miksi te tyritte koko ajan?

huoh

Tällä palstalla vilisee uforaportteja, mutta eipä tunnu ikinä kellään olevan sitä KAMERAA mukana koskaan kun pitäisi olla. Lakatkaa nyt hyvät ihmiset tyrimästä ja koettakaa joskus saada havaintonne edes talteen filmille. Nykyisin kännyköissäkin on megapikseliluokan kamerat, niin voiko se olla noin helvetin vaikeaa saada se havainto TALTEEN kanssa?
Jotenkin vaan turhauttaa aivan helvetisti lukea toinen toistaan tyhjempiä raportteja kun kellään ei jukoliste ole ikinä sitä kameraa mukana. Kuvia ihmiset, kuvia.

9

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt.

On aivan totta että suurin osa ufohavainnoista jää kuvaamatta, syitä on varmasti monia ja eittämättä se suurin syy on se, ettei mitään ufohavaintoa ole ollutkaan. Tänne siis kirjoitellaan aivan omasta päästä keksittyjä juttuja joiden jankutetaan olevan totta.

Kannattaa tosiaan miettiä miksi Suomessa nähdään näinkin paljon valoilmiöitä ja muita ufoja, kuin täällä annetaan ymmärtää, mutta kukaan ei saa niistä koskaan otettua kuvia.

Läpinäkyvää valehtelua, ei sen kummempaa.

• olet

täällä lukemassa kirjoituksia ?

• hans holgersson
        olet kirjoitti:

täällä lukemassa kirjoituksia ?

mielenkiinnosta ilmiöön, mutta nämä turhan päiväiset joka öiset tapaamiset vailla sitä kuvaa on aika hanurista ja vasrsinkin kun siitä aletaan vaahtoamaan miten tosi juttu se on. ei näin poijjaat, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

• täällä
        hans holgersson kirjoitti:

mielenkiinnosta ilmiöön, mutta nämä turhan päiväiset joka öiset tapaamiset vailla sitä kuvaa on aika hanurista ja vasrsinkin kun siitä aletaan vaahtoamaan miten tosi juttu se on. ei näin poijjaat, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

kuten edellinen vastaaja todisti itsestään taas kerran. Menisi vain sinne metsään, ja olisi hiljaa.

• Tässäpä asia kiteytettynä. Kuitenkin jotkut harvat pyrkivät tarkastelemaan asiaa jokseenkin järjen pohjalta, mutta yleensä turvautuvat kuitenkin villiin ja vapaaseen mielikuvitukseen tukalan paikan tullen :|

• kämmäri

Eipä oo saanu kunnon kuvaa,vaikka oon kuvannut parikin kertaa.Ei ehtinyt ensimmäisellä kerralla,kun oli niin nopea valopallo ,vilahti puiden välistä,tuli vain jotain suttua.Toisella kerralla ällistyin kai liikaa ja osa ajasta meni hukkaan katsellessa,ennenkuin älysin kaivaa kameraa esiin.Mutta jospa vielä onnistuisi,aion kyllä yrittää.

• Lady_Nocturna

Ufo-havainnot ovat useimmissa tapauksissa hyvinkin äkillisiä (ilmestyvät tyhjästä ja katoavat nopeasti), että siinä ajassa tuskin tulee mieleen ruveta näppäämään mitään kuvia, VAIKKA se kamera sitten jostain syystä sattuisikin olemaan mukana.

• myös

Olen myös nähnyt ilmiön jolle todennäköisesti on olemassa luonnollinen selitys (ilmakehän ilmiö, satelliitin liike..) mutta eipä tullut mieleenkään kaivaa kameraa esille. Kyllä sitä vaan jää tuijottamaan jos jotain ihmeellistä taivaalla tapahtuu.

• Ihmisten tuomitsevan asenteen takia ja hihhuliksi-leimaantumisen pelossa kuvat pidetään siellä omassa albumissa.

Kyllä tuo kuvamanipulointi on nykysin niin helppoa, että siitä on asian todistettavuus kaukana, vaikka joku onnistuisikin saamaan kuvan ihka oikeasta ufosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe