Eip nousta pikkuautolla liukkaita ja umpijäisiä mäkiä, jos yhtään joutuu nopeutta hidastamaan tai pysäyttämään. Hyyty takuuvarmasti.
Twingo ja talviajettavuus
4
1534
Vastaukset
..olla aika kädetön kuski. Itse ajelin vm-02 Twingolla kaksi vuotta, enkä TODELLAKAAN jäänyt mihinkään mäkiin jumiin. Ja kilometrejä tuli sentään tahkottua tuossa ajassa 50tkm. Eikä hyytynytkään, kun keulilla oli 16v/75hp kone.=)
- vastauksesi
oli suorastaan sykähdyttävä.
Tosimies ja autoilija olisi saanut tuostakin aikaan reilun rellu keskustelun.
Järkijättö. - julle2
vastauksesi kirjoitti:
oli suorastaan sykähdyttävä.
Tosimies ja autoilija olisi saanut tuostakin aikaan reilun rellu keskustelun.
Järkijättö...sinun mielestäsi olisi pitänyt kommentoida. Kerrankin vastaus, joka lopettaa paskan jauhamisen heti alkuunsa. Itse sain ainakin viestistä selvyyden. Eli ilmeisesti toisella kirjoittajalla ei ole ollut auton kanssa mitään ongelmia ja tuo ajettu kilometrimääräkin viittaa siihen, että on tullut mäkiä vastaan. Ensimmäinen viesti haisee provolta tänne asti..
- kmkk
-Renuista en tiedä mitään Peugeoteista kohtuu kovasti!
Jos hankkisin Twingon; kertoisitko etukäteistietoa mitä on!
Rättikaton toimivuudesta ja millaisella nop.sitä voi ilman haittaa ajaessa pitää auki? Pelaako mekaniikka?(onko muitakin kuin rättikatt.?)
-onko tuo rättikatto käsillä avattava(manuaalinen)?
koneesta: mitä eri konekokoja on ja tekeekö sillä mikä pienin malli on "mitään"?
entä talviajo, -lämpimyys? rengaskoko? käykö joka montun pohjalla? Jousitus?
- paljon kysymyksiä -jos joihinkin edes -kerkiätte vastaamaan joka tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882