Viime kesänä olimme kaveriporukalla viettämässä iltaa. Tyttöystäväni, kaverini sekä minä menimme meidän luokse jatkoille, lopulta ilta venyi niin myöhään ettei kaverin ollut enään järkeä lähteä himaan, vaan sanoimme hänen voivan nukkua meidän vieressä. Menimme kaikki nukkumaan, pojilla oli bokserit ja tyttöystäväni tuli sänkyyn pikkuinen t-paita (nännit olivat aivan kovana) ja stringit päällä. Olin hieman harmissani siitä että nyt kaverini näkee "kaiken". Suljimme valot, toivottelimme hyvät yöt jne.
Noin tunnin päästä heräisn outoon ääneen, avasin silmät ja huomasin tyttöni nuolevan kaverini valtavaa kullia! Kaverini kyrpä oli niin iso, että terska hädin tuskin mahtui kultani suuhun. Katsoin hetken aikaa tyrmistyneenä tapahtumaa ja sitten tyttöystäväni siirtyi kiihkeästi suutelemaan kaveriani ja kuiskasi tälle jotain. Huora kääntyi ja tarjosi mitä ihanimmat näkymät kaverilleni joka otti kyrvästään kiinni ja siirsi sen kohti litimärkää vittua, sentti sentiltä se porautui pillun pohjaan asti ja tyttöystävälläni oli kärsivä ja kiimainen ilme.
Kauaa ei kulli ehtinyt kireässä ja haisevassa pillussa olla kun huomasin kaverini lastin jo olevan tulossa. Tyttöni tunsi myös tämän ja sanaakaan sanomatta siirtyi ottamaan herkut suuhunsa. Sykkivä iso kyrpä sylki varmasti desilitran kuumaa spermaa tyttöystäni suuhun ja naamalle. Tyttöni nuoli kiltisti jokaikisen sperma pisaran huolellsiseti kaverini mahalta, kyrvän varresta ja omalta naamaltaan. Tämän jälkenn he kävivät nukkumaan.
kaverin spermat tyttökaverin suuhun!!
7
26706
Vastaukset
- kaverisi.
Jätit kertomatta että runkkasit siinä vieressä,
pyysit päästä porautumaan perseeseeni mutta en
harrasta homohommia. Sait tyytyä käteesi ja
nuolla siitä omat mällis. Mut olit erittäin
onnellisen näköinen. - hopoti-hoi
Onko tyttöystäväsi töissä Ypäjän oriasemalla?.Siellä on vation hevossiittola jossa oreilta otetaan siemennystä varten spermaa.
Hevoselta nimittäin tulee tuollaisia desilitrojen annoksia spermaa kerrallaan. - xxxmuijasnussia
vielki muistele mite hyvi se karo imi mun munaa
- Anonyymi
Nuolisin spreman nopeasti
- Anonyymi
Tarinassa iso kyrpä liukuu tyttöystävän vittuun hitaasti ja tyttöystävä irvistelee nautinnosta sekä tuskasta. Se ei ole vain riittävän liukas. Oman vaimon vittu herättää aina ihmetystä isokin kyrpä liukuu sinne ilman vastusta pohjaan saan. Vieraat ihastelevat miten liukas ja märkä vittu on.
- Anonyymi
VAI DESILITRAN HYVÄ JOS MILLILITRAN
- Anonyymi
Asperger?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984