Moikka,kertokaa mulle mimmonen on koiperhonen? eli minkä näkönen/kokonen? miten saan,jos kotona (on/olisi) niitä pois? eli kelpaako vaatteiden tuuletus? miten koitableteita käytetään? kokemuksia:O
Koiperhonen lue.
5
37285
Vastaukset
- koiton :P
Koit saa pois vaatteitten kimpusta laittamalla kuivia mandariinin kuoria sinne missä niitä koita on. http://google.fi ja koiperhonen ja kuvat ;)
- Tuloksia haluava
Meillä on ongelma koiperhosista, ovat syöneet suurimman osan vaatteistani, ainaki reikiä täynnä. Olen kokeillut punaseetriä..ei auta. Onko vielä jotain nestettä tai sumutetta joka voisi hävittää koko elukan? Ei tarttis ostaa koko vaate kerrastoa uusiks joka vuosi.
- Susa
Minne ne sitten lentää.. Tuo ei ole vitsi vaan oikeasti : )
mulla hyökkäs koit mutta pääsin niistä eroon tiukalla etsi ja tuhoa kampanjalla, mutta vieläkin muutama lentelee, mutta lähdettä en ole löytänyt. - NoLifettaja90
Susa kirjoitti:
Minne ne sitten lentää.. Tuo ei ole vitsi vaan oikeasti : )
mulla hyökkäs koit mutta pääsin niistä eroon tiukalla etsi ja tuhoa kampanjalla, mutta vieläkin muutama lentelee, mutta lähdettä en ole löytänyt.Koiperhoset tekevät pesän sinne, minne kertyy paljon likaa; esim: hometta, vanhoja ruuanjätteitä ynm. Yleisin paikka on vaatekaappi. Kannattaa heti etsiä niiden pesä tai voi alkaa huoneessa juoksennella kamalempiakin ötököitä, kuten luteja tms. Niiden "pesä" muistuttaa kuivunutta puusta pudonnutta lehteä ja koit muodostuvat tästä. Tehokkain tapa siis hankkiutua niistä eroon, on etsiä niiden "pesä" ja tappaa ne koiperhoset samantien. Ja olen löytänyt keinon houkutella koiperhoset: laita huone pilkkopimeäksi ja jos huoneessa tietokone tai televisio, niin laita jompikumpi tai molemmat päälle. Koiperhonen hakeutuu valoon, joten täten löydät ne ja saat myös tapettua ne. Itselle on niitä jopa muutamaan otteeseen tullut, mutta olen oppinut pitämään paikat säännöllisesti siistinä, ettei niitä sitten vaan tule. Ja yleensä ne lentää siis valoon. Ikkunan, television tai vaikka lampun valoon.
- *vinkvink*
NoLifettaja90 kirjoitti:
Koiperhoset tekevät pesän sinne, minne kertyy paljon likaa; esim: hometta, vanhoja ruuanjätteitä ynm. Yleisin paikka on vaatekaappi. Kannattaa heti etsiä niiden pesä tai voi alkaa huoneessa juoksennella kamalempiakin ötököitä, kuten luteja tms. Niiden "pesä" muistuttaa kuivunutta puusta pudonnutta lehteä ja koit muodostuvat tästä. Tehokkain tapa siis hankkiutua niistä eroon, on etsiä niiden "pesä" ja tappaa ne koiperhoset samantien. Ja olen löytänyt keinon houkutella koiperhoset: laita huone pilkkopimeäksi ja jos huoneessa tietokone tai televisio, niin laita jompikumpi tai molemmat päälle. Koiperhonen hakeutuu valoon, joten täten löydät ne ja saat myös tapettua ne. Itselle on niitä jopa muutamaan otteeseen tullut, mutta olen oppinut pitämään paikat säännöllisesti siistinä, ettei niitä sitten vaan tule. Ja yleensä ne lentää siis valoon. Ikkunan, television tai vaikka lampun valoon.
Otsikko kertoo tärkeimmän asian.
Jos sullon koita vaatteissa ni niissä on hometta ;__;'
kutsu hometarkastaja kotiin... :___;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874