Hyvät firmat?

rookie

Onko kuljetusalalla ns. hyviä firmoja? Mitkä maksaa niinku pitää, ylityöt, pekkaset jne...

81

29533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökyöpeli

      Schenker Cargo maksaa kaikki TESsin mukaan. Myös vapaapäiväkorvaukset.

      • vanhakuski

        Vähälä,Transpoint ja Suomen kiitoautot myös noudattaa vähintään tessiä...


      • tottajokasana
        vanhakuski kirjoitti:

        Vähälä,Transpoint ja Suomen kiitoautot myös noudattaa vähintään tessiä...

        kertoo tulot 70t€ ja kiekot kestänyt tarkastelun ilman huomauttamista. sen voitte käydä katsomassa verotoimistossa. yhtään sakkoa ei ole tullut tunneista. nuo tulot lainpuitteisaa ajettu.


      • Wfalen

        Translog tampereella on erittäin hyvä työpaikka


      • amattilainen
        tottajokasana kirjoitti:

        kertoo tulot 70t€ ja kiekot kestänyt tarkastelun ilman huomauttamista. sen voitte käydä katsomassa verotoimistossa. yhtään sakkoa ei ole tullut tunneista. nuo tulot lainpuitteisaa ajettu.

        Miksi viitit valehdella ton vuositulosi et tienaa max.35 000 ekee


      • Anonyymi
        Wfalen kirjoitti:

        Translog tampereella on erittäin hyvä työpaikka

        Teljä-Bulk Oy


    • No hani!

      Adr-haanpää,30% yli tessin(säiliöpuolen)pekkaset,ylityöt,pyhätyöt 100/200%:set

      • viime

        tili? Paljon oli brutto? Tunteja? Ylitöitä kertyykö? Miten jakautuu pyhätyön prosentit? Miten säiliöpuolen pekkaset?


      • Nimetön

        että kuinka tuo 30 % yli tessin pittää paikkansa kun viinikan miehet sano et 40% putos palkka kun siirtyi haanpää palkoille.
        ja siks toiseksi siellä kusetetaan työsuojelu piiriä koko ajan ja joskus siitäkin vielä tulee narahdus ja se on kallista lystiä.
        vain ajetut tunnit näkyy ja purut/lastaukset/pesut urakalla eli todelliset tunnit huitelee 100 - 120 mutta papereissa vain 80.
        eikä kannata yrittää kiistää tämä asia on tosi.
        siitä kun laskee paljonko jää vuodessa ylitöitä ilmoittamatta se on aikas karu määrä per kuski.
        ja nyt päästään lempiaiheeseni eli miten tulee teidän mielestä 30% yli tessin sehän johtuu siitä että tilinauhaan lasketaan ajot urakat = X määrä rahaa ja se jaetaan tehdyillä tunneilla (josta sii puuttuu nämä urakka purut/lastaukset/pesut).
        tolla lasku tyylillä missä tahansa pytty hommassa tienaa 30% yli tessin mut mun mielestä toi on itsensä huijaamista mutta pakkohan firman on se noin laskea muuten se narahtaisi ylitöistä.
        tämän kaavan kertoi minulle eräs vanhempi kuljettaja joka oli talossa jo velj haanpään aikaan ja on kyllä vieläkin.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        että kuinka tuo 30 % yli tessin pittää paikkansa kun viinikan miehet sano et 40% putos palkka kun siirtyi haanpää palkoille.
        ja siks toiseksi siellä kusetetaan työsuojelu piiriä koko ajan ja joskus siitäkin vielä tulee narahdus ja se on kallista lystiä.
        vain ajetut tunnit näkyy ja purut/lastaukset/pesut urakalla eli todelliset tunnit huitelee 100 - 120 mutta papereissa vain 80.
        eikä kannata yrittää kiistää tämä asia on tosi.
        siitä kun laskee paljonko jää vuodessa ylitöitä ilmoittamatta se on aikas karu määrä per kuski.
        ja nyt päästään lempiaiheeseni eli miten tulee teidän mielestä 30% yli tessin sehän johtuu siitä että tilinauhaan lasketaan ajot urakat = X määrä rahaa ja se jaetaan tehdyillä tunneilla (josta sii puuttuu nämä urakka purut/lastaukset/pesut).
        tolla lasku tyylillä missä tahansa pytty hommassa tienaa 30% yli tessin mut mun mielestä toi on itsensä huijaamista mutta pakkohan firman on se noin laskea muuten se narahtaisi ylitöistä.
        tämän kaavan kertoi minulle eräs vanhempi kuljettaja joka oli talossa jo velj haanpään aikaan ja on kyllä vieläkin.

        siis 120 tunnin tienestit jaetaan 80 tunnilla =))
        mullahan menee varmaa 50 % yli tessin kun saan noilta 40 tunnilta ylityö korvauksen.
        vai sellaista peliä.


      • On se niin....
        Nimetön kirjoitti:

        siis 120 tunnin tienestit jaetaan 80 tunnilla =))
        mullahan menee varmaa 50 % yli tessin kun saan noilta 40 tunnilta ylityö korvauksen.
        vai sellaista peliä.

        Älä puhu paskaa nimetön!Ei viinikalta siirtyneiltä palkka tippunut 40%:a,kai minä tiedän paremmin kuin sinä ja taskulaskimes!(Itse ollut siirtyneiden joukossa).Minä ainakin pidin henk.kohtasesti aplicomin työ asennossa minuutilleen niin kauan kuin työ kesti,sen jälkeen katsoin listasta,riittääkö kyseiseen työhön ehdotetut urakka koodit?JOKA tehdystä tunnista/minuutista/sekunnista sai palkan!Mutta ainahan löytyy niitä jotka pelleilee sen aplicomin kanssa jotta sais ajaa enemmän? Mutta sillä tyylillä ylitöitten alkaminen siirtyy,"kolikon toinen puoli"


      • Nimetön
        On se niin.... kirjoitti:

        Älä puhu paskaa nimetön!Ei viinikalta siirtyneiltä palkka tippunut 40%:a,kai minä tiedän paremmin kuin sinä ja taskulaskimes!(Itse ollut siirtyneiden joukossa).Minä ainakin pidin henk.kohtasesti aplicomin työ asennossa minuutilleen niin kauan kuin työ kesti,sen jälkeen katsoin listasta,riittääkö kyseiseen työhön ehdotetut urakka koodit?JOKA tehdystä tunnista/minuutista/sekunnista sai palkan!Mutta ainahan löytyy niitä jotka pelleilee sen aplicomin kanssa jotta sais ajaa enemmän? Mutta sillä tyylillä ylitöitten alkaminen siirtyy,"kolikon toinen puoli"

        paskaa puhunut kyllä meillä ainakin kokemäellä annettiin yhtenä vaihtoehtona juuri tuo palkkausmuoto että "saisi" ajaa enemmän muttei vuosiylityöt jarruta.
        toinen vaihtoehto oli tasan 80 tuntia / 2 vkoa
        kyl erkin palkat oli oikeasti hyvät eikä niinkuin nykyiset "muka" hyvät.


      • nuoliat
        Nimetön kirjoitti:

        että kuinka tuo 30 % yli tessin pittää paikkansa kun viinikan miehet sano et 40% putos palkka kun siirtyi haanpää palkoille.
        ja siks toiseksi siellä kusetetaan työsuojelu piiriä koko ajan ja joskus siitäkin vielä tulee narahdus ja se on kallista lystiä.
        vain ajetut tunnit näkyy ja purut/lastaukset/pesut urakalla eli todelliset tunnit huitelee 100 - 120 mutta papereissa vain 80.
        eikä kannata yrittää kiistää tämä asia on tosi.
        siitä kun laskee paljonko jää vuodessa ylitöitä ilmoittamatta se on aikas karu määrä per kuski.
        ja nyt päästään lempiaiheeseni eli miten tulee teidän mielestä 30% yli tessin sehän johtuu siitä että tilinauhaan lasketaan ajot urakat = X määrä rahaa ja se jaetaan tehdyillä tunneilla (josta sii puuttuu nämä urakka purut/lastaukset/pesut).
        tolla lasku tyylillä missä tahansa pytty hommassa tienaa 30% yli tessin mut mun mielestä toi on itsensä huijaamista mutta pakkohan firman on se noin laskea muuten se narahtaisi ylitöistä.
        tämän kaavan kertoi minulle eräs vanhempi kuljettaja joka oli talossa jo velj haanpään aikaan ja on kyllä vieläkin.

        puhuu paskaa vertaa verokalenterista.Adr.än.kuljettajat on aina tienannut enemmän kuin ruskea kieliset viinikka laiset.Tämä on faktaa.Viinikan kuskithan ajoi toisen vuoronsa ekille katso edelleen verokalenteria.


      • ihmettelijä?

        Moni on silti sanonut EI KIITOS adr:n palkkapussille.Harjavallassa ainakin yhdestä autosta lähti kaikki kuskit,kaksi meni ainaskin ajaan balticia.Balticin ajossa olevia autoja sompailee ainakin viisi adr:n viinikkalaista,eikä kukaan niistä lopputiliä ole saanut,vaan vaihtaneet itse taloa.Laukaan harjavallan alihankkijalla ainakin toiset viisi adr:n kuskia,ja hekin ottivat itte lopputilin adr:lltä.
        Eli joku mättää.
        PALKKA??TYÖILMAPIIRI??VAI MIKÄ?
        viisaammat vastatkaa.


      • r-sarja
        ihmettelijä? kirjoitti:

        Moni on silti sanonut EI KIITOS adr:n palkkapussille.Harjavallassa ainakin yhdestä autosta lähti kaikki kuskit,kaksi meni ainaskin ajaan balticia.Balticin ajossa olevia autoja sompailee ainakin viisi adr:n viinikkalaista,eikä kukaan niistä lopputiliä ole saanut,vaan vaihtaneet itse taloa.Laukaan harjavallan alihankkijalla ainakin toiset viisi adr:n kuskia,ja hekin ottivat itte lopputilin adr:lltä.
        Eli joku mättää.
        PALKKA??TYÖILMAPIIRI??VAI MIKÄ?
        viisaammat vastatkaa.

        Olisikohan yksinkertaisesti epävarmuus"tulevaisuudesta".


      • DDR:n pojat..

        Paljonkos yli tessin tiliä pukkaa vai onkohan jotai tuntijemmapankkia tulos ??


      • yks monest...
        DDR:n pojat.. kirjoitti:

        Paljonkos yli tessin tiliä pukkaa vai onkohan jotai tuntijemmapankkia tulos ??

        Niille harvoille jotka siellä vakimiehinä ovat,edelleen hyvä palkka,200% muut Torpparien kuskit asia erikseen...
        Tulevaisuus työsuhteessa ei toki ole turvattu,mutta harmi KULJETTAJIEN puolesta! Mutta jos lukeudut ns. "puoli-isännäksi" niin turha on semmoiselle puhua normaalista palkasta/tehty työ.
        Se hiuksen pieni ero joka erottaa meidät kuljettajat kuljetusliikkeen omistajasta,on kuitenkin joillekkin vaikea ymmärtää? ME olemme VAIN kuljettajia ja pyrin saamaan mahdollisemman hyvän korvauksen ammattimaisesta työstäni,jos ei kelpaa niin vaihdan osoitetta ja tähän asti on kelvannut.
        (jos voitan paljon lotossa,niin olen luvannut itselleni että käyn ajaan muutaman reissun ilmaiseksi,korvaukseksi hyvästä työpaikasta,en muuten)


    • J.J.P

      Kolikon toinen puoli on se, että nämä hyvät firmat pitävät tarkkaa huolta ylitöistä yms ja se tekee sen että kokonaistulot ovat myös aivan TES in mukaiset. Eli pienet.

      Koska alan palkat ovat pienet, niin ekstran tekeminen näissä hyvissä yrityksissä on mahdotonta.
      Enkä nyt tarkoita, että ajetaan 15 h päivässä vaan ihan ajoajan puitteissa tehtäviä ekstra tunteja. Normaali 40 h viikkotyö tekee tällä alalla aika mitättömän pienen palkan.

      Mutta jos se kuskille riittää niin silloin hyvät firmat ovat hyvä työpaikka.

    • kyllä mun käsittääkseni aina vaan useampi firma maksaa palkat niin kuin kuuluukin.
      Eri asia on tosin just tuo mitä tossa edelläkin kirjoitettiin, eli jos firma maksaa ylityöt, niin kuin esim firma missä itse ajan, ei niitä juurikaan kyllä tule. Koska isännälle sellainen on käsittääkseni aika kallista. Mutta silloin kun tunnit ylitöiden puolelle kovasti menee, niin onhan se rahallisesti ihan mukavaa. Itse kylläkin olen menoni siten suunnitellut, että pysyn hengissä jopa 800€/2vk käteen jäävällä tilillä. Ja olen huomannut myös sen että vapaapäiviäkin on ihan mukava viettää. Mutta jokainen löytää itselleen sopivan työmäärän ja palkkausmuodon ennemmin tai myöhemmin...

      • kertokaa ihmeessä

        työnhakemista varten kyselen..kiitos


    • Kuljetus

      ja Niinexpress.
      Siinä kaksi parasta firmaa minun tietojen mukaan.
      Ja Rimpinen seuraavana.

      • tsemppiä

        Täytyy kyllä nostaa hattua Teljälle,kauan se on kyllä sinnitelly (no oli siinä joku konkka välissä) Tässä hiekkalaatikossa on nykyään aika vaikea touhuta,ex pitkä aikainen työnant. E.V ei varmaan vielä nosta hattua Teljän suuntaan?,vai oisko ajat muuttuneet????


      • firmalla

        on hyvät kuskit, eikä juurikaan hae työntekijoitä, semmoinen firma joka ei roiku tuolla työkkärin sivuilla jatkuvasti, on ns. hyvä
        hyvään maksavaan firmaan pääsee useimmin vain kaverin kautta, hän suosittelee.


      • pena

        Mikäs firma tämmönen rimpinen on onko paljon autoja?


      • Nimetön
        tsemppiä kirjoitti:

        Täytyy kyllä nostaa hattua Teljälle,kauan se on kyllä sinnitelly (no oli siinä joku konkka välissä) Tässä hiekkalaatikossa on nykyään aika vaikea touhuta,ex pitkä aikainen työnant. E.V ei varmaan vielä nosta hattua Teljän suuntaan?,vai oisko ajat muuttuneet????

        Ensinnäkin missä vaiheessa oli konkka ja toiseksi Viinikan loppuun asti Erkki ja Matti tekivät yhteistyötä.
        Teljä ajo Viinikan keikkoja ja toisinpäin millai sattu toisen autot oleen sopivasti ja itellä ei.
        ja sinä joka kyselit hyviä firmoja joka hoitaa kaikki työehtosopimuksen mukaan niin Teljä on sellainen et kysäse sieltä.
        Älä välitä noista kateellisista paskan jauhajista ne on vaan hiipuvan suuryhtiön kuskeja.
        ite oon ollu 10 vuotta talossa ja mittää onkelmia ei oo ollu palkkojen yms suhteen.
        joka muuta väittää todistakoon väitteensä sovitaan vaan aika ja paikka.


      • Sitten
        Nimetön kirjoitti:

        Ensinnäkin missä vaiheessa oli konkka ja toiseksi Viinikan loppuun asti Erkki ja Matti tekivät yhteistyötä.
        Teljä ajo Viinikan keikkoja ja toisinpäin millai sattu toisen autot oleen sopivasti ja itellä ei.
        ja sinä joka kyselit hyviä firmoja joka hoitaa kaikki työehtosopimuksen mukaan niin Teljä on sellainen et kysäse sieltä.
        Älä välitä noista kateellisista paskan jauhajista ne on vaan hiipuvan suuryhtiön kuskeja.
        ite oon ollu 10 vuotta talossa ja mittää onkelmia ei oo ollu palkkojen yms suhteen.
        joka muuta väittää todistakoon väitteensä sovitaan vaan aika ja paikka.

        Teljällä olla paljon lasku taidottomia kuskeja.


      • Nimetön
        Sitten kirjoitti:

        Teljällä olla paljon lasku taidottomia kuskeja.

        kylähä laskee osataa sevverta et säiliötessin palkka tulee ja täts it.
        ainoo joka yrittää kuskeja kusettaa o kuopio nyyti juitsari joka tarttis saada kurii täys mulkku kuulemma.


      • pirkanmies
        firmalla kirjoitti:

        on hyvät kuskit, eikä juurikaan hae työntekijoitä, semmoinen firma joka ei roiku tuolla työkkärin sivuilla jatkuvasti, on ns. hyvä
        hyvään maksavaan firmaan pääsee useimmin vain kaverin kautta, hän suosittelee.

        Kelpo Kuljetus, Kovanen Yhtiöt ,Hansanet,Pohjola?? onko hyviä firmoja?


      • ADR
        pena kirjoitti:

        Mikäs firma tämmönen rimpinen on onko paljon autoja?

        Rimpinen On harjavallasta ja ajaa ainakin myrkkyjä. Autojen määrästä ei itellä oo tietoo ku en o nähny ku yhen hopeisen looperotteri ko. firmalta, Siisti oli ainakin se.

        PS. Semmosta kysyn kertokaa kenen pyttyauto seisoo Niinivirran pihassa Harjavallassa. Musta "vesipää" pienet rosteri pytyt ja 8 varotuslätkät???


      • hippiäinen
        pirkanmies kirjoitti:

        Kelpo Kuljetus, Kovanen Yhtiöt ,Hansanet,Pohjola?? onko hyviä firmoja?

        Riippuu siitä millaista hommaa haet.


      • DIOKSIDI
        ADR kirjoitti:

        Rimpinen On harjavallasta ja ajaa ainakin myrkkyjä. Autojen määrästä ei itellä oo tietoo ku en o nähny ku yhen hopeisen looperotteri ko. firmalta, Siisti oli ainakin se.

        PS. Semmosta kysyn kertokaa kenen pyttyauto seisoo Niinivirran pihassa Harjavallassa. Musta "vesipää" pienet rosteri pytyt ja 8 varotuslätkät???

        Oiskoon tuo Aniaksen rikkidioksidiauto....


      • Aniaksen
        DIOKSIDI kirjoitti:

        Oiskoon tuo Aniaksen rikkidioksidiauto....

        autot seiso Niinivirran pihas ko ne yöpyy yleensä tehtaan parkkipaikalla.


      • on pari
        ADR kirjoitti:

        Rimpinen On harjavallasta ja ajaa ainakin myrkkyjä. Autojen määrästä ei itellä oo tietoo ku en o nähny ku yhen hopeisen looperotteri ko. firmalta, Siisti oli ainakin se.

        PS. Semmosta kysyn kertokaa kenen pyttyauto seisoo Niinivirran pihassa Harjavallassa. Musta "vesipää" pienet rosteri pytyt ja 8 varotuslätkät???

        käytettynä ostettua volvoa...


      • nimetön
        ADR kirjoitti:

        Rimpinen On harjavallasta ja ajaa ainakin myrkkyjä. Autojen määrästä ei itellä oo tietoo ku en o nähny ku yhen hopeisen looperotteri ko. firmalta, Siisti oli ainakin se.

        PS. Semmosta kysyn kertokaa kenen pyttyauto seisoo Niinivirran pihassa Harjavallassa. Musta "vesipää" pienet rosteri pytyt ja 8 varotuslätkät???

        ne on teijon korjaamon happoautoja.


      • pirkanmies
        hippiäinen kirjoitti:

        Riippuu siitä millaista hommaa haet.

        Normaali jakohommat, Ed.Mainitut firmat taitaa olla suurimpia, eli pitäis olla ok? kuljetuspirkka??


      • saapi
        Nimetön kirjoitti:

        kylähä laskee osataa sevverta et säiliötessin palkka tulee ja täts it.
        ainoo joka yrittää kuskeja kusettaa o kuopio nyyti juitsari joka tarttis saada kurii täys mulkku kuulemma.

        ajaa niinpaljon ku sielusietää ainaki säiliöpuolella patsi sillon ku työsuojeluviranommaine on käyny kokemäellä ni pari jaksoo ajetaan tasan 80 h / 2 vko
        sitten se unohtuu ;)


      • Nimetön
        saapi kirjoitti:

        ajaa niinpaljon ku sielusietää ainaki säiliöpuolella patsi sillon ku työsuojeluviranommaine on käyny kokemäellä ni pari jaksoo ajetaan tasan 80 h / 2 vko
        sitten se unohtuu ;)

        edellisvuoden ylityötunnit teljällä.
        viime vuoden tunneista ei tarkastaja ole soitellut joten tais olla viel parempi tulos kun edellisvuonna.
        eli kerros paljonko oli 330 vuosiylitöiden ylittäjiä ja paljonko oli määrät 2004??
        ai et tiedä no jotenkin arvasin eli edellisvuoden saldo oli 9 yli 330 h ja niistä yksi n 30 h ja loput 5 - 15 h ja porin työsuojelutarkastaja oli sitä mieltä että tälle määrälle kuskeja tulos oli loistava.
        puhu asoista mistä tiedät! ! ! ! ! !
        minä tiedän koska istuin samassa pöydässä tarkastuksen aikana.


      • sen
        Nimetön kirjoitti:

        edellisvuoden ylityötunnit teljällä.
        viime vuoden tunneista ei tarkastaja ole soitellut joten tais olla viel parempi tulos kun edellisvuonna.
        eli kerros paljonko oli 330 vuosiylitöiden ylittäjiä ja paljonko oli määrät 2004??
        ai et tiedä no jotenkin arvasin eli edellisvuoden saldo oli 9 yli 330 h ja niistä yksi n 30 h ja loput 5 - 15 h ja porin työsuojelutarkastaja oli sitä mieltä että tälle määrälle kuskeja tulos oli loistava.
        puhu asoista mistä tiedät! ! ! ! ! !
        minä tiedän koska istuin samassa pöydässä tarkastuksen aikana.

        perusteella et ite olin siin ylittävässä porukassa ajamassa ;) mut viimevuoteen taitaa vaikuttaa se lakko aika hyvin ja tuo KTA:kin tippui sen verran et kesälomalla ei paljoo juhlita...


      • hippiäinen
        pirkanmies kirjoitti:

        Normaali jakohommat, Ed.Mainitut firmat taitaa olla suurimpia, eli pitäis olla ok? kuljetuspirkka??

        Pohjolalla lähinnä puolikkaita liikenteessä. Ainakin pirkanmaalla. Muilla noita jakoautoja onkin.


      • ....
        ADR kirjoitti:

        Rimpinen On harjavallasta ja ajaa ainakin myrkkyjä. Autojen määrästä ei itellä oo tietoo ku en o nähny ku yhen hopeisen looperotteri ko. firmalta, Siisti oli ainakin se.

        PS. Semmosta kysyn kertokaa kenen pyttyauto seisoo Niinivirran pihassa Harjavallassa. Musta "vesipää" pienet rosteri pytyt ja 8 varotuslätkät???

        Mihinkä toi Rimpinen ajaa ku tulee aina tos läntisen ohitustien työmaitten kohdalla vastaa kahen kolmen välillä päivällä, nokka kohti pohjosta?


      • olla
        Nimetön kirjoitti:

        edellisvuoden ylityötunnit teljällä.
        viime vuoden tunneista ei tarkastaja ole soitellut joten tais olla viel parempi tulos kun edellisvuonna.
        eli kerros paljonko oli 330 vuosiylitöiden ylittäjiä ja paljonko oli määrät 2004??
        ai et tiedä no jotenkin arvasin eli edellisvuoden saldo oli 9 yli 330 h ja niistä yksi n 30 h ja loput 5 - 15 h ja porin työsuojelutarkastaja oli sitä mieltä että tälle määrälle kuskeja tulos oli loistava.
        puhu asoista mistä tiedät! ! ! ! ! !
        minä tiedän koska istuin samassa pöydässä tarkastuksen aikana.

        Hyvänkin kaveri Matin ja Kain kanssa.....


      • kaiketi
        .... kirjoitti:

        Mihinkä toi Rimpinen ajaa ku tulee aina tos läntisen ohitustien työmaitten kohdalla vastaa kahen kolmen välillä päivällä, nokka kohti pohjosta?

        luulisin...heh heh


      • pirkanmies
        hippiäinen kirjoitti:

        Pohjolalla lähinnä puolikkaita liikenteessä. Ainakin pirkanmaalla. Muilla noita jakoautoja onkin.

        Minkälaisia työnantajia nämä firmat on? haukkumaan ei tartte ruveta, vaan jos joku näistä on asiallinen työntekijän huomioiva yritys saa kehua..


      • ei aja
        Sitten kirjoitti:

        Teljällä olla paljon lasku taidottomia kuskeja.

        kuin tyttöjä!


      • Siinä
        ei aja kirjoitti:

        kuin tyttöjä!

        sit jotain vikaa jos tytöt ajaa yhdistelmää???


      • taitaa
        Siinä kirjoitti:

        sit jotain vikaa jos tytöt ajaa yhdistelmää???

        tytössä olla vikaa jos kiinnostaa rekkahommat!


      • Tepa
        Nimetön kirjoitti:

        Ensinnäkin missä vaiheessa oli konkka ja toiseksi Viinikan loppuun asti Erkki ja Matti tekivät yhteistyötä.
        Teljä ajo Viinikan keikkoja ja toisinpäin millai sattu toisen autot oleen sopivasti ja itellä ei.
        ja sinä joka kyselit hyviä firmoja joka hoitaa kaikki työehtosopimuksen mukaan niin Teljä on sellainen et kysäse sieltä.
        Älä välitä noista kateellisista paskan jauhajista ne on vaan hiipuvan suuryhtiön kuskeja.
        ite oon ollu 10 vuotta talossa ja mittää onkelmia ei oo ollu palkkojen yms suhteen.
        joka muuta väittää todistakoon väitteensä sovitaan vaan aika ja paikka.

        Ainakin kaveri ajo talkki/raskasöljyautoa teljällä, reissu oli ain vuorokauden ja välillä ei paljon uinumaan joutunu..


      • mullikuski
        saapi kirjoitti:

        ajaa niinpaljon ku sielusietää ainaki säiliöpuolella patsi sillon ku työsuojeluviranommaine on käyny kokemäellä ni pari jaksoo ajetaan tasan 80 h / 2 vko
        sitten se unohtuu ;)

        Ite jättäydyin Teljän hommista poies sen takii ko ei saannu tehä ko 80h/2vk. Muute ol ihan hyvä talo kuskille.


      • sun käydä
        ADR kirjoitti:

        Rimpinen On harjavallasta ja ajaa ainakin myrkkyjä. Autojen määrästä ei itellä oo tietoo ku en o nähny ku yhen hopeisen looperotteri ko. firmalta, Siisti oli ainakin se.

        PS. Semmosta kysyn kertokaa kenen pyttyauto seisoo Niinivirran pihassa Harjavallassa. Musta "vesipää" pienet rosteri pytyt ja 8 varotuslätkät???

        silmälääkäris ko oot nähny mustan vesipään ja Rimpisen hopeen värisen kloopen...


      • entiiä
        pirkanmies kirjoitti:

        Minkälaisia työnantajia nämä firmat on? haukkumaan ei tartte ruveta, vaan jos joku näistä on asiallinen työntekijän huomioiva yritys saa kehua..

        On makuasia milloin kuljettaja on huomioitu, mutta kaikista mainitsemistasi saanee TES-palkan.


      • piiri pieni pyörii
        sun käydä kirjoitti:

        silmälääkäris ko oot nähny mustan vesipään ja Rimpisen hopeen värisen kloopen...

        nyytipellet ja muut säiliöhommat meille alanmiehille ja pohtikaa muita asioita.


      • ei nukkumaan joutunut
        Tepa kirjoitti:

        Ainakin kaveri ajo talkki/raskasöljyautoa teljällä, reissu oli ain vuorokauden ja välillä ei paljon uinumaan joutunu..

        eikös se kuitenkin ole niin että se on kuljettaja joka niitä rattaita kuskaa ja nukkuu just sillon kun siltä tuntuu.
        eihän kukkaa voi pakottaa ajamaan.


      • =))))))))
        olla kirjoitti:

        Hyvänkin kaveri Matin ja Kain kanssa.....

        se nyt vaan on työsuojelupiiri joka ilmoittaa noista asioista ja ne raportit on kaikkien työntekijöiden nähtävissä heidän niin halutessaan.


      • Tyttö
        taitaa kirjoitti:

        tytössä olla vikaa jos kiinnostaa rekkahommat!

        Jokaisen tytön oma valinta,mitä tekee työkseen.


      • optikko
        sun käydä kirjoitti:

        silmälääkäris ko oot nähny mustan vesipään ja Rimpisen hopeen värisen kloopen...

        No rimpisiä on sitten varmaan monta suomessa. Hopeen harmaa "viiru lotteri" siniset pytyt mis menee oranssi raita kyljes, Rimpinen luki nokassa. Siitä mustasta scaniasta en oo satavarma oliko vesipää en muista, enkä tiä minkä firman oli sitä tos vähä kyselinkin.


      • hytti
        optikko kirjoitti:

        No rimpisiä on sitten varmaan monta suomessa. Hopeen harmaa "viiru lotteri" siniset pytyt mis menee oranssi raita kyljes, Rimpinen luki nokassa. Siitä mustasta scaniasta en oo satavarma oliko vesipää en muista, enkä tiä minkä firman oli sitä tos vähä kyselinkin.

        niissä viimmeks oli ko mä näin siniset pytyt ja oranssi raita ajaa rikkidioksidia. Ei kai higline oo topline???


      • wvgwevgwe
        Tyttö kirjoitti:

        Jokaisen tytön oma valinta,mitä tekee työkseen.

        voivoi...potkaisko joku sua munille? vain "äijämäiset" naiset hakeutuvat MIESTEN ammatteihin, mutta se toki heille suotakoon. muussa kuin ammatillisessa mielessä ko. "naiset" ovat todella vastenmielisiä...hyi helvata!


      • rahat

        lopussa.autoja ei rahaa viedä huoltoon kun entiset laskut maksamatta!!


      • Teljältä
        rahat kirjoitti:

        lopussa.autoja ei rahaa viedä huoltoon kun entiset laskut maksamatta!!

        Maksetaan sitten kun on ihan pakko.Palkatkin maksetaan oikein kun aikansa niistä valittaa.


      • Naiskuski!!!
        wvgwevgwe kirjoitti:

        voivoi...potkaisko joku sua munille? vain "äijämäiset" naiset hakeutuvat MIESTEN ammatteihin, mutta se toki heille suotakoon. muussa kuin ammatillisessa mielessä ko. "naiset" ovat todella vastenmielisiä...hyi helvata!

        Ottaako pattiin kun naiset pärjää nykyään jopa "miesten" maailmassa??? itse ajan ja tähän mennessä on ollu vaan positiivistä palautetta miehiltä siitä et naisiaki on tullu alalle!!!taidat olla aika surkee kuski...


      • ollu
        optikko kirjoitti:

        No rimpisiä on sitten varmaan monta suomessa. Hopeen harmaa "viiru lotteri" siniset pytyt mis menee oranssi raita kyljes, Rimpinen luki nokassa. Siitä mustasta scaniasta en oo satavarma oliko vesipää en muista, enkä tiä minkä firman oli sitä tos vähä kyselinkin.

        Aniaksen rikkidioksidi auto? Vaiko Balticin rikkihappo auto?


      • on jutsarin
        Nimetön kirjoitti:

        kylähä laskee osataa sevverta et säiliötessin palkka tulee ja täts it.
        ainoo joka yrittää kuskeja kusettaa o kuopio nyyti juitsari joka tarttis saada kurii täys mulkku kuulemma.

        Nimi, ja puhut täyttä totta!


      • Olet
        piiri pieni pyörii kirjoitti:

        nyytipellet ja muut säiliöhommat meille alanmiehille ja pohtikaa muita asioita.

        Ääliö


      • Käskiäkö??
        Tepa kirjoitti:

        Ainakin kaveri ajo talkki/raskasöljyautoa teljällä, reissu oli ain vuorokauden ja välillä ei paljon uinumaan joutunu..

        Moni kuski ajaa keikkansa varmasti mielellään kahvipaussien ja pikku nokkaunien kera!Sitten kun sanotaan että keikat lyhenee,jotta kiekot pysyy kunnossa ja pitkiä taukoja ei tarttis pitää,niin väki vähenee ja aletaan kitiseen palstoilla kun teljällä ajatetaan niin hullumaisesti!!!


      • _jocke_
        optikko kirjoitti:

        No rimpisiä on sitten varmaan monta suomessa. Hopeen harmaa "viiru lotteri" siniset pytyt mis menee oranssi raita kyljes, Rimpinen luki nokassa. Siitä mustasta scaniasta en oo satavarma oliko vesipää en muista, enkä tiä minkä firman oli sitä tos vähä kyselinkin.

        On jonkun Kokkolalaisen Firman auto.. En muista nimee.. Mut pari vuotta sitte yks niistä mustereistä kaatu raumalla.. Oli ainakin SK:ssa juttua..


      • tarkka
        tsemppiä kirjoitti:

        Täytyy kyllä nostaa hattua Teljälle,kauan se on kyllä sinnitelly (no oli siinä joku konkka välissä) Tässä hiekkalaatikossa on nykyään aika vaikea touhuta,ex pitkä aikainen työnant. E.V ei varmaan vielä nosta hattua Teljän suuntaan?,vai oisko ajat muuttuneet????

        kattokaa kuka teljän autot omistaa


      • pesä vellu
        rahat kirjoitti:

        lopussa.autoja ei rahaa viedä huoltoon kun entiset laskut maksamatta!!

        siks siellä on välimää


    • nimetön111111

      tää on sellainen kysymys mitä ei pidä tällaisilla keskustelu sivuilla kysyä.
      tällä ei saa aikaan kuin lapsellisen teitin firma sitä ja meitin taas tätä ja ne vielä sillai keskustelun.
      aika lailla laittaa hymyilyttään teitin jutut sori vaan.
      onneksi itse olen hyvässä talossa töissä ja kaverini ovat eri taloissa mutta hekin pitävät työmaastaan eli en näe syytä itse alkaa niitä mollaamaan vaikken itse niihin menisikään.
      se on vaan kaveri siitä kiinni millainen talo on millainen itse olet talolle.
      monta hyvää taloa haukutaan täällä turhaan koska itse on ollut taloa kohtaan oikea narisijoiden kuningas ja sitä saa mitä tilaa.

      • 6+6020

        moro......iso talo paljon renkejä.........,talolla ja liikennöitsijällä menee hyvin ,talo tuottaa helevetisti voittoa.......rengit tekee työn minimipalkalla.....ilman pitkiä päiviä.......ala-arvoinen palkkaus työhön nähden.kaikki kirjaimet kortissa....


    • on pakko

      olla esimerkillinen firma koska omaa
      maailman täydellisimmän kuskin (ajaa tampereen seudulla) jalat menee alta kun näkee....... aaaaaaahhhh T:rakastunut

    • koivuniemeä

      sen jälkeen tiedät missä ei kannata ajaa

      • koivuniemessä on

        jos tarkoitat r koivuniemeä ni kerro mitä siin vikana on. mielestäni ihan reilu talo, vaikka on saneerauksesssa ni ei se käytännön hommiin vaikuta. mut kerro ihmees mitä vikaa siin talos on!


    • kohta ex simeon

      simeon väittää maksavan hyvin mut joka päivä yritetään vähentää minuutteja,työvuoroista ei tiedä mitään saati vapaapäiväkorvauksista.3v laajentumisesta kuskit vaihtunu lähes kertaaleen..en suosittele kenellekään

      • ...

        kellähä ois hyvä kalusto ja muutenkii simppelit hommat tonne euroopan tai ruotsin suuntaan? tietysti ois hyvä saada kohtuu korvauskii..


      • gona¤
        ... kirjoitti:

        kellähä ois hyvä kalusto ja muutenkii simppelit hommat tonne euroopan tai ruotsin suuntaan? tietysti ois hyvä saada kohtuu korvauskii..

        Jos sattuu Siljalla/Viikkarilla yli pääseen,hetki on tunnelmallinen mutta siitä eteenpäin voi ollakkin haipakkaa tai sitten pitkiä odotuksiakin.
        Kemikaalikuljetuksissa varsinkin ruotsissa on se kokemus kielitaito hyväks/iso plussa työhaastattelussa.


    • rahaa tulee

      1500e käteen 2vko riittää mulle..kiitti moi.se on tosi!

    • mösry

      Maksaa E. Laurila nykyään palkat ajoissa ja kunnolla? Sielä tuppasi kuskiilla olla aina saatavia sisällä.

    • rahti-patu

      se on Logira,pesee nää muut firmat mennen tullen ja palatessa!

      • Baarumit

        Nurmen Sora on myös rehellinen vanhanajan hyvä työnantaja.


      • Anonyymi

        Jaa niinkö?


    • gwehwershjwerhj

      Onko Pirkanmaalla hyviä firmoja? (BCE) kortin omistavalle hyvbällä firmalla tarkoitan sitä että he hakevat kuljettajia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe