Naisten mustat nahkakäsineet?.

Nilla-17.

Sopivatko ne jo 17-vuotiaalle ja ovatko mustat nahkakäsineet nyt muodissa nuorilla tytöillä/naisilla?.

59

19466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eleanor

      Minä olen 15 ja pidän mustia nahkakäsineitä. Eivät ole muodissa, ainakaan nuorilla ei niitä juuri näe. Ihan hyvä silti, ettei ole suurta muotia, koska en voisi sietää sitä, että H&M:ään tulisi Kiinassa lapsityövoimalla teetettyjä nahkakäsineitä alta 20 euron.

    • Nilla-17

      Miten päädyit nahkakäsineisiin ostaessasi ulkoiluhanskoja?.
      Hyvä tyyli kuitenkin!.

      • Eleanor

        Nahkakäsineet oli vain kaikista tyylikkäimmät! Lisäksi halusin erottua muista ikäisistäni, mutta lähinnä vain sen takia, että ne vaan on tosi hienot.


    • totoro90

      Täällä toinen 15-v, joka käytää nahkahansikkaita... Tosin äidin ostamana. No ok, ne on ihan mukavat ja tyylikkäät..

    • meikäläinen

      ainaki repes

    • Tyylikkyys on IN!.T-18v.

      Käyn parhaillaan autokoulua ja nahkakäsineet kädessä on ainakin ote ohjauspyörään turvallinen!.
      Paras olisi nahkainen ohjauspyörä ja nahkakäsineet!.
      Ulkoilessanikin käytän aina mustia naisten nahkakäsineitä!.

    • gfj

      minjekjkj -kirjoittajalle?.

    • Nahkakäsineiden käyttäjä,Ni...

      Elämä on!.

    • Gloves

      Mustat nahkahanskat ovat AINA muodissa! Sopivat täydellisesti myös 17v tytöille - miksei?!?

      Valitse niin kireät, kuin voit koska nahka venyy aina käytössä. Kiinnitä huomiota myös varren pituuteen sekä vuoren materiaaliin.

      • Nilla-17

        Jos ostaa kireät nahkakäsineet,niin miten kauan menee,että ne,nahka venyy sopivaksi?.
        Eikö sellainen ole sopiva,että käsi menee nyrkkiin tne?.You know?.
        Hylkiikö nahkakäsineiden nahka vettä,mm.vesisateessa?.
        Musta on IN!!!.


      • Gloves
        Nilla-17 kirjoitti:

        Jos ostaa kireät nahkakäsineet,niin miten kauan menee,että ne,nahka venyy sopivaksi?.
        Eikö sellainen ole sopiva,että käsi menee nyrkkiin tne?.You know?.
        Hylkiikö nahkakäsineiden nahka vettä,mm.vesisateessa?.
        Musta on IN!!!.

        ...on tietysti hieman suhteellinen käsite, mutta käytännössä kannattaa ostaa sellaiset joissa ei käsi mene helposti nyrkkiin aluksi. Aktiivisessa käytössä hansikas mukautuu täysin käyttäjän käden mukaan muutamassa viikossa.

        Vesi ei ole nahkahanskan paras kaveri, mutta jos kastuu niin suosittelen hidasta kuivaamista. Nahka saattaa muuttaa silti hieman väriään ja tulla kovaksi, mutta hanskat saa palautettua ehkä jopa uutta parempaan ulkoasuun laittamalla ne varovaisesti käsiin ja hieromalla niihin jotain hajutonta ja väritöntä käsivoidetta (aivan kuin rasvaisisit käsiäsi!)

        Tuo kastuminen/kuivaaminen muuten hieman kutistaa hansikkaita eli ne 'palautuvat' siinäkin mielessä lähes uudenkaltaisiksi. Lisäksi aina käsistä pois ottamisen jälkeen hansikkaat kannattaa 'venyttää' pituussuuntaisesti eli ottaa kiinni sormiosasta ja varresta ja venyttää. Minkälaiset hanskat sinulla muuten on nyt käytössäsi? Oletko käyttänyt ennen nahkahanskoja?

        Musta on todella in... :)


      • Nilla-17.
        Gloves kirjoitti:

        ...on tietysti hieman suhteellinen käsite, mutta käytännössä kannattaa ostaa sellaiset joissa ei käsi mene helposti nyrkkiin aluksi. Aktiivisessa käytössä hansikas mukautuu täysin käyttäjän käden mukaan muutamassa viikossa.

