miksi te tyritte koko ajan?

huoh

Tällä palstalla vilisee uforaportteja, mutta eipä tunnu ikinä kellään olevan sitä KAMERAA mukana koskaan kun pitäisi olla. Lakatkaa nyt hyvät ihmiset tyrimästä ja koettakaa joskus saada havaintonne edes talteen filmille. Nykyisin kännyköissäkin on megapikseliluokan kamerat, niin voiko se olla noin helvetin vaikeaa saada se havainto TALTEEN kanssa?
Jotenkin vaan turhauttaa aivan helvetisti lukea toinen toistaan tyhjempiä raportteja kun kellään ei jukoliste ole ikinä sitä kameraa mukana. Kuvia ihmiset, kuvia.

9

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt.

      On aivan totta että suurin osa ufohavainnoista jää kuvaamatta, syitä on varmasti monia ja eittämättä se suurin syy on se, ettei mitään ufohavaintoa ole ollutkaan. Tänne siis kirjoitellaan aivan omasta päästä keksittyjä juttuja joiden jankutetaan olevan totta.

      Kannattaa tosiaan miettiä miksi Suomessa nähdään näinkin paljon valoilmiöitä ja muita ufoja, kuin täällä annetaan ymmärtää, mutta kukaan ei saa niistä koskaan otettua kuvia.

      Läpinäkyvää valehtelua, ei sen kummempaa.

      • olet

        täällä lukemassa kirjoituksia ?


      • hans holgersson
        olet kirjoitti:

        täällä lukemassa kirjoituksia ?

        mielenkiinnosta ilmiöön, mutta nämä turhan päiväiset joka öiset tapaamiset vailla sitä kuvaa on aika hanurista ja vasrsinkin kun siitä aletaan vaahtoamaan miten tosi juttu se on. ei näin poijjaat, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...


      • täällä
        hans holgersson kirjoitti:

        mielenkiinnosta ilmiöön, mutta nämä turhan päiväiset joka öiset tapaamiset vailla sitä kuvaa on aika hanurista ja vasrsinkin kun siitä aletaan vaahtoamaan miten tosi juttu se on. ei näin poijjaat, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

        kuten edellinen vastaaja todisti itsestään taas kerran. Menisi vain sinne metsään, ja olisi hiljaa.


      • Tässäpä asia kiteytettynä. Kuitenkin jotkut harvat pyrkivät tarkastelemaan asiaa jokseenkin järjen pohjalta, mutta yleensä turvautuvat kuitenkin villiin ja vapaaseen mielikuvitukseen tukalan paikan tullen :|


    • kämmäri

      Eipä oo saanu kunnon kuvaa,vaikka oon kuvannut parikin kertaa.Ei ehtinyt ensimmäisellä kerralla,kun oli niin nopea valopallo ,vilahti puiden välistä,tuli vain jotain suttua.Toisella kerralla ällistyin kai liikaa ja osa ajasta meni hukkaan katsellessa,ennenkuin älysin kaivaa kameraa esiin.Mutta jospa vielä onnistuisi,aion kyllä yrittää.

    • Lady_Nocturna

      Ufo-havainnot ovat useimmissa tapauksissa hyvinkin äkillisiä (ilmestyvät tyhjästä ja katoavat nopeasti), että siinä ajassa tuskin tulee mieleen ruveta näppäämään mitään kuvia, VAIKKA se kamera sitten jostain syystä sattuisikin olemaan mukana.

      • myös

        Olen myös nähnyt ilmiön jolle todennäköisesti on olemassa luonnollinen selitys (ilmakehän ilmiö, satelliitin liike..) mutta eipä tullut mieleenkään kaivaa kameraa esille. Kyllä sitä vaan jää tuijottamaan jos jotain ihmeellistä taivaalla tapahtuu.


    • Ihmisten tuomitsevan asenteen takia ja hihhuliksi-leimaantumisen pelossa kuvat pidetään siellä omassa albumissa.

      Kyllä tuo kuvamanipulointi on nykysin niin helppoa, että siitä on asian todistettavuus kaukana, vaikka joku onnistuisikin saamaan kuvan ihka oikeasta ufosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe