Onko kellään kokemusta yariksen multimodesta? Voiko oikeasti viedä vähämmän kun manuaali(esite väitää näin)? Onkohan koeajettavana jossa päin pääkaupunkiseutua?
Jaris multimode
18
12046
Vastaukset
- siis...
vastaus kaikkiin kysymyksiisi on kyllä
- kokeillut
MM laatikko on ihan romu. Vaihto kestää tosi pitkään. Tekee muutenkin nuhasesta autosta lähes käyttökelvottoman. En voi suositella.
Multimode on todennäköisesti hetken vain markkinoilla ja jää tojon suunnittelukukkaseksi. - juttu että
kokeillut kirjoitti:
MM laatikko on ihan romu. Vaihto kestää tosi pitkään. Tekee muutenkin nuhasesta autosta lähes käyttökelvottoman. En voi suositella.
Multimode on todennäköisesti hetken vain markkinoilla ja jää tojon suunnittelukukkaseksi.tämä "suunnittelukukkane" tuli ensin Corolla Versoon ja päättivät sitten laittaa uuteen Yarikseenkin... MM vaatii hiukan erillaisen ajotavan, jota sinä et ilmeisesti oletetulla koeajolla löytänyt. Pieni kaasun hölläys vaihdoissa niin vaihtaa aika mukavasti. Mutta ei ilmeisesti sopinut sinulle, mutta minusta sopi Yariksen kaupunkipyörittelyyn kuin nenä päähän!
- jannu...
kokeillut kirjoitti:
MM laatikko on ihan romu. Vaihto kestää tosi pitkään. Tekee muutenkin nuhasesta autosta lähes käyttökelvottoman. En voi suositella.
Multimode on todennäköisesti hetken vain markkinoilla ja jää tojon suunnittelukukkaseksi.ennenkuin tulet tänne haukkumaan Toyotan vaihteistoa, käy kokeilee periaatteltaan vastaavanlaisia muiden valmistajien autoja(mm.Ford Fiesta EST ja smart forfour softouch plus) nämä vasta onnettomia onkin
- kokkeilija
jannu... kirjoitti:
ennenkuin tulet tänne haukkumaan Toyotan vaihteistoa, käy kokeilee periaatteltaan vastaavanlaisia muiden valmistajien autoja(mm.Ford Fiesta EST ja smart forfour softouch plus) nämä vasta onnettomia onkin
"parhaimmat" mainitsematta! Opel Corsan easytronicissa on melko hyvä vaihteisto jota vain haittaa 1.2 moottorin lievästi heikko alavääntö sekä kierrosherkkyyden puuttuminen ja peugeot 2tronicin hidas vaihtaminen ja myös ajoittaainen sammuksissa käynti liikkeellelähdöissä(yksilövika?)
- W.A.G & D.G.S!.
kokkeilija kirjoitti:
"parhaimmat" mainitsematta! Opel Corsan easytronicissa on melko hyvä vaihteisto jota vain haittaa 1.2 moottorin lievästi heikko alavääntö sekä kierrosherkkyyden puuttuminen ja peugeot 2tronicin hidas vaihtaminen ja myös ajoittaainen sammuksissa käynti liikkeellelähdöissä(yksilövika?)
Direct Gear System (DGS)-vaihteisto,"hakkaa" Toyotan M-MT -vaihteiston ja vaihtaa tasaisesti,ellei sitten jotain uutta ja parempaa ole kehitelty tuohon Toyotan vaihteistoon?.
- Jore
W.A.G & D.G.S!. kirjoitti:
Direct Gear System (DGS)-vaihteisto,"hakkaa" Toyotan M-MT -vaihteiston ja vaihtaa tasaisesti,ellei sitten jotain uutta ja parempaa ole kehitelty tuohon Toyotan vaihteistoon?.
Olisiko vähän myös eri hintaluokassa tuo VW:n DGS?
- nimi
Jore kirjoitti:
Olisiko vähän myös eri hintaluokassa tuo VW:n DGS?
on (D)irekt(S)chalt(G)etriebe eli suorakytkentä vaihteisto
- CVT-Dude
kokeillut kirjoitti:
MM laatikko on ihan romu. Vaihto kestää tosi pitkään. Tekee muutenkin nuhasesta autosta lähes käyttökelvottoman. En voi suositella.
Multimode on todennäköisesti hetken vain markkinoilla ja jää tojon suunnittelukukkaseksi.Jos sitä kaipaa, on CVT ainoa oikea vaihtoehto. Nimimerkillä jo toinen auto CVT:llä menossa ja ehdottoman tyytyväinen valintaan olen.
Ei nykimistä, koskaan. Tavalliset automaatitkin on ihan romuja ja nytkiviä CVT:n verrattuna. - vahaa tekniikkaa=toy
juttu että kirjoitti:
tämä "suunnittelukukkane" tuli ensin Corolla Versoon ja päättivät sitten laittaa uuteen Yarikseenkin... MM vaatii hiukan erillaisen ajotavan, jota sinä et ilmeisesti oletetulla koeajolla löytänyt. Pieni kaasun hölläys vaihdoissa niin vaihtaa aika mukavasti. Mutta ei ilmeisesti sopinut sinulle, mutta minusta sopi Yariksen kaupunkipyörittelyyn kuin nenä päähän!
Syy siihen ,et tollats paskaa käytetään on valmistuskustannukset=halpa tehdä
- Getsikkä
ongelmia on ollut. Vaimolla on -03 MMT Yaris ja on käynyt pajalla useamman kerran ton vaihteiston takia! Vaihtoi todella oudosti ja meinas jättää 2krt. tielle, varotusvalo paloi ja summeri huusi. Sitten vasta löysivät vian kun jäi vikamuistiin jälki! Kytkimen käyttölaite uusittu ja 2vko. sen jälkeen meni kytkinlevy uusiks! Ei kovin vakuuttavaa tekniikkaa Tojolta!!! No näähän tehdäänkin Ranskassa ei kai voi muuta odottaakkaan!!
- uuoossii
ostaa kalliilla huono robotti,joka saa vain auton entistä laiskemmaksi ja sen lisäksi nykii.
- iuyr
älä missään tapauksessa osta moista jos pidät ajamisesta.
- hyvä ajaa
Olen ajanut viime elokuusta saakka ja hyvä on ajaa. Olen ajanut joskus Saab turbo automaattia ja eroa varmasti tähän on mutta kyseessähän ei ole samanlainen automaatti. Toi nykivä ajo on kaikilla automaateillakin ennen kuin oppii ajamaan ja käyttämään kaasua oikein. (Kone autossani hieman "normaalia" tehokkaampi)
- Ladamiäs
Tohon ei voi sanoa ei.
- Maista Krakowanmakk
Invavarusteita ja härpäkkeitä mokomat.
- Ladamiäs
Maista Krakowanmakk kirjoitti:
Invavarusteita ja härpäkkeitä mokomat.
Sehän on just tarpeellinen varuste autoon. Voi kunpa Ladaa saisi automaattina.
- Korolla-kuski
Sama, kuin Corollassa, eli huippuhyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061584Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 481095