AINA MYÖHÄSSÄ!

Kenellä on tuo ongelma? Siis mä tuun aina myöhässä kouluun! :/ EI oo kivaa!!! Aina yritän lähteä aijoissa mut jotenkaan en pysty siihen...

12

2944

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhahtaja*

      Montako kilsaa tai kuinka pitkä koulumatka sulla on?? Mulla on 2km matkaa. Ja lähden kouluun silleen et aina 15 yli 7 jos 8 aamu ja 15 yli 8 jos ysi ja 15 yli 9 jos 10. Miten pitkä matka sulla on? Mitä sä sit teet et myöhästyt? Matkallako rupattelet kamuille? Vai käveletkö yksin? vai sulla menee kotona se aika? =]

      • ...taitaa olla 3km. Ku alkaa puol yheksän lähen 9.20-9.30 pari kertaa oon vissiin menny 9.35 :P Yritän lähtee ajoissa vaikka klo 9.15 mut sit alan ettii esim kameraa ku aattelen et tänää ois kivaa ottaa kamera mukaan, tai etin jotain hiki nauhaa tms. En tiiä miten onnistun aina tekemään niin :) Joskus meen samaa matkaa kaverin kaa ja silloin yleensä hidastellaan... :D


    • eeps

      Juu, mulla on ihan sama ongelma..
      Yritän lähtee aijemmin, mut ei se onnistu..
      Vaikka yritän herätäkki aijemmin,et sit ehtisin, niin ei,,,
      Emmmäriedä mihin helvettiin se aika menee, ku yhtäkkiii huomaa,et ei perkele kello on jo noi paljon ja sit aaargh.
      Ärsyttäväääääääää.

    • Nimetön

      Mulla on kouluun 13 km (yläaste) ja menen bussilla. En ole vielä kertaakaan myöhästynyt. Vähän pakko mennä ajoissa, jos ei ehdi bussiin niin huonosti käy... Olen oikeastaan iloinen koulumatkani pituudesta,ala-asteella minulla oli huomattavasti lyhempi matka ja silloin usein myöhästyin (en siis mennyt silloin bussilla).

    • gitsku

      Mullakin on samainen onkelma mutta opettelin vaan kävelee nopeemmin joten nyt kerkeen kymmenessä minuutissa kouluun toisin kuin ennen kun en kerenny kahessakymmenessäkään ;) laahustaa vaan nopeesti ja kuuntelee samalla vaik musaa niin kerkee ainakin mä :)

    • Nalle

      Mä myöhästyn aina, mutta mua se ei häiritse. Ei siitä mulle mitään jälkkää tule.

      Koulumatkani on vain 300 m :D Lähden aina viittä vailla tai myöhemmin.

      Onhan se eri asia, jos on joku yli tiukka ope, joka antaa jälkkää viiden minan myöhästymisestä.

    • Bloom_fani

      Niin, minullakin on sama homma, kurjaa... vaikka koulu onkin ihan vieressä, sadan metrin päässä, niin aina tulen kouluun 5 min. myöhässä! Ykkösellä, kakkosella ja kolmosella olin aina ihan myöhässä, muttan tästä vuodesta koitin tehdä paremman koska pelkään jääväni luokalle. Tai niin ovat pikkulinnut kertoneet... >;/
      No, onneksi tänä vuonne meni paremmin ja en enää usko että jäisin luokalle. nykyään tulen kouluun juuri ennen kuin opettaja saapuu luokkaan, eikä opettaja sitten siitä välitä. No, ei siitä sen enempää, moips!!!

      T: Bloom_fani

    • Milkakuu

      Minulla on nykyiseen kouluuni kymmenen kilometrin koulumatka, mutta onneksi pääsen sinne bussilla kahdessakymmenessä minuutissa. Mutta eihän bussista voi myöhästyä.

      Asumme nykyisin kerrostalossa ja pysäkille ei ole pitkämatka, mutta kun hissiä pitää odottaa siinä menee aikaa.(Hissillä alas, portaita ylös) Etenkin jos lähtee nk. ruuhka-aikaan, eli puoli kahdeksan.
      Joudun siis lähtemään aina viisi minuuttia ennen kuin normaalisti joutuisin lähtemään.

      Nyt, herää vaikka 15 minuuttia aiemmin kuin yleensä. Älä tee mitään muuta kuin pakolliset aamuaskareet(aamiainen, pesut, pukeminen). Pakkaa illalla koulureppu valmiiksi ja samoin päätä myös seuraavan päivän vaatteet, mikäli sulla on tällainen ongelma. Äläkä myöskään hidastele matkalla. Kävele reippaasti, se kohottaa myös kuntoa ;) Keväällä ja syksyllä suosittelen pyörää, jolloin ei ole niin kiirettä. Mutta suosittelen silloinkin lähtemään 5-10 minuuttia aikasemmin kuin normaalisti.

      Se ei ole elämänloppu jos joutuu koululla ennen tunnin alkua olemaan 5-10 minuuttia. Parempi, niin ettei myöhästy.

      Ja jos aamulla on aikanen herätys, niin mene nukkumaan aikasemmin. Ja tässä kohdassa yleensä tulee valitus, että en saa unta. Et varmana, jos kehosi ei ole tottunut kuin kuuden tunnin uunin. Rauhoita itsesi vaikka yhdeksältä: Sen jälkeen ei tietokonetta, ei telkkaa tms. Ainoastaan kirja ja sänky. Tiedän, että telkkarista tulee paljon ohjelmia sillon, mutta voit miettiä kolme kertaa ovatko ne niin tärkeitä. (Ainahan ne saa nauhalle)

      Toivottavasti teksistäni oli edes jotain apua!

    • MYÖHÄSSÄ

      Mul o nii lyhyt koulu matka mut silti tuun aina myöhäs mä vaa nukun pommii ärsyttää arrggghh!!!!!

    • mitänekaverit-on?

      Mä en ikinä voi myöhästyä kaverien takia koska mulla ei ees oo kavereita no mut jos koulu alkaa 8 nii lähe jo vaikka viideltä kävelee nii pitäs keretä 3km :D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • mitenvoiollamahdollista

      Sama ongelma! AINA myöhässä siis oikeasti joka ikinen päivä! Siirsin kelloni 10min eteenpäin, eipä auttanut... Nyt olen siirtänyt 20min eteenpäin, katsotaan auttaako, enpä usko :/

    • Anonyymi

      Itse olen myös myöhässä joka ikinen koulupäivä. Aina kaikkina vuodenaikoina. Ja en ole ikinä saanut myöhästymistä. Koska aikatauluni on sellainen, että myöhästyn pari minuuttia ja siitä kukaan opettaja ei ala naputtamaan. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe