Onko ilmakiväärillä mitään arvoa. Ase on tehty Tourulan tehtaalla. Sain sen vuonna -58.
Ilmakivääri n. malli 58
7
6304
Vastaukset
- lienee
Valmetin aikoinaan valmistama "Airis" -ilmakivääri. Varmaan nykyisin melkoinen harvinaisuus, varsinkin, jos on hyväkuntoinen tai edes kunnossa!
- Se on
Alkuperäisessä kunnossa. Hihnoja myöten. Urheiluliikkeissä sai vaihdettua jousia, kun alkuperäinen jousi alkoi kuoleentua.
Piippu on kuin uusi. Poikasena se putsattiin kunnolla. Se oli mulle eka ase.
Tukki on naarmuuntunut. Jätänkö lastenlasten mökkiaseeksi, eli pilkkaan ammuttavaksi. Mutta kiinnostaa Airiksen hinta nyt. - Taitaa olla verkonpaino,
eli, Suomen aseteollisuudessa ilmakivääreillä ei ole mitään arvoa keräilyssä. No,ammutaan pilkkaan edelleen. Eipä haittaa minua. Kysyin vaan, olisko jokun ollut kiinnostunut?
- ravemonsu
Taitaa olla verkonpaino, kirjoitti:
eli, Suomen aseteollisuudessa ilmakivääreillä ei ole mitään arvoa keräilyssä. No,ammutaan pilkkaan edelleen. Eipä haittaa minua. Kysyin vaan, olisko jokun ollut kiinnostunut?
tiukka hinta airikselle?
- Anonyymi
Mitä jos alhaalta puu on halannut hieman?...
- Anonyymi
Mitä jos puu piipun takana alla piipun on halennut?
- Anonyymi
Jos pyssy on kunnossa, niin onhan sillä arvoa kun sillä voi ammuskella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947336- 1723741
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2412440- 482135
- 411988
- 471879
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251852- 601768
- 191763