Niin että mulla on HP kone noin 3 kk vanha ja koko sen ajan minkä kone on minulla ollut on tullut vähintään 4 kertaa viikossa tälläinen ilomoitus:
HAVAITTIIN ONGELMA, JA WINDOWS SAMMUTETTIIN TIETOKONEELLE AIHEUTUVINEN VAHINKOJEN VÄLTTÄMISEKSI.
ONGELMA NÄYTTÄÄ JOHTUVAN SEURAAVASTA TIEDOSTOSTA: ATI2DVAG.
JOS TÄMÄ ON ENSIMMÄINEN KERTA, KUN TÄMÄ PYSÄYTYSVIRHENÄYTTÖ TULEE NÄKYVIIN , KÄYNNISTÄ TIETOKONE UUDELLEEN .
JOS NÄYTTÖ TULEE NÄKYVIIN UUDELLEEN, SUORITA SEURAAVAT TOIMET:
LAITTEISTO-OHJAIMEN JUUTTUI PÄÄTTYMÄTTÖMÄÄN SILMUKKAAN. YLEENSÄ TÄMÄ JOHTUU LAITTEEN VIASTA TAI SIITÄ, ETTÄ OHJAIN KÄSITTELEE LAITETTA VÄÄRIN.
TARKISTA LAITTEEN TOIMITTAJALTA, ONKO OHJAIMESTA SAATAVANA PÄIVITETTYJÄ VERSIOITA.
TEKNISET TIEDOT:
***STOP:0X000000EA(0X856DB020,0X858FC2F0, 0XF78C2CB4,0X00000001)
ATI2DVAG
ALOITETAAN FYYSISEN MUISTIN VEDOSTUS FYYSISEN MUISTIN VEDOSTUS ON SUORITETTU. OTA YHTEYTTÄ JÄRJESTELMÄNVALVOJAAN TAI TUOTETUKEEN.
Windows on asennettu tuon takia uudelleen monta kertaa ja vika ei ole hävinnnyt mutta yhden kerran sitä ei tullut ollenkaan mutta kone latasi kaiken erittäin hitaasti ja jouduin asentamaan taas Windowsin uudelleen ja vika palasi vien kyllä lapun huomenna tietokone liikkeeseen ja kysyn että mitä tämä tarkoittaa jos jollakin on ratkaisu tähän ongelmaan niin kertokaa ihmeessä tiedän kyllä että kyse on jostain näytönohjain jutusta mutta en tiedä mitä pitää tehdä.... Ja jos muuta ei voi niin vien korjattavaksi romun jos se ei auta niin palautan koneen takaisin Anttilaan....... Ja kaikki örkit ja viirukset on scannattu että älkää ehdotelko lataa ad-aware ja puhdista järjesttelmä koska kaikki tämä on tehty... Kiitos avusta jos viitsitte auttaa....!
HP PRKL
7
6022
Vastaukset
- okokokoko
näytönohjaimen ajureiden päivitystä.
- NiipäNii
Kokeiltu moneen kertaan että kyllä on uusimmat ajurit vien masiinan korjattavaksi ja kerron täällä sitten mikä oli vikana (:
- sika
NiipäNii kirjoitti:
Kokeiltu moneen kertaan että kyllä on uusimmat ajurit vien masiinan korjattavaksi ja kerron täällä sitten mikä oli vikana (:
Helppo vastata tuohon kysymykseen. Ei tarvitse edes nahda koko vehjetta: Hewlett Packard
- Hpguru
sika kirjoitti:
Helppo vastata tuohon kysymykseen. Ei tarvitse edes nahda koko vehjetta: Hewlett Packard
että se siitä..
- Ulla
Joo, sama kavi minullakin, ei ehka samoilla jutuilla, meni viela pahemmaksi kovalevy hajosi. Mutta kuitenkin soitin asiakaspalveluun (olin tuolloin USAssa, jossa asiakaspalvelua saa..!!) ja sielta pitkien operaatioiden jalkeen selvisi etta kovalevy oli vahingoittunut...kaikki tiedot havisi sitten kun uuden koviksen sain tilalle. Etta tuollaista, plussaa oli etta meni takuun piikkiin ja postissa kone edes takaisin. Eli paivitykset ei auta tai oikeastaan mikaan muu kun kovalevyn vaihto ennenkuin hajoaa lopullisesti.
Mutta nuo mielipide erot etta mika merkki on hyva ovat ihan turhia, ongelmia aina esiintyy kaikissa teknisissa laitteissa oli ne sitten mita vain....!- ggdxg
Mulla taitaa vain näytön ohjain oola menossa rikki
moro sulla oli toi ongelma hp koneen kanssa ati2dvag?saitko ratkastua ongelman ja jos sait kertoisitko miten koska itselläni o sama vika
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998