Moikka,kertokaa mulle mimmonen on koiperhonen? eli minkä näkönen/kokonen? miten saan,jos kotona (on/olisi) niitä pois? eli kelpaako vaatteiden tuuletus? miten koitableteita käytetään? kokemuksia:O
Koiperhonen lue.
5
37511
Vastaukset
- koiton :P
Koit saa pois vaatteitten kimpusta laittamalla kuivia mandariinin kuoria sinne missä niitä koita on. http://google.fi ja koiperhonen ja kuvat ;)
- Tuloksia haluava
Meillä on ongelma koiperhosista, ovat syöneet suurimman osan vaatteistani, ainaki reikiä täynnä. Olen kokeillut punaseetriä..ei auta. Onko vielä jotain nestettä tai sumutetta joka voisi hävittää koko elukan? Ei tarttis ostaa koko vaate kerrastoa uusiks joka vuosi.
- Susa
Minne ne sitten lentää.. Tuo ei ole vitsi vaan oikeasti : )
mulla hyökkäs koit mutta pääsin niistä eroon tiukalla etsi ja tuhoa kampanjalla, mutta vieläkin muutama lentelee, mutta lähdettä en ole löytänyt. - NoLifettaja90
Susa kirjoitti:
Minne ne sitten lentää.. Tuo ei ole vitsi vaan oikeasti : )
mulla hyökkäs koit mutta pääsin niistä eroon tiukalla etsi ja tuhoa kampanjalla, mutta vieläkin muutama lentelee, mutta lähdettä en ole löytänyt.Koiperhoset tekevät pesän sinne, minne kertyy paljon likaa; esim: hometta, vanhoja ruuanjätteitä ynm. Yleisin paikka on vaatekaappi. Kannattaa heti etsiä niiden pesä tai voi alkaa huoneessa juoksennella kamalempiakin ötököitä, kuten luteja tms. Niiden "pesä" muistuttaa kuivunutta puusta pudonnutta lehteä ja koit muodostuvat tästä. Tehokkain tapa siis hankkiutua niistä eroon, on etsiä niiden "pesä" ja tappaa ne koiperhoset samantien. Ja olen löytänyt keinon houkutella koiperhoset: laita huone pilkkopimeäksi ja jos huoneessa tietokone tai televisio, niin laita jompikumpi tai molemmat päälle. Koiperhonen hakeutuu valoon, joten täten löydät ne ja saat myös tapettua ne. Itselle on niitä jopa muutamaan otteeseen tullut, mutta olen oppinut pitämään paikat säännöllisesti siistinä, ettei niitä sitten vaan tule. Ja yleensä ne lentää siis valoon. Ikkunan, television tai vaikka lampun valoon.
- *vinkvink*
NoLifettaja90 kirjoitti:
Koiperhoset tekevät pesän sinne, minne kertyy paljon likaa; esim: hometta, vanhoja ruuanjätteitä ynm. Yleisin paikka on vaatekaappi. Kannattaa heti etsiä niiden pesä tai voi alkaa huoneessa juoksennella kamalempiakin ötököitä, kuten luteja tms. Niiden "pesä" muistuttaa kuivunutta puusta pudonnutta lehteä ja koit muodostuvat tästä. Tehokkain tapa siis hankkiutua niistä eroon, on etsiä niiden "pesä" ja tappaa ne koiperhoset samantien. Ja olen löytänyt keinon houkutella koiperhoset: laita huone pilkkopimeäksi ja jos huoneessa tietokone tai televisio, niin laita jompikumpi tai molemmat päälle. Koiperhonen hakeutuu valoon, joten täten löydät ne ja saat myös tapettua ne. Itselle on niitä jopa muutamaan otteeseen tullut, mutta olen oppinut pitämään paikat säännöllisesti siistinä, ettei niitä sitten vaan tule. Ja yleensä ne lentää siis valoon. Ikkunan, television tai vaikka lampun valoon.
Otsikko kertoo tärkeimmän asian.
Jos sullon koita vaatteissa ni niissä on hometta ;__;'
kutsu hometarkastaja kotiin... :___;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875