        Vesi ei ole nahkahanskan paras kaveri, mutta jos kastuu niin suosittelen hidasta kuivaamista. Nahka saattaa muuttaa silti hieman väriään ja tulla kovaksi, mutta hanskat saa palautettua ehkä jopa uutta parempaan ulkoasuun laittamalla ne varovaisesti käsiin ja hieromalla niihin jotain hajutonta ja väritöntä käsivoidetta (aivan kuin rasvaisisit käsiäsi!)

        Tuo kastuminen/kuivaaminen muuten hieman kutistaa hansikkaita eli ne 'palautuvat' siinäkin mielessä lähes uudenkaltaisiksi. Lisäksi aina käsistä pois ottamisen jälkeen hansikkaat kannattaa 'venyttää' pituussuuntaisesti eli ottaa kiinni sormiosasta ja varresta ja venyttää. Minkälaiset hanskat sinulla muuten on nyt käytössäsi? Oletko käyttänyt ennen nahkahanskoja?

        Musta on todella in... :)

        Mulla on tavalliset villahanskat.
        Ovat talvella kuitenkin kylmät,kun mm.tuuli menee villan läpi.
        Ajattelin uudistaa styleäni ja hankkia kanssa naisten mustat nahkakäsineet!. ;)
        On nahkakäsineet kyllä paremman näköiset,kuin villahanskat!. =)
        Mistä päin olet,Turusta?.


      • Gloves
        Nilla-17. kirjoitti:

        Mulla on tavalliset villahanskat.
        Ovat talvella kuitenkin kylmät,kun mm.tuuli menee villan läpi.
        Ajattelin uudistaa styleäni ja hankkia kanssa naisten mustat nahkakäsineet!. ;)
        On nahkakäsineet kyllä paremman näköiset,kuin villahanskat!. =)
        Mistä päin olet,Turusta?.

        Kyllä villahanskatkin ovat huomattavasti tyylikkäämmät kuin esim. lapaset (suonet anteeksi, mutta suoraan sanoa lapaset ovat naisen kädessä aivan kauheat - mielestäni...:)). Jos siis ovat kuitenkin yksiväriset ja ohuet, aivan kuten nahkahanskatkin! :)

        Toki nahkaisissa naisten hanskoissa on tyylikkyys vielä eri luokkaa. Oletko miettinyt minkälaisella vuorilla tai kuinka pitkän mallin ostat? Kannattaa muuten kokeilla myös miten juuri sinun sormiesi mitta sopii mihinkin hansikasmalliin, koska tällä 'yhteensopivuudella' on hyvin suuri merkitys miten hyvältä hanskat näyttävät käsissä ja miltä ne tuntuvat sekä miten hyvin niillä pystyy tekemään erilaisia asioita.

        Olen Porista, entä sinä?


      • Nilla-17.
        Gloves kirjoitti:

        Kyllä villahanskatkin ovat huomattavasti tyylikkäämmät kuin esim. lapaset (suonet anteeksi, mutta suoraan sanoa lapaset ovat naisen kädessä aivan kauheat - mielestäni...:)). Jos siis ovat kuitenkin yksiväriset ja ohuet, aivan kuten nahkahanskatkin! :)

        Toki nahkaisissa naisten hanskoissa on tyylikkyys vielä eri luokkaa. Oletko miettinyt minkälaisella vuorilla tai kuinka pitkän mallin ostat? Kannattaa muuten kokeilla myös miten juuri sinun sormiesi mitta sopii mihinkin hansikasmalliin, koska tällä 'yhteensopivuudella' on hyvin suuri merkitys miten hyvältä hanskat näyttävät käsissä ja miltä ne tuntuvat sekä miten hyvin niillä pystyy tekemään erilaisia asioita.

        Olen Porista, entä sinä?

        Yep.
        Itselläni on kohtuullisen pitkät sormet,ei "nakki"sormet.
        Pehmeä nahka tuntuu käsissä paremmalta,kuin villa ....
        Mustat nahkakäsineet saisivat yleistyä enemmän,nykyään käytetään vain villaisia hanskoja!!.


      • Nilla-17.
        Gloves kirjoitti:

        Kyllä villahanskatkin ovat huomattavasti tyylikkäämmät kuin esim. lapaset (suonet anteeksi, mutta suoraan sanoa lapaset ovat naisen kädessä aivan kauheat - mielestäni...:)). Jos siis ovat kuitenkin yksiväriset ja ohuet, aivan kuten nahkahanskatkin! :)

        Toki nahkaisissa naisten hanskoissa on tyylikkyys vielä eri luokkaa. Oletko miettinyt minkälaisella vuorilla tai kuinka pitkän mallin ostat? Kannattaa muuten kokeilla myös miten juuri sinun sormiesi mitta sopii mihinkin hansikasmalliin, koska tällä 'yhteensopivuudella' on hyvin suuri merkitys miten hyvältä hanskat näyttävät käsissä ja miltä ne tuntuvat sekä miten hyvin niillä pystyy tekemään erilaisia asioita.

        Olen Porista, entä sinä?

        Sisävuori saisi olla ei paksua,mutta ei ohuttakaan.
        En halua varsiltaan pitkiä,mutta ei mahdollisimman lyhyttäkään.


      • Gloves
        Nilla-17. kirjoitti:

        Yep.
        Itselläni on kohtuullisen pitkät sormet,ei "nakki"sormet.
        Pehmeä nahka tuntuu käsissä paremmalta,kuin villa ....
        Mustat nahkakäsineet saisivat yleistyä enemmän,nykyään käytetään vain villaisia hanskoja!!.

        Ja sen lisäksi, että nahka tuntuu kivalta niin sen tuoksu on myös varsin ainutlaatuinen! Lisäksi varsinkin auringonpaisteessa ja silloin kun haskat ovat käyttäjälleen kireät, ne kiiltävät upeasti ja tekevät käyttäjästään todella tyylikkään näköisen.

        Nahkahanskoja voi käyttää oikeastaan minkä asusteen kanssa tahansa!


      • Gloves
        Nilla-17. kirjoitti:

        Sisävuori saisi olla ei paksua,mutta ei ohuttakaan.
        En halua varsiltaan pitkiä,mutta ei mahdollisimman lyhyttäkään.

        ...silkkivuorisia hansikkaita - eivät vaikuta negatiivisesti ulkonäköön, mutta silkki on silti yleensä tarpeeksi lämmin. Lisäksi hanskat saa helpommin käteen, vaikka olisivatkin suhteellisen kireät.

        Varsipituus n. 10cm yli ranteen voi olla käytännöllisin: menee hyvin esim. neuleen tai takin hihan alle, muttei ole epäköytännöllinen. Tosin joskus näkee naisten pitävän hansikkaita käsissään esim. kaupassa ihan koko ajan (eli hanskoja ei oteta lainkaan pois kädestä), jolloin pidemmätkään varret eivät hankaloita käyttöä - tekevät vain hanskoista paremmin istuvat käyttäjälleen 'huomaamattomammat'. Oletko käynyt jo esim. Stockalla sovittamassa?


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        ...silkkivuorisia hansikkaita - eivät vaikuta negatiivisesti ulkonäköön, mutta silkki on silti yleensä tarpeeksi lämmin. Lisäksi hanskat saa helpommin käteen, vaikka olisivatkin suhteellisen kireät.

        Varsipituus n. 10cm yli ranteen voi olla käytännöllisin: menee hyvin esim. neuleen tai takin hihan alle, muttei ole epäköytännöllinen. Tosin joskus näkee naisten pitävän hansikkaita käsissään esim. kaupassa ihan koko ajan (eli hanskoja ei oteta lainkaan pois kädestä), jolloin pidemmätkään varret eivät hankaloita käyttöä - tekevät vain hanskoista paremmin istuvat käyttäjälleen 'huomaamattomammat'. Oletko käynyt jo esim. Stockalla sovittamassa?

        en ole.
        Millaiset sinulla on,oletko ollut tyytyväinen?.Talven pakkasillakin?.


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        Ja sen lisäksi, että nahka tuntuu kivalta niin sen tuoksu on myös varsin ainutlaatuinen! Lisäksi varsinkin auringonpaisteessa ja silloin kun haskat ovat käyttäjälleen kireät, ne kiiltävät upeasti ja tekevät käyttäjästään todella tyylikkään näköisen.

        Nahkahanskoja voi käyttää oikeastaan minkä asusteen kanssa tahansa!

        varsinkin auringonpaisteessa ja silloin kun haskat ovat käyttäjälleen kireät, ne kiiltävät upeasti ja tekevät käyttäjästään todella tyylikkään näköisen.
        Nahkahanskoja voi käyttää oikeastaan minkä asusteen kanssa tahansa!


      • Gloves
        Nilla-17 kirjoitti:

        en ole.
        Millaiset sinulla on,oletko ollut tyytyväinen?.Talven pakkasillakin?.

        Löytyy useita pareja joihin olen ollut hyvin tyytyväinen! Lyhyempiä villasekoitevuorilla, hieman pidempiä kashmir -vuorilla, lähes kyynärpäähän ilman vuorta ja esim. silkkivuorella varustettuja.

        Todella kylmällä olen käyttänyt Seppälästä hankkimiani villa-angora hansikkaita (joissa on pitkähkö varsi) nahkahanskojen päällä.


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        Löytyy useita pareja joihin olen ollut hyvin tyytyväinen! Lyhyempiä villasekoitevuorilla, hieman pidempiä kashmir -vuorilla, lähes kyynärpäähän ilman vuorta ja esim. silkkivuorella varustettuja.

        Todella kylmällä olen käyttänyt Seppälästä hankkimiani villa-angora hansikkaita (joissa on pitkähkö varsi) nahkahanskojen päällä.

        Onko sinun tyttöpuolisilla kavereilla mustat nahkakäsineet?.


      • Gloves
        Nilla-17 kirjoitti:

        Onko sinun tyttöpuolisilla kavereilla mustat nahkakäsineet?.

        Useimmat omistavat, kaikki eivät käytä säännöllisesti nahkaisia vaan myös villa, satiini tai polyester -hansikkaita. Valinnat tapahtuvat tyylin tai kohdetapahtuman mukaan tai sitten ilmasta riippuen myös yhdistelmiä.


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        Useimmat omistavat, kaikki eivät käytä säännöllisesti nahkaisia vaan myös villa, satiini tai polyester -hansikkaita. Valinnat tapahtuvat tyylin tai kohdetapahtuman mukaan tai sitten ilmasta riippuen myös yhdistelmiä.

        Tyylinsä jokaisella!.
        Mustat nahkakäsineet ovat vain yleistetty vanhemmille naisille,mutta onneksi jo meidänkin ikäiset ovat omaksuneet käyttää mustia naisten nahkakäsineitä!.
        ;)


      • Gloves
        Nilla-17 kirjoitti:

        Tyylinsä jokaisella!.
        Mustat nahkakäsineet ovat vain yleistetty vanhemmille naisille,mutta onneksi jo meidänkin ikäiset ovat omaksuneet käyttää mustia naisten nahkakäsineitä!.
        ;)

        Mistä asioista sinä pidät eniten nahkahanskoissa?


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        Mistä asioista sinä pidät eniten nahkahanskoissa?

        nyt en oikein ymmärtänyt.


      • Gloves
        Nilla-17 kirjoitti:

        nyt en oikein ymmärtänyt.

        ...tästä suunnasta! :) en ollut oikein selkeä!
        Siis tarkoitin, että mikä sinua eniten nahkaisissa naisten käsineissä viehättää?


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        ...tästä suunnasta! :) en ollut oikein selkeä!
        Siis tarkoitin, että mikä sinua eniten nahkaisissa naisten käsineissä viehättää?

        tyyli!.Ja musta sopii käsineisiin,...en osaa selittää.
        Ehkä mustat nahkakäsineet näyttävät jotenkin ...seksikkäiltä käsissä. ;)


      • Gloves
        Nilla-17 kirjoitti:

        tyyli!.Ja musta sopii käsineisiin,...en osaa selittää.
        Ehkä mustat nahkakäsineet näyttävät jotenkin ...seksikkäiltä käsissä. ;)

        ...olet... Nahkahanskat ilmentävät kyllä seksikkyyttäkin! Varsinkin, jos ovat hyvin ihonmyötäiset ja kiiltävät. Kun laadukkaan hansikkaan nahan tuoksu sekoittuu käyttäjän hajuveden tuoksuun, on kyseessä varsin viettelevä yhdistelmä.

        Oletko muuten jutellut hanskojen hankkimisesta poikaystäväsi kanssa? Ota ihmeessä hänet mukaan, kun lähdet sovittelemaan - hän saattaisi pitää shoppailuhetkestä!


      • Nilla-17
        Gloves kirjoitti:

        ...olet... Nahkahanskat ilmentävät kyllä seksikkyyttäkin! Varsinkin, jos ovat hyvin ihonmyötäiset ja kiiltävät. Kun laadukkaan hansikkaan nahan tuoksu sekoittuu käyttäjän hajuveden tuoksuun, on kyseessä varsin viettelevä yhdistelmä.

        Oletko muuten jutellut hanskojen hankkimisesta poikaystäväsi kanssa? Ota ihmeessä hänet mukaan, kun lähdet sovittelemaan - hän saattaisi pitää shoppailuhetkestä!

        Taidan kysyä.
        =)


      • Henna85
        Gloves kirjoitti:

        Kyllä villahanskatkin ovat huomattavasti tyylikkäämmät kuin esim. lapaset (suonet anteeksi, mutta suoraan sanoa lapaset ovat naisen kädessä aivan kauheat - mielestäni...:)). Jos siis ovat kuitenkin yksiväriset ja ohuet, aivan kuten nahkahanskatkin! :)

        Toki nahkaisissa naisten hanskoissa on tyylikkyys vielä eri luokkaa. Oletko miettinyt minkälaisella vuorilla tai kuinka pitkän mallin ostat? Kannattaa muuten kokeilla myös miten juuri sinun sormiesi mitta sopii mihinkin hansikasmalliin, koska tällä 'yhteensopivuudella' on hyvin suuri merkitys miten hyvältä hanskat näyttävät käsissä ja miltä ne tuntuvat sekä miten hyvin niillä pystyy tekemään erilaisia asioita.

        Olen Porista, entä sinä?

        Stockmannilla on hyvä valikoima laadukkaita nahkahanskoja. Kävin ostamassa keskiviikkona Stockmannin hulluilta päiviltä mustat nahkakäsineet silkkivuorella. Ovat ohuet mutta, nollakeleillä mukavat käyttää.


      • MalluS
        Henna85 kirjoitti:

        Stockmannilla on hyvä valikoima laadukkaita nahkahanskoja. Kävin ostamassa keskiviikkona Stockmannin hulluilta päiviltä mustat nahkakäsineet silkkivuorella. Ovat ohuet mutta, nollakeleillä mukavat käyttää.

        Varmaan Stokmannilla olisi hyvä valikoima, mutta asun maalla ja bensa maksaa ;(. Minulla on nahkahanskat Finnfill vuorlla, ja ne on mukavat. Voi käyttää myös pakkasella ja eivät silti ole liian paksut.


      • Gloves
        MalluS kirjoitti:

        Varmaan Stokmannilla olisi hyvä valikoima, mutta asun maalla ja bensa maksaa ;(. Minulla on nahkahanskat Finnfill vuorlla, ja ne on mukavat. Voi käyttää myös pakkasella ja eivät silti ole liian paksut.

        Minkälainen on Finnfill -vuori? Minä ostin Hkin Stockalta jokin aika sitten juhlakäyttöön tarkoitut pitkät (vähän alle kyynärpään) vuorettomat mustat nahkahanskat. Voin lainata niitä jos haluat tutustua - minulla ei juuri nyt niille mitään käyttöä. :)


      • MalluS
        Gloves kirjoitti:

        Minkälainen on Finnfill -vuori? Minä ostin Hkin Stockalta jokin aika sitten juhlakäyttöön tarkoitut pitkät (vähän alle kyynärpään) vuorettomat mustat nahkahanskat. Voin lainata niitä jos haluat tutustua - minulla ei juuri nyt niille mitään käyttöä. :)

        On nimitys kuidulle käsineen vuoressa. Finnfill on hiukan ohuempi kuin teddyvuori joten se soveltuu käsineisiin hyvin.


    • Nilla-17

      se pitää olla!.

      • Gloves

        way to go! katsokaapa muuten tänään Swordfish: Halle Berry ja nahka puhuvat yhteistä kieltä Nillan kanssa... ;) Ehkäpä, Nilla, sinä lainaatkin noita juhlahanskoja? :)


    • Nilla-17

      Totta puhut,nahka on sexyä,ainakin musta!.

    • Black leather gloves-17

      Mustat nahkakäsineet ovat muodissa nuorilla nyt!.
      Käytän syksyisin ja talvella paksuvuorisia mustia nahkakäsineitä ja keväällä ohuempi vuorisia,pinta on niin ihanan pehmeää ja mukavat käsissä!. ;)
      Suosittelen.

      • Gloves

        ...että näet hieman vaivaa eri vuodenaikojen suhteen hansikkaidesi valinnassa. Vaihteletko myös hanskoja varsien pituuden suhteen ja omistatko montakin paria?


      • Black leather gloves-17
        Gloves kirjoitti:

        ...että näet hieman vaivaa eri vuodenaikojen suhteen hansikkaidesi valinnassa. Vaihteletko myös hanskoja varsien pituuden suhteen ja omistatko montakin paria?

        Omistan lyhyt ja pitkävartisia,(mustia) ja varsinkin naisten nahkahanskoja.


      • Gloves
        Black leather gloves-17 kirjoitti:

        Omistan lyhyt ja pitkävartisia,(mustia) ja varsinkin naisten nahkahanskoja.

        ...erityisesti pidemmillä varsilla varustetuista hansikkaista - ne kun menevät mukavasti neuleen tai takin hihan alle.


    • Beautifuls black leather gl...

      Joo,itse ostin viime talvena ensimmäiset mustat naisten nahkakäsineet ja olen pitänyt niitä nyt keväällä joka päivä.
      Ihanan pehmeät ja lämpimät käsissä!.
      Suosittelen tytöt!.

      • Beautifuls black leather gl...

        samaa mieltä kanssani?.


      • Nilla-17
        Beautifuls black leather gl... kirjoitti:

        samaa mieltä kanssani?.

        Kyllä olen samaa mieltä kanssasi!.


    • tyttö tyylikäs -17v.

      Itse olen ainakin huomannut,että mustat nahkakäsineet kääntävät useampien nuorten miesten katseet.Musta ja nahkakäsineet ovat siis IN!. ;)

      • tyttö tyylikäs -17v.

        samaa mieltä?.


    • Tyttö tuonlainen-17v.

      käyttää mustia nahkakäsineitä ja mihin vuodenaikaan?.
      Mitä mieltä olette yleisesti nahkakäsineiden käytöstä?.

    • beibee.

      on tämäkin palsta mennyt?.

      • Henna85

        Minä käytän edelleen aamuisin ja iltaisin mustia nahkakäsinetä jos on kylmää, päivällä on mukava pyöräillä nahkakäsineet käsissä vaikka niitä ei muuten tarvitsisi.


      • beibee.
        Henna85 kirjoitti:

        Minä käytän edelleen aamuisin ja iltaisin mustia nahkakäsinetä jos on kylmää, päivällä on mukava pyöräillä nahkakäsineet käsissä vaikka niitä ei muuten tarvitsisi.

        yep.Ohut vuoriset nahkakäsineet!. ;)


      • beibee.
        Henna85 kirjoitti:

        Minä käytän edelleen aamuisin ja iltaisin mustia nahkakäsinetä jos on kylmää, päivällä on mukava pyöräillä nahkakäsineet käsissä vaikka niitä ei muuten tarvitsisi.

        on hyvä olla nahkakäsineet kädessä,jos näin ikävästi käy!!. =/


      • Gloves
        Henna85 kirjoitti:

        Minä käytän edelleen aamuisin ja iltaisin mustia nahkakäsinetä jos on kylmää, päivällä on mukava pyöräillä nahkakäsineet käsissä vaikka niitä ei muuten tarvitsisi.

        Onko sulla joku lämpötilaraja, jolla hanskat jäävät 'päiväpyöräilyssä' kaappiin? Entä eikö hanskoja ole hankala saada lämpimällä pois käsistä?

        G


    • Tytti-18

      Ovat ehdottomasti minun tyyliini,keväällä ja syksyllä talvella!.Autolla ajaessa saa varman otteen ohjauspyörään.
      Suosittelen. ;)

      • heluna 19

        itse käytänkeväällä ja syksyllä talvella mustia naisten nahkakäsineitä.
        sopivat pyöräilemiseen,autolla ajamiseen,ratsastamiseen.


      • Gloves
        heluna 19 kirjoitti:

        itse käytänkeväällä ja syksyllä talvella mustia naisten nahkakäsineitä.
        sopivat pyöräilemiseen,autolla ajamiseen,ratsastamiseen.

        ...käytätkö mitään muita hanskoja?


    • Andrew

      Kyllä mustat nahkakäsineet sopivat 17-vuotiaalle. Aikanaan niitä käyttivät jo paljon nuoremmat mutta varmaan muoti on vaihtunut. Muodissa ovat varmaan aina riippuen tietysti tyylistä.

      • poika -20

        eivät nykyisin käytä naisten mustia nahkakäsineitä?.
        Olisivat tyylikkäät!.


    • viltsu81

      Nahkakäsineet on nuorilla naisilla sexy näky. Varsinkin musta nahka. :-) T: Ihailija

    • Anonyymi

      Vielä taksi netti pyytää käsineet keskustelua varastettu tai taksi takki nykyiset on kovasti työajot tieto päällä tulevat Pyssymäki Nivala sanomaan nämä on minun

    • Anonyymi

      Kyllä naiselle sopii mustat nahkakäsineet, ne on kauniit naisen kädessä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe