitä näkee kaupassa niin kaupan myyjät ovat aivan varmasti tietoisia sellaisesta että tuntuu aivan kuin joku seisoisi vierellä. Tarkemmin en osaa enkä halua asiaa alkaa spekuloimaan. Tärkeintä on tiedostaa että itse pyrkii hyvään elämässään, eikä toivo pahaa kenellekään. Mutta tuollaisessa kaupassa jos käy niin jos sinne jää turhaan pidemmäksi aikaa norkoilemaan, niin voi olla että aivan kuin joku varastaisi osan energiasta/hyvinvoinnista.
Kuitenkin sanotaan myös että oma mieli on aina asioiden edellä. Jos "häiriöitä" ilmenee, niin kannattaa tarkkailla omaa mieltään ja seurata että mikä asia tulee ensin ja mikä sen jälkeen. Siten voi vapautua paljosta stressistä. Toivottavasti tästä on edes vähän apua.
On mahdollista suojata itseään ja on mahdollista puhdistaa ympäristöään ja itseään ja usein siihen riittääkin oman mielen varjeleminen. - Anonyymi
Jeesuksen avulla ongelma lähtee.
- Anonyymi
Itse kuvasin varjoihmisen mm. Turun linnan Kummituskierroksella. Jättäydymme muutenkin aina vähän jonon hännille että saamme kuvata. Kuvasin sellaisen varjoihmisen. Tutkin tottakai ettei mikään toinen ihminen, esine tms aiheuttanut sellaista kuvaa.
- Anonyymi
Oon nähnyt semmosia tosi monta kertaa
- Anonyymi
Ei aaveita ole olemassa ihan täyttä satua vanda85 on tainu syödä sieniä. Ja nähdä unta
- Anonyymi
Näitä "varjo" ihmisiä näkee helposti hieman väsyneessä tilassa jo muutenkin huonosti valaistussa tilassa esim. mummonmökillä se johtuu jostain silmän ominaisuudesta
- Anonyymi
En tiedä, miksi minulle ilmestyy valokuviin toisinaan noitia. Toisinaan aivan kummallisuuksia. Vaikka paljaalla silmällä niitä ei näy. Ollessani Hangossa viimekesänä kuvaamassa kameraan ilmestyi noidan kuva. Viimeeksi valokuvaan ilmestyi varjomies. Se ei ole oma varjoni.
Varjossa miehellä näyttää olevan hattu ja pitkä keppi. Takkina pitkä takki.- Anonyymi
Astraalissa voi olla noitia, joskus ulkomaailmassakin. Onko valonoita vai muu noita. Varjomies kuvaa joillakin ex-miestä, pitää katkaista siteet. Vai onko kyseessä extraterrestriaalit tai henki. Ehkä se selviää joskus.
- Anonyymi
Omallekohdalle ns tummia varjoja ja jopa ihmismäisen näköisiä hahmoja näkyi sivusilmällä kun olin oxycontin lääkityksellä 5 vuotta, sit lopetin lääkkeet ja vparjot häipyi.
- Anonyymi
Pieniä mustia miehiä häärii meidän ympärillä . Putinin desantit .
- Anonyymi
Voi olla hutisalonkin desantteja ne vie kaiken mikä ei ole kiinni kettingeillä
- Anonyymi
Ihmisillä jotka käyttävät pieniäkin määriä alkoholia, lääkkeitä tai aineita, tai on savua ilmassa, on suuri todennäköisyys nähdä niitä. Kokeile lopettaa alkoholi ja se poistuu kokonaan miltei. Käytön yhteydessä se ei ole hyvä asia. Toisaalta psyykkisillä kyvyilläkin voi nähdä jotain, mutta silloin kannattaa tehdä se luomusti. Tai harkitsee mitä elimistöönsä laittaa, myös ruoka ja juoma. Kasvit jotka ovat neurotoksisia tai hallusinogeenisiä, voivat lisätä havaintoja, mutta myös vakavia ongelmia - koska toksisuus ei ole hyvä hermostolle. Luomukeinot ovat musiikki, rummutus, meditaatio, chakrat jne. Myös jokin esine tai luonnon elementti voi toimia porttina, heijastuksena. Entä ympäristö ja tilan puhtaus, energiakenttä eli aurakenttä. Rukous.
- Anonyymi
Onpas täällä taas paljon mielisairaalaan kuuluvaa porukkaa. Ei minulla muuta. Jatkakaa !
- Anonyymi
Käpis tässä moi. Jos sama varjoihminen kyseessä, niin pitkään ne viipyy samoissa maisemissa. Täälläkin, ainakin jostain 1970- luvulta näihin päiviin saakka. En tiedä mitä ovat, mutta ainakin reagoivat puheeseen sekä sitä itsekin tuottavat.
- Anonyymi
kuulin uheltä kaverirta että peelon lähellä oli hylätty talo ja se kaveri oli siis 9 ja mäkin oon 9 mutta siis ykskerta se kuuli oudon karjasun ja naksahduksen ja senäki pari sekkaa sen talon ikunalla sen itekin oon nänyt sen vän ja outoja karjasuja myös tutki asiaa kaverin kanssa
- Anonyymi
Löysin kerran varjoihmisen sänkyni alta
- Anonyymi
Esittäyikö varjoihminen sinulle terve minä olen paavo
- Anonyymi
Tieteellisessä näkemyksessä kerrotaan että kun katsett kohdistaa niin ne katoaa. Että se on aivojen harmaa. Mulla ei katoa 😅 Mä oon teininä nähnyt ihan miehen tumman vähän läpinäkyvän varjon joka käveli mun huoneeseen. Sekä nuorena aikuisena kansallismuseossa kirjon puolella . Kirkon puolella se oli niin että olin siellä töissä ja ootin että kaikki asiakkaat lähtee niin mäki saan lähteä. Olin jo yksin ja kurkin lasiovista kassaa päin, kun tarkkaisilin että asiakkaat lähett. Kirkon puolella ei ollut enää ketää. Sitten kuulin kovaa melua kuin joku esine tippuisi lattialle. Käännyin ja samalla sanoin ” hei anteeksi olemme suljettu”. ja takana seisoo ihan mies ihminen joka parissa sekunnissa muuttuu enkeliksi jolla isot siivet ja hän on puoliksi läpinäkyvä ja nousee kattoon asti ja katoaa. En pellännyt mitään. Olin vaan ajatuksissani ” okeii , joo tuli ja meni ” 🤣
Mua vaan huvittaa että mä nään täälläistä ja se ei ollu pelkkä harha harha vaan se että kuului ääni ja sitten se mies joka muuttui enkeliksi. Ja katsoin uhan kunnolla suoraan ja räpyttelin kyllä silmiäkin.
Jotenkin haluan uskoa että tää oli harha. Mulla on kyl todella vahva intuitio ja oon ennakoinut monesti vahingossa tapaturmia. Joku sanoo että mulla on paha kieli vaikka mun mielestä mä oon vaan ennakoinut näitä enkä aiheuttanut. Ennakoin töissä tulipaloa jonka itse pääsin sammuttaa koska mielessäni kävin monesti sitä samalla viikolla läpi. Ennen tät ennakoin että mun serkulla murtuu käsi ja että mun esimies ottaa lapsensa mukaan töihin koska se sairastuu ja kaikkee muutakin joista mä en ees puhu 😅 Pientä mutta kuitenkin - Anonyymi
Täytyy perehtyä skitsofreniaan. Näyt alkaa esim. pienemmillä hahmottomattomilla haamuilla, kun sairaus alkaa, ja sitten pahenee, kehittyy, muuntuu aikaa myöten ja voi kuulla puhetta samaten ja senkin osin perehdyttävä skitsofreniaan.
Terve ihminen taas voi katsella varjoja seinillä ja etsiä niistä erilaisia kuvioita, joista osin pidetään haamuina tms, ja samaa voi katsoa valokuvista.
Henkiin taas otetaan yhteyttä ottamalla yhteyttä erilaisiin energioihin, joihin törmää toisinaan sattumalta; niitä ei varsinaisesti nähdä, vaan tunnetaan. En tiedä onko jotain sivustoa, joka perehdyttää asiaan mutta asia on tunnettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681