vattenfall

sapettaa

Mitä mieltä vattenfallista? Ei jaksa enää ees kirjoittaa kun on yrittäny soittaa kyseiseen firmaan koko päivän!! Onko muilla kokemusta tästä firmasta??

34

10733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen asiakas

      Ei toimi niillä mikään tällä hetkellä.
      Ei edes laskuja saada lähtemään sieltä.
      Mikähän siellä mättää?
      Ostankin nyt sähkön muualta, mutta ei ne ole ilmoittaneet uudelle yhtiöllekään vielä yksiäkään lukemia vaikka etämittari asennettu meille jo marraskuussa.

      • Puuha-Paavo

        Vaihdoin yhtiötä joulukuussa, laskutus uudessa yhtiössä alkanut 10.1. mutta eipä ole kuulunut laskuja vieläkään. Ihme firma.


      • Jarmo
        Puuha-Paavo kirjoitti:

        Vaihdoin yhtiötä joulukuussa, laskutus uudessa yhtiössä alkanut 10.1. mutta eipä ole kuulunut laskuja vieläkään. Ihme firma.

        Minäkin pyysin laskuja VAttenfallista. Mulla on neljän kuukauden laskutusväli ja viimeisin lasku ton tullut syyskuussa. KAi sieltä tulee sitten koko vuden lasku. Heidän asiaspalvelunsa on käsitellyt asiaa mahdollisimman nopeasti helmikuun alusta lähtien...

        Vielä heillä silti halvin sähkö on, jossain se kai sitten pitää näkyä.


      • xxxxxxxxxxxxxxxx
        Jarmo kirjoitti:

        Minäkin pyysin laskuja VAttenfallista. Mulla on neljän kuukauden laskutusväli ja viimeisin lasku ton tullut syyskuussa. KAi sieltä tulee sitten koko vuden lasku. Heidän asiaspalvelunsa on käsitellyt asiaa mahdollisimman nopeasti helmikuun alusta lähtien...

        Vielä heillä silti halvin sähkö on, jossain se kai sitten pitää näkyä.

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.


      • väsyny
        xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.

        olen myöskin yrittänyt saada laskuistani tietoa vattenfallista ja sillon kun on vapaapäivä voi jonottaa koko päivän, mikä on tällä hetkellä luultavasti se vakio odotusaika ja sillon kun pääseeläpi vattenfalliin ne eivät osaa sanoa asioistani mitään ja lupaavat selvittää asian ja palata asiaan. pari kerta luvannut soittaa takas saman päivän aikana mutta eipä ole mtn kuulunut. vattenfallin tammikuun hinnankorotuksesta olen myös alkanut ajatella että pitäisikhän vaihtaa halvempaan. Saapa nähä jos oikeita laskuja edes tule vai onko tämä vapautunut suomen sähkömarkkina pelkkä vitsi todellisuudessa.


      • Jarmo
        xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Ei ole halvin sähkö Vattenfallilla.

        Ei ole muut yhtiöt vielä päässeet samaan hintaan. Tosin kun tämä määräaikainen sopimus loppuu niin kyllä sähkön hinta nousee, vaihdan silloin yhtiötä. Listahinnat Vattenfallilla on kalliit.


      • raivoisa roosa
        Jarmo kirjoitti:

        Ei ole muut yhtiöt vielä päässeet samaan hintaan. Tosin kun tämä määräaikainen sopimus loppuu niin kyllä sähkön hinta nousee, vaihdan silloin yhtiötä. Listahinnat Vattenfallilla on kalliit.

        Minulla olisi laskusta ollut vaikka mitä kysyttävää,mutta en myöskään saa puhelimella koskaan kiinni ketään.
        Laitoin reklamaation niitten laskutuksen sähköpostiin noinkolme viikkoa sitten. Ei ole kuulunut yhtään mitään. Ajattelin, että jätän kylmästi laskun maksamatta.
        Mulla on Vattenfall vaan siirtäjä, olen kilpailuttanut muut sähköntoimittajat moneen kertaan eikä Vattenfall pysy perässä.
        Syvältä koko putiikki.
        Täytyy vissiin ottaa siihen Kunigaskuluttajaan yhteyttä.


    • ...Kuningaskuluttaja-ohjelm...

      Ottakaa yhteyttä usealta taholta tv:n kuningaskuluttaja-ohjelmaan niin asia saa valtakunnallista painoarvoa...!

    • täälläkin

      Vattenfall on minulle verkko-operattori, josta en tietenkään pääse eroon. Vaihdoin sähkön myyjää, tai siis yritin vaihtaa tammikuussa.

      Soitin helmikuun lopussa "uudelle" sähköntoimittajalle, että kun ei ole mitään kuulunut. Vastaus oli ettei vattenfall ole toimittanut heille mittarilukemaa, jotta uusi sopimus saataisiin voimaan.

      ELI maksan joka vitun kuukausi kalliimpaa sähköä vain sen takia ettei vattenfall saa lähetettyä yhtä ainokaista lappua uudelle operaattorille.

      Vituttaa....

      • jjj

        Eikös tuolle vaihdolle ole määritelty maksimi ajat? Taidat olla oikeutettu korvauksiin, jos verkkoyhtiösi ei saa hoidettua asioitaan. Kannattaa kilauttaa ensimmäisenä kaupungin kuluttajaneuvojalle.


    • Jarmo

      Tuli se sieltä neljän yhteydenoton jälkeen. Vaatimaton yli 1200 euroa. Kiva kiva. On se kun asiakas saa kerjätä laskua kun toimittaja unohtaa laskuttaa. Onneksi määräaikainen sopimuksemme päättyy viiden kuukauden kuluttua.

      • ismo

        Yksi lasku tullut tammikuussa. Laskutusväli pitäisi olla yksi kuukausi. Tämän vuoden siirtomaksut on siis vielä maksamatta.


    • "sitoutunut" työn...

      Vattenfallissa on otettu käyttöön uusi asiakastietojärjestelmä viime vuoden puolella. Sen piti olla hienoakin hienompi ja ratkaista kaikki ongelmat. Kaiken piti myös järjestyä nappia painamalla puhelun aikana, eli henkilökuntaa olisi voitu vähentää ja kaikki olisi ollut kustannustehokkaampaa.

      Toisin kuitenkin kävi. Nimenomaan laskutus tökkii pahasti ja niitä joudutaan manuaalisesti ajamaan ja vielä tarkistamaan. Henkilökuntaa on lisätty ja burn-out lomilla on vähän väliä joku asiakaspalvelusta. Ylitöitä painetaan asiakaspalvelussa kellon ympäri.

      Mun pitäisi palata sinne töihin piakkoin. Arvatkaa vaan riemastuttaako.

      Johto ei ole yhtään enempää kiinnostuneempi näistä ongelmista kuin ennenkään. Tai siis vielä vähemmän. Kaikki syydetään siellä asiakaspalvelun syyksi, vaikka syy on epäpätevien ihmisten, jotka sitä ohjelmaa ovat tehneet. Käytäntö ei kohtaa päättäjiä lainkaan. Ei mitään uutta monessa yrityksessä, mutta tässä on tulos tässä firmassa.

      Koittakaa kestää, tai vaihtakaa yhtiötä...

      • beckerell

        tähän vattenfallin yritysostot muutama vuosi sitten.
        Heti sen jälkeen alkoi "päällekkäisten toimintojen"
        alasajo= väkeä vähennettiin rajusti....
        Nyt tästä kärsivät niin henkilökunta kuin
        myös se tärkein eli asiakas.
        Toivottavasti jossain vaiheessa päällikkötaso
        herää, muuten vielä täysissä järjissä olevat
        puhelimeen vastaajat hakeutuvat muihin hommiin.


      • kenen tekemä?

        kenen tekemä Vattenfallin uusi asiakastietojärjestelmä on? Onko vika järjestelmässä vai sen käytössä? Vai onko menossa jonkinlainen hidastelulakko? Asiakaspalvelijat pelkäävät työpaikkansa puolesta ja vetoavat järjestelmän vikoihin?


      • Kilpailijan palveluksessa
        kenen tekemä? kirjoitti:

        kenen tekemä Vattenfallin uusi asiakastietojärjestelmä on? Onko vika järjestelmässä vai sen käytössä? Vai onko menossa jonkinlainen hidastelulakko? Asiakaspalvelijat pelkäävät työpaikkansa puolesta ja vetoavat järjestelmän vikoihin?

        Ohjelmassa on vain "perustus" valmiina, lähes koko ohjelma pitää rakentaa alusta alkaen yhtiön tarpeita varten. Lisäksi erittäin hankala käyttää ja ylläpitää.

        Toivotaan ettei meillä päädytä samaan ratkaisuun kun ATJ:tä ollaan vaihtamassa.


    • gcnweaq
    • ooicjnxbg
    • vajppi
    • suffix

      some;

    • shell

      third; viagra; diet phentermine pill xenical; cialis; levitra professional; order levitra online; georgia accutane lawsuits;

    • speech

      kill; benicar 10 mg; can cut revatio tablet we; discount cigarettes; celexa; acheter acomplia; acomplia aventis rimonabant sanofi;

    • port

      sign; zimulti 60 pills; benicar 30 pills; retin a dosage; cafergot side effects; duty free cigarettes europe; when take acomplia;

    • gxayuh
    • Anonyymi

      Ilmoittaa ruuhkaa, kulutus lasku.

    • Anonyymi

      Hyvä on oikea jännite tukgg

    • Anonyymi

      Eikös sekin hyvä svedu firma myy halvallakin

    • Anonyymi

      Juu, helvetin huonoja kokemuksia.
      Tekivät sopimuksen väärään käyttöpaikkaan ja nyt ei pääse asiakaspalveluun vaihtamaan oikeaan.
      Lasku tulee nyt kahdesta sähköyhtiöstä.
      Oma.energiassa ei ole mahdollisuutta tälläiseen pyyntöön, chatti on robotti joka vastaa samoin kuin Oma.energia.
      Ainoa tapa muka ottaa yhteyttä on puhelin jossa jono läpipääsemätön ( jos nyt edes kukaan vastailee siellä).

    • Anonyymi

      Vattenfall yhtiöllä kalleinta sähköä.
      48, 79 snt/kWh.

    • Anonyymi

      Vattenfalliin ei voi kirjoittaa sähköpostilla mitään, sinne voi soittaa pavelunumeroon, jossa on pitkään ollut ainakin puolen tunnin jonot. Jonota siis puolituntia, puhu puoli tuntia ja puhelinoperaattorisi muistaa yli satasen tai puolentoista laskulla. Näin yhtiöt tukevat toisiaan.
      Itselläni on perintötalo, jossa on vain lämminvesivaraaja ja pakastin päällä kuluttamassa sähköä. Joulukuusta 2022 helmikuun lopulle 2023 sähkölaskuja yhteensä yli 2000 euroa. Sopimus on isä-vainaan tekemä, ilmeisesti joku kestosopimus, en ole viitsinyt vaihtaa. Mitään korvausta ei tule kun en asu talossa vakituisesti, mutta ei se kesämökkikään ole. Epäoikeudenmukaisuus näissä laskuissa on jo huutava. Eikä kukaan voi mitään...

    • Anonyymi

      Vattenfallin sivulla lukee että jonotus kestää puoli tuntia, on ruuhkaa. Jospa Vattenfall palkkaisi pari uutta asiakasneuvojaa. No ei, se rokottaa Vattenfallin kansainvälistä osakkeidenomistajaporukan tuottoa niin paljon että ei kannata.

      Mitä pitää tapahtua että kansalaiset, sähkönkuluttajat, me, löydetään joukkovoiman idea. Jos 10000 Vattenfallin asiakasta sanoo sopimuksensa irti samaan aikaan , tapahtuisiko mitään muutosta?

    • Anonyymi

      Sano irti vaan. Tässä tilanteessa Vattenfall ja kaikki muutkin sähköyhtiöt haluavat päästä asiakkaista eroon. Mutta muuten ei nyt aspaan tarte soittaa joka päi. Ihan turha se asiakaspalvelu, laita kiinni vaan.

    • Anonyymi

      Vatterfall on huono sillä laskut pystyy vastaanottamaan vain Omapostin kautta, jossa ei ilmoitukset aina toimi ja laskumuistutukset lähettävät Intrum nimisen perintäfirman kautta jolla on sekä muistutuskulut sekä liikamaksukulut jos olet maksanut laskun jo ennen kuin saan muistutuksen. Lisäksi posti toimittaa Intrumin maksumuistutukset niin, että ne ovat joskus eräpäivän jälkeen.

    • Anonyymi

      Energian tuonti ulkomailta vuonna 2023 on energia-omavaraisille Suomalaisille luusereiden hommaa.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe