gin lemon

minkä makuista

aattelin ostaa perjantaipulloksi tommosen 0.7 gin lemonin jossa on 18 prossaa
jos joku on maistanu tuota niin maistuuko se hyvältä. tai miltä se maistuu? onko helposti juotavaa?

se vastaa noin kaheksaa kaljapulloa. se on just sopivasti kerkeen selvitä seitsämässä tunnissa ja painan siis 60 kiloa.

78

45585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisa

      Se on aivan hirvittävän makuista, ja mikä pahempaa, en tiedä ainoatakaan ihmistä joka ei olisi oksentanut pullon juotuaan. Ja ei, en tarkoita näitä nelikymmenkiloisia pikkuneitejä, vaan ihan aikuisia ihmisiä. Oksettaa koko illan, sekä vielä krapulassa aamullakin. Tekee myös yleishuonon olon ilman oksennusta. Eli jos yrität pitää juomista salassa (vanhemmilta?) niin Gin Lemon olisi minusta kyllä vihoviimeinen valinta.

      • shane

        jep. ei kannata. viime kesänä meripäiville yhden pullon sitä ostin ja sen jälkeen en ole siihen koskenut. kaverilla tuli heti oksennus kun maistoi sitä. vaikken itse oksentanut eikä ole ikinä mistään krapulaa vielä tullut, niin siitä todella tulee ns. yleishuono olo niinkuin edellä oleva jo sanoikin. eli osta jotain muuta. olen itse 18v.


      • Kuljunrunkkari

        Itse olen lähemmäs kymmenen kertaa juonut kyseisen puollan ja ei ole kertaakaan lentänyt laatta. Toki se maistu ihna hevosen kullilta mutta mikäs siinä jos kännit pitäs saaha.


    • Eiii

      Älä todellakaan osta,hyi kamala!!Siinä on kuulemma sitä paitsi jotain hermomyrkkyy(?)joka pistää pään sekaisin-oksettaa ja saa hirveen krapulan..Joskus vahigossa olen sitä juonut,yök.

      • 6+5

        eh... alkoholi on hermomyrkky jos et tiennyt. on tainnut sinuun jo vaikuttaa xD


    • Maikel...

      Kerran oon sitä litkua pullon juonu. Oksennus tuli. Se oli viimenen kerta se. Pitäs koko Gin Lemon Poistaa alkoista ku en ketään tiedä joka kyseisestä juomasta pitää...

      • fesopfkdkså

        Itsekkin olen kerran juonut ja hyvää oli eikä pahasta olosta tietoakaan.


    • ..............

      Mutsi osti mulle maistiaiseks ja yök ei kannata osta mielummin niitä toisia jotka on pikku pulloissa.Tuli oikosulku en muista sen nimee,mutta kuitenkin sellasta valkosta.hmm.. :P

    • pistää hymyilemään...

      Ai sinä ostat? Kyllä oot niin selkeesti alaikäinen että...taitaa joku vanhempi kaveri sen käydä. Punkku on hyvää (ja edullista).

      • minkä makuista

        alaikänen oon mutta rahat annan sille eli periaatteessa ostan. ja ei oo mikään kaveri vaan "hakija" joka ottaa kolme euroo hakuja


      • kkkkko
        minkä makuista kirjoitti:

        alaikänen oon mutta rahat annan sille eli periaatteessa ostan. ja ei oo mikään kaveri vaan "hakija" joka ottaa kolme euroo hakuja

        et osta vaan hankit. ja kannatti skei paljastaa et usl on iha oma "hakissss" voi vitun teiniiihhh:D hävettää ite käyttää sitä sanaa, frendit ne hakee. ja ie mtn surkeeta hakista ota;p


    • minkä makuista

      tuohan maistu aika hyvältä. puoli pulloa juo aika helposti mutta sitte rupee tökkimään.
      Huonoa oloa ei tullut, eikä krapulaa. olin extra virkeä koko illan enkä ollu lähelläkään oksentaa.

      jos yks 15 vuotias tyttöki (joka yleensä juo siideriä) veti puolet tommosesta pullosta viiteen minuuttiin. se on maku asia

      • dttdghfgh

        meikän lempijuoma :) tiiä mikä nuita ihmisiä vaivaa... ei tuu minkäänlaista rapulaa ja pystyy juomaa vaikka 2 illassa


    • maneski

      Hyvää on usko pois =)

      • papappa

        ihan hyvää oli ainaki ku maistoin kaverilta yks ilta,kaveri kyllä ite oksensi ku joi koko pullon mut mulle ei jääny pahaa kuvaa,syyslomalla oma pullo;)


    • hepp

      se on aika kirpeen makust ilman lantrinkia

      • Spirit Drink

        Itse suosin vähän aikaa tuota Gin Lemonia mutta kahtena eri kertana sen loppuun juominen on ollut työn takana, oksennus ei kaukana ollut. Noh, sitten päätin kokeilla saman valmistajan Mandarin Vodkaa, ja se osoittautui paljon paremmaksi vaihtoehdoksi. Sen pystyi juomaan kahteen tuntiin ilman minkäänlaisia oksennusreaktioita, ja kunnon känni tuli eikä mitään yleishuonoa oloa. Tästä lähtien kun pitää ryypätä ja on mahdollisuus käväistä Alkossa, ei valintani liene epäselvä, Mandarin Vodka.


      • randomchick
        Spirit Drink kirjoitti:

        Itse suosin vähän aikaa tuota Gin Lemonia mutta kahtena eri kertana sen loppuun juominen on ollut työn takana, oksennus ei kaukana ollut. Noh, sitten päätin kokeilla saman valmistajan Mandarin Vodkaa, ja se osoittautui paljon paremmaksi vaihtoehdoksi. Sen pystyi juomaan kahteen tuntiin ilman minkäänlaisia oksennusreaktioita, ja kunnon känni tuli eikä mitään yleishuonoa oloa. Tästä lähtien kun pitää ryypätä ja on mahdollisuus käväistä Alkossa, ei valintani liene epäselvä, Mandarin Vodka.

        Joit sitte mitä litkua tahansa ni se on iha ihmisestä ja ihmisen vatsasta kiinni että kui paljo pystyy mitäki juomaa oksentamatta tai ilman huonoa oloa. Kaverini joi illanmittaan mandarin vodkaa 2/3 pullollista ja laattas seuraavat kolme tuntia, seuraavana aamuna krapula oli hirvittävä.


    • teuroja

      Juu kyllä kannatava ostos. Hintalaatusuhde todella kohdallaan ja siitä saa hyvät kännit ja menee huviin noin 5minuutissa. ELIKKÄ TEUURROOOOOON

    • strömberg

      Maultaan makeahko, täyteläinen, tasapainoinen ja hedelmäinen. Suosittelen edullisen hinnan vuoksi! Lantraamista ei kannata ajatellakkaan, koska silloin teuromisesta ei tule yhtään mitään.

    • Lemppaa lemon !

      onpa hauska kun on nii paljon kohtalontovereita täällä :D laatattu on aika nopiasti se menee ja huomaamatta, maistuu ekan pullon hyvälle sitten sitä laattaa niin ettei enää mitää giniä oikein juo mieluusti ainakaan nyttemmin oo vuoteen koskenukkaan semmoi pulloon :D

      • ---

        ette vain kestä viinaa... :D


    • ei kannata lempata lemonia!!!

      lemoni on hyvää haum. ekan pullon jälkeenhän sitä vasta päästään vauhtiin.

    • siksi

      osta pullo leijonaa,menee hyvin alas ja saa mainiot kännit

    • simpanssi

      Ei kannata tuota lemonii.. jos haluat semmoset miedon hyvän fiiliksen kännit mistä sentään selviää muutamassa tunnissa niin 0.5l minttu pullo tai jos raha miehi/ naisia ollaan niin jääkermaisteria sitä missä on se poron kuva ja sitä lantraat kokikseen.. Tai jos oot vielä varakkaampi niin smirnoffia.. tosin se on kallista pikku lasi pullo 2.5€ kipale...

      • shiina

        oon juonu tätä kahdesti ja aina pulllon kokonaan illassa ja mun olo on ollut aina tosi hyvä, eikä ees krapulaaa oo tullu :) tätä pystyy juomaan raakanakin ihan hyvin. ja spriteen lantrattuna hyvinkin nopeasti.


    • heh

      monet oksentanu :D tarviiko sitä juoda, niin paljon että laattaa. Itse juon tänäänkin kyseistä juomaa, ja juon sen verran ettei tule huonoa oloa. Sama juttu salmarin kanssa. Se on niin voimakasta(siis salmiakin maku) että maha menee sekaisin, mutta kun sitä ottaa maltilla ja hyvällä halulla, ei oksennusta tule. Tai sitten teidän vain aknnattaisi jättää juominen :)

      • Kokemusta on

        Tää on kyllä 100 % totta. :)


    • Alkometer

      Kannata mitään tuommosia halpis ginejä ostella, samantien ostaa laadukasta giniä tai saksalaista pontikkaa. On muuten vitun hyvää ja nousee takuulla päähän, saksanmaalta tulee kaverilta mukavia paketteja aina välillä xD

    • JJAU

      Että päättäreiksi Gin Lemonia tilasin, painan n. 50 kiloa, ja faija lupaili soitella perään, että eikai pullollisesta tule helposti humalaan, jos juo hitaasti, ja mulla itelläni on hiukan huono viinapää, mutta jos haluan olla selvä, niin kyllä yleensä vaikutan tavalliseslta jos niin haluan. Että meneekö överiksi jos sellasen hankin?

      • lapa

        ginlemonhan on oiva juoma!
        tänääki sitä tulee juotuu pullo ja puol pulloo. :D
        ehkä. :D
        hyvää juhannusta!


    • 3litisti

      Riksu rockiin ostin tommosen pullon. Join ison osan ennen alueelle menoa ja vähän alle puolikas pullo meni kätevästi rainbow lähdevesipulloon pikkasen laimennettuna. Meni järkkäreilt läpi.

      Paha olo tuli kerran kun kittasin nopeesti.

      Muuten tosi hyvää =)

    • BAHARR

      aivan järkyttävää tavaraa, a)maistuu aivan hirveälle b) vaikka pullon sitä paskaa joisikin niin humalaan et tule, oksennat vaan c) Elämäni krapula, huom olen ollut 4 päivää joskus oksennustaudissa mutta tämän kankkus päivän aikana oksensin enemmän kuin sen 4 pvn aikana ja kaikista vittumaisin homma oli se että en ollut edes kännissä edellisen illan aikana :D

    • ...

      Paskapuhetta aikaisemmat moittimiset. Litku toimii ihan hyvin.
      Raakana en juonut, vaan sekoitin kahteen puolen litran limupulloon. Hyvältä maistui greipin ja appelsiinin kanssa 12,6- prosenttisena ja känniin tulin.
      En oksentanut illalla eikä aamulla ollut krapulasta tietoakaan.

      • ginlemonmies

        Gin Lemon on täydellinen maistelu ja fiilistely juoma. Suosittelen.


    • jeoo

      ite olen vuoden verran juonu gin lemonii :D kyllä siitä känniin pääsee ! usko pois :D

      • aivot ryypätty?

        alkoholijuomista tulee känniin, vitun SPEDE!!!


    • 30

      Ei kannata tuhlata rahoja siihen. Tai no jos haluat oksettavan olon ja päänsäryn niin osta toki. Kamalaa litkua koko Gin Lemon.

      • sdfhj

        Ite oon ajatellu kanssa tätä. Oon siis 14 v. tyttö ja painan noin 47 kg. Mitä luulette? Minkälaiseen olotilaan päädyn jos vaikkapa juhannukseksi tota hankkisin?


      • VITU RETARDIIIT
        sdfhj kirjoitti:

        Ite oon ajatellu kanssa tätä. Oon siis 14 v. tyttö ja painan noin 47 kg. Mitä luulette? Minkälaiseen olotilaan päädyn jos vaikkapa juhannukseksi tota hankkisin?

        Ei hyväluoja.. Jos huomaatte ni tääl on kyl kaiken näköst kommenttiii, et ei se siit juomast oo kiinni vaa siit juojast.. sitä sit vaa ostetaa ja juodaa jos juodaa.. ei herrajumala teiäkans. sori.


      • ..
        VITU RETARDIIIT kirjoitti:

        Ei hyväluoja.. Jos huomaatte ni tääl on kyl kaiken näköst kommenttiii, et ei se siit juomast oo kiinni vaa siit juojast.. sitä sit vaa ostetaa ja juodaa jos juodaa.. ei herrajumala teiäkans. sori.

        Kun olin itse 14-vuotias,join myös Gin Lemonia muutaman kerra,eikä itselleni mitää huonoa oloa tullut illan aikana,eikä aamullakaan kovin pahaa darraa. mutta voi kyll johtua siitä että itselläni oli jo silloin kohtuu hyvä viinapää.. Sain 14-vuotiaana haettua omat tupakit ja kaupasta alkoholia...
        nykyään olen aivan täysi-ikäinen.


    • ni!

      on meinaa tosi hyvää, eikä oo koskaan ollut krapulaa tai muutenkaa mitää ongelmii sen kans!

      • uwogvljsg

        En tiedä, miten makeaa tuo on, kun en itse ole maistanut. Mutta frendi sanoi, että hänellä ainakin oksennus tulee helpommin makeista juomista, kuin esimerkiksi bissestä/viinasta.
        Bissestä olen laatanut, mutta en viinasta. Toisaalta, minulla on sen verran huono viinapää.
        Viimeksi meni 3-4dl raakana.


    • HU0H IMMEISET

      IHMISET, JOS ETTE TAJUA ETTÄ SE ON IHAN VAAN MAKUASIA ETTÄ ONKO SE HYVÄÄ VAI EI KAIKILLA ON OMAT MIELIPITEET OLI SE SITTEN PASKAA VAI EI.

      KIITOS HEI.

    • asdga

      Kyllä sitä kerran joi.. nyt tulee paha olo jo kun aattelee sitä juomaa.

      • hinkkimamma_94

        niimpä wittu xDDD oikeesti kerran mun kameleitten kaa join sitä niitten sukulaisten saunassa nii xDD sit me juotii sitä kolmeen pekkaan ja meinas laatta lentää xDDD oikeesti tosi noobbii sit myö vaa oxentii sinne kiukaalle ja siel haisee ihan yrjölle nytte xDD mut ei voi minkää xD sit mun kaveri pasko lauteille loppuillasta =)


    • ginii

      hyvää,mutta ei tunnu aluks misää vaikka jois koko pullon sitte ihan yht äkkiä se nousee päähän alkaa oksettaaa ja kestää todella kauan enneku on selvänä.

      • eieieieieieiei....

        Siis toi on aivan hirveen makusta myrrkyä... ekat kännit tolla vedin ja olin vessassa oksentamassa kolmisen tuntia ja sinne sitten sammuin. AIVAN HIRVEÄÄ TAVARAA TUO GIN LEMON!!!! Älä missään nimessä osta sitä...


    • GINIPULLOLOVER27

      miks pitää valittaa ettei olis hyväää ja voi voi kun oksennus tulee ! itse olen 16 vuotias NAINEN ja nyt viitenä vkloppuna peräkkäin juonut pullon giniä, eikä ole kertaakaan tullut ylös !! - SPRITEN kanssa kannatttaa kokeilla ;) turpa kii ja pullo suuhu, vähä niinku munaki !

    • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      GIN LEMON ON IHAN ÄLYTTÖMÄN HYVÄÄ, varsinki omenamehuun tai spriteen sekoitettuna. Ihme nirsoilijoita. Painukaa litkimään siidereitänne muualle.

    • sinnatyttääå

      olen 11-vuotias ja ajateltti osta tota viikonlopux ku sitruuna on mun lemppari hedelmä... ajateltii juoda tollainen kolmen kaverin kanssa, tai sitten saataisii yhdeltä nettitutulta 0,35l absintia.. kumpi olisi hyvä
      Minä olen 11, kaverini myös 11 ja jaakko 14

      • ADULTGINLEMONFUN

        aika järkkyy. hei ei kannata vielä juoda olette liian nuoria...


      • sinnatyttääå
        ADULTGINLEMONFUN kirjoitti:

        aika järkkyy. hei ei kannata vielä juoda olette liian nuoria...

        PÄÄÄKIII NOLO HOORA!!!! hjos me haluta juoda nii miksi ei saataisi? mene sinä pettämään aviomiestäsi ruma karvapilll----------------uu-u. PYYSIIN APUA, EN HAUKUJA, OLISI KIVA JOS JOKU AUTAISI EIKÄ AINA VALITAISI KUINKKA NUORIA OLLANA.........:(

        pliiz. tervesin sinna,miia,jaakk,ko


      • Menkää pois
        sinnatyttääå kirjoitti:

        PÄÄÄKIII NOLO HOORA!!!! hjos me haluta juoda nii miksi ei saataisi? mene sinä pettämään aviomiestäsi ruma karvapilll----------------uu-u. PYYSIIN APUA, EN HAUKUJA, OLISI KIVA JOS JOKU AUTAISI EIKÄ AINA VALITAISI KUINKKA NUORIA OLLANA.........:(

        pliiz. tervesin sinna,miia,jaakk,ko

        vitun napikset


    • repppsu

      Miks mä olen kyennyt juomaan tätä ihan pullon (ja muitakin juomia saman illan aikana) illassa, ilman minkäänlaista aikomustakaan oksentaa ja seuraavana aamuna ei ollut kummemmin krapulaakaan..? Eipä sillä, että mulle muutenkaan kauheita oksennuskrapuloita tulisi, mutta silti. :D

    • Ukkeli36v

      Kyllä tämä setä nuorena haetutti vanhemmilla juopoilla tuota ja hyvin upposi. Tuli sammuttuakin kerran tuosta. Ei se minua oksettanu mutta olinkin ihan tenu nuorena.
      En suosittele alkoholilla läträämistä. Jos oisin taas alaikäinen niinkuin 20 vuotta takaperin niin opettelisin soittamaan kitaraa ja treenaisin 100m ja pituushyppyä. Opiskellakin vois.
      Tuli vaan heitetttyä koko nuoruus hukkaan alkoholin takia. Monta tuttua kuollutkin jo sen takia. Ja osa siirtyi viinasta huumeisiin. Aivan turhaa itsensä myrkyttämistä.

    • tietäjä92

      En voi olla kommentoimatta tuota selviämistilannetta. Jos tuollaisen määrän juo niin et missään olosuhteessa selviä 7 tunnissa 60-kiloisena. Nopea teoreettinen laskutoimitus antaa maksalle työtä 21 tunniksi. Kohtalaisen selvän olon saat varmasti 7:kin tunnissa, mutta tähän ns. "ajokuntoon" et selvene ihan heti.

    • Pliiskertokaa

      Moi! Aattelin et vois hommaa tollasen pullon nyt viikonlopux. Kaveril on kekkerit ja aika hyvi jengii tulos.. Et ei olis kiva oksennel siel, eikä ainakaa jäädä mutsil ja faijal kii. Et mites, onkohan toi hyväostos mulle? Kaveri sano et vähän samanmakust ku joku siideri, et menee aika hyvi alas? En tiiä oks painol mitää välii mut oon 50kilone tyttö..

    • kyllämätiedän

      en suosittele, todellakaan

    • aethaet

      Hirveä maku.
      Pahin krapula koskaan.
      Ei enään koskaan.

    • Överi-Seppo

      Gin "Stripparit-gini" Lemon on oiva valinta, mikäli haluat asettaa elimistösi vastustuskyvyn ja oksennusreaktioon tarvittavan lihaksiston haastavaan koetukseen. Mikäli oksennat, ei kannata olla huolissaan. Päin vastoin, siitä tietää, että elimistössäsi on kaikki normaalisti. Gin lemonia juodessasi saat mättää niin paljon roskaruokaa kuin haluat: se nimittäin tulee ylös ennen kuin haitalliset aineet ovat ehtineet imeytyä! Juhlat eivät ole samanlaiset ilman sitä kaikkien vanhaa tuttua Stripparit-giniä. Hyppää seikkailuun!

    • mietoja

      Onhan niitä muitakin litkuja, kuten esim. Royal Salmiakki, Redcat, Pisang Ambon, Dooleys, Baileys nam!

    • kakka5000

      En tajuu? ite vedin sen puol pulloa ja hyvää se ainaki siin määrin oli?

    • badgirl

      ite oon juonu ginlemonia monta kymmentä pulloa enkä kyllä oo kertaakaan oksentanu ! mut seuraava aamu on jotai iha hirveetä sen jälkeen kun on pullollisen sitä vetäny...eikä se makukaan kyllä mikään erityisen hyvä oo

    • abneyyy

      Siis eihän tuosta juomasta HYVÄÄ saa tekemälläkään. Fairya se on. Laatta lentää pakostakin ennemmin tahi myöhemmin. Just pullon join...

    • Gineri

      Join tätä juomaa ensimmäisen kerran kesällä. Ekalla kerralla länträsin sitä jaffaan ja ei käynyt muutakuin että jalat eivät enää kantaneet, ei oksentelua yms. Myöhemmin kesällä kokeilin tätä taas, mutta ilman jaffaa, ja vatsahappoja myöten kaikki tuli ulos ja sammuin... Sen jälkeen en ole voinut sietää ottaa kyseistä juomaa yhtään! Mutta pitkästä aikaa ajattelin riipasta kunnon kännin ja huomiseksi sitä päätin sitten hankkia... Saa nähdä mitä käy!

    • Kohtuukäyttäjä

      No herrajestas jos vetää pullon varttituntiin ilman lantrinkeja nii mitä muuta voipi odottaa ku yllä mainittuja oloja... Todella hyvä juoma alle 22 prosenttisista drinkkien tekoon. Esim kokista, jäitä, tätä ja sitruunaviipale niin omnom.

    • EI.ENÄÄ.IKINÄ

      Ainoa tilanne missä voisin kuvitella itseni juomassa tätä uudelleen, on huoneessa jossa minua uhataan ampuma aseella neljästä eri suunnasta.

      • peliteoria

        Neljästä suunnasta on hyvä jos ne ovat samaa porukkaa, koska ampuja tappais vastapäätä olevan eikä kukaan ampuisi


    • alggis

      Oikein hyvää se on kunhan laittaa 50/50 suhteella Gin Lemonia ja Spritea

    • Juonutolen

      No itehhän olen juonu mainittua juomaa yli kymmenen kertaa ja välillä tökkii, mut sen saa helpottuun jollain sokerisella juomalla sen yhteydes. Ja jos et kirkkaiden mausta tykkää niin luota muhun et maistuu kyllä hyvältä

    • ohaseihahyvöö

      Ihan hyvää se on se on vain tarkoitettu blissattavaksi jonkun limsan joukkoon tai sitten heität sen päkästimeenja annat jäätyä jäähileeksi.

    • hhujrrti

      Et kyl 7 tunnissa selviä, erona sidukkaan on että tosta puuttuu pari litraa nestettä, joka sidukassa on lisänä. Toi imeytyy nopeemmin ja 60 kg painosena oot todnäk aika tillintallin ja saat reippaan krapulan. Mut muuten, anti palaa :)

    • Eihyvä

      En suosittele tuota kusta kellekkään juotavaksi hyi vittu xD

    • Famousgrooge

      Suosittelen itse Famous Grooge nimistä whiskiä. Kyseessä on litran pullo tätä 40% juomaa, joten kaikkea ei kannata juoda kerralla. Esimerkiksi 4dl (vastaa 10 kaljaa) riittää vallan mainiosti ja menee nopeasti päähän

    • splegu

      noit gin lemoneit saa juod joku 4 pulloo et o kännis

    • Anonyymi

      Perinteinen gin tonic eli tonic vettä sekaan, ja sehän kuuluu juoda niinkun helteellä juodaan eli aika pitkäks saa jatkaa vedellä. Sitä kun nautiskelee pitkin iltaa pari kannullista ni tulee ihan raikas hyvä humala ja krapulasta ei tietoakaan puhumattakaan mistään ilta yrjöömisestä. Toinen asia varmaan ku kiskot sitä sellasenaan meneen siinä toivossa et tulee nopee känni.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe