Harry huomaa seiskassa olevansa itse hirnyrkki ja on aika pulassa. :)
Hirnyrkit
18
2594
Vastaukset
- voi nenä
meni hetki, ennen kuin huomasin mitä oikein tarkoitit "hirnyrkillä"..voi ei, olin jo niin tottunut englannin kielisen potterin horxcrucsiin, että nyt tuo uusi nimitys kuulostaa jotenki kököltä.. no kaikkeen tottuu, tai on totuttava.. Olen lukenut kutosen jo kahdesti enkuksi, mutten vielä suomeksi..mitähän muita uusia sanoja on keksitty?
- LILII
Mikä on hirnyrkki? En ole vielä lukenut kuutosta, mutta aijon lukea.
- .........
on hirnyrkki eli horcrux. Se oli yksi kuudesta Voldemortin hirnyrkistä. Hirnyrkki on esine johon on laitettu osa sielua. Niin pitkään kun osa sielua on turvassa ruumiin ulkopuolella, ei voi kuolla (muuttuu heikommaksi kuin aave mutta on silti elossa).
- ....
Hirnyrkki= On esine/asia johon on piilotettu pala sielua. Aina kun ihminen tappaa jonkun helkilön hänen sielunsa repeytyy osiin aina puolet kerrallaan esim. Matti tappaa Tepon, Matin sielu repeytyy kahtia, ja hän voi voimakkaalla taialla siirtä toisen palan sieluaan esineeseen/asiaan. Silloin siitä esineestä/asiasta tulee hirnyrkki
Voldemort ajatteli, että jos tappaisi monta ihmistä hänen sielunsa repytyisi moneen kappaleeseen hän saisi useamman hirnyrkin ja olisi voimakkaampi joten hän jakoi silunsa seitsemään osaan, kuusi esinettä/asiaa maailmassa on hirnyrkkejä (ne voivat olla mitätahansa voldemortin tapauksessa jokin hänelle paljon merkitsevä esine kuten luihuisen medalngoni) ja yksi on voldemort itse.
Näin selitys hirnyrkistä lyhyestiXD - lordi Voldemort
Suosittelen että luet sen kutosen nyt ihan kiltisti.
- jaffat
Mullakin tuli mieleen sama ajatus. Liekö kaukaa haettua.
- asap12
eikös rowling ole tyrmännyt jo tuoon teorian.
- Niffu
Höh, ei kai, mistäs olet tuommoista tietoa löytänyt? Ainakaan Rowlingin sivuilla ei tuota tietoa ole kumottu, vaikka siellä monia huhuja kumotaankin. Että jokainen saa uskoa mitä tahtoo, kunnes viimeinen kirja ilmestyy.^^
- Niffu
Harry = Horcrux (en oikein ole vielä hirnyrkki-sanaan tottunut)-teoriaa tukee moni asia mutta vastustaa vielä useampi. Sinällään se olisi aika jännää. (olenko jo maininnut useammin kuin 10 kertaa Harry-Horcrux-ankeuttaja-teoriani? Ai olen? No, ei sitten mitään.^^)
Seitsemänkö niitä horcruxeja oli?
1. Valedron päiväkirja
2. Nagini
3. Luihuisen sormus
4. Korpinkynnen malja(ko se nyt oli vai mikä? Siis se esine, jonka Tom halusi saada haltuunsa ja jopa murhasi sen vuoksi)
5. Luihuisen medaljonki (Kalmanhanaukiolla? R.A.M)
6. & 7. Puuskupuhin esine/joku/Rohkelikon esine/Harry (Puuskupuh = tiara tarvehuoneessa?)- -----
Se päiväkirja hirnyrkkihän on tuhottu ja tuossa kutosessa taisi käydä ilmi, että Voldemort sai tietää siitä. Eli eikö Volde vois tehä sen tilalla uuden hirnyrkin? Dumbledore ei kuitenkaan sellasesta maininnut mitään.
- Niffu
----- kirjoitti:
Se päiväkirja hirnyrkkihän on tuhottu ja tuossa kutosessa taisi käydä ilmi, että Voldemort sai tietää siitä. Eli eikö Volde vois tehä sen tilalla uuden hirnyrkin? Dumbledore ei kuitenkaan sellasesta maininnut mitään.
Niin... Päiväkirjan lisäksihän on tuhottu ainakin se sormus. Dumbledorehan sen tuhosi. Ehkäpä Voldemort ei saa tietää, että sen sielunpalaset on tuhottu... Tosin se olisi aika kummallista. Eikö se muka ikinä käy tarkistamassa, että sen sielun osaset ovat yhä paikoillaan??
- kun ja jos
Niffu kirjoitti:
Niin... Päiväkirjan lisäksihän on tuhottu ainakin se sormus. Dumbledorehan sen tuhosi. Ehkäpä Voldemort ei saa tietää, että sen sielunpalaset on tuhottu... Tosin se olisi aika kummallista. Eikö se muka ikinä käy tarkistamassa, että sen sielun osaset ovat yhä paikoillaan??
Harrynhan on sitten tuhottava itsensä, koska 6. kirjan lopussa sanoi että aikoo tuhota kaikki hirnykit. MUTTA kukaan ei voi vielä tietää, onko Harry hirnykki vai ei! Sen tiedämme vasta silloin, kun 7. kirja ilmestyy suomeksi! :o
Eli odottakaamme siihen asti.. Minä ainakin toivon, että Harry ei ole hirnykki!! :// - ...........
kun ja jos kirjoitti:
Harrynhan on sitten tuhottava itsensä, koska 6. kirjan lopussa sanoi että aikoo tuhota kaikki hirnykit. MUTTA kukaan ei voi vielä tietää, onko Harry hirnykki vai ei! Sen tiedämme vasta silloin, kun 7. kirja ilmestyy suomeksi! :o
Eli odottakaamme siihen asti.. Minä ainakin toivon, että Harry ei ole hirnykki!! ://" Harrynhan on sitten tuhottava itsensä"
Ei välttämättä. Ennustuksessa sanotaan että Harryllä on "voima jota pimeyden lordi ei tunne". - xxx
........... kirjoitti:
" Harrynhan on sitten tuhottava itsensä"
Ei välttämättä. Ennustuksessa sanotaan että Harryllä on "voima jota pimeyden lordi ei tunne".joka tarkoittaa rakkautta... eiköhän se tullut selväksi jo pariin otteeseen..
- eieiieieieiieeii EI!
Lukekaa kirja, DD:kin epäili että nagini olisi hirnyrkki sillä se on suuri riski asettaa sielunpalanen elävään olentoon(muu kuin oma kehonsa) joten kumokaamme tuo "Nagini on hirnyrkki" teoria!
- eieiieieieiieeii EI!
........... kirjoitti:
" Harrynhan on sitten tuhottava itsensä"
Ei välttämättä. Ennustuksessa sanotaan että Harryllä on "voima jota pimeyden lordi ei tunne".Sanon vielä kerran on liian suuri riski asettaa sielunpalanen elävään olentoon ja Voldemort olisi suorastaan TYHMÄ jos olisi tehnyt hänestä hirnyrkin ja miksi hän yrittäisi tappaa sitten Harrya??? Sillä jos Voldemort tappaisi Harryn ja Harry olisi hirnyrkki Voldemort itsekin heikkenisi!
JA se voima jota Voldemort ei tunne on RAKKAUS!!!!
Harry sanoo sen itsekin niin monta kertaa että HUH HUH!ja Dumbledorekin on sanonut sen MILJOONA kertaa jokaisen kirjan lopussa suurinpiirtein!!!!!!! - lordi Voldemort
kun ja jos kirjoitti:
Eli odottakaamme siihen asti.. Minä ainakin toivon, että Harry ei ole hirnykki!! ://EI SE HARRY KUOLE, tyhmät. Mut seiskassa siin viimesessä taistelussa tapahtuu jtn mitä ei kukaan osannu odottaa, kerto Rowling. JA SEISKA LIITTYY LILY POTTERIIN TAI SIIS SIIN KERROTAAN JOKU SALAISUUS SIITÄ. ET repikää housunne. JA AVADA KEDAVRAT TEILLE JÄSTIT, SAASTAT.
- Ehhei
En oikein usko katsos kun J.K kertoi ettei Harry kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